Bedrijfsgegevens

Website: http://www.tea4you.nl
Adres: Anthonie Kokkerstraat 63B 3772 MP
Plaats: Barneveld
Telefoon: 0342472038

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Tea4you
totaal score
9.1
Prijs
8.2
Snelheid/Levertijd
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
314 beoordelingen (12 maanden)
1582 beoordelingen (totaal)
15370 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (224)
26% (81)
2% (7)
0% (0)
1% (2)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
leuker versturen
Antwoord Tea4you
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw bestelling erbij gezocht en u heeft bij ons 2 kleine producten besteld zonder cadeauservice. Het zakje thee en het kleine thee-ei zijn dus normaal en zorgvuldig verpakt. In uw mail geeft u niet aan dat er een manco aan het product is, dus dat kan niet de reden zijn van uw bijzonder slechte cijfer. Een cadeautje leuker verpakken doen wij graag wanneer dit door de klant wordt gevraagd maar dat kan bij een bestelwaarde van € 3,95 natuurlijk niet gratis. Wanneer u de overige reviews leest kunt u ook zien dat onze correcte en zorgvuldige wijze van verpakken zeer gewaardeerd wordt en dat dit cijfer van u een bijzondere uitzondering vormt. Wij hopen in ieder geval dat de thee u mag smaken..
Klant

Gepubliceerd op: 26/12/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Groot assortiment.
Verbeterpunten
Hoe je aan de vragen wensen van de klant!!! Zeg anders we doen wat we zelf willen de klant is geen koning.
Antwoord Tea4you
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij met uw positieve reactie op ons assortiment. Wij betreuren het dat het door u bestelde pakket niet op de juiste datum is afgeleverd, maar eerder. Ook betreuren wij het dat u -voor het volledige beeld- in deze beoordeling niet vermeldt dat wij u gelijk op de hoogte hebben gebracht -middels een kopie van de verzendbevestiging- van het feit dat wij wel degelijk de juiste datum voor aflevering hadden ingevoerd bij de vervoerder, maar dat deze opdracht helaas door de vervoerder niet juist is uitgevoerd. Wij vinden uw opmerking dat de klant bij ons geen koning is dan ook zeer pijnlijk. De positieve reactie van onze klanten bewijzen gelukkig het tegendeel.
Pauline
Rotterdam

Gepubliceerd op: 02/08/2019
Aanbeveling: nee


Disclaimer