Website: http://www.tea4you.nl

Pluspunten

leuker versturen
Antwoord Tea4you
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw bestelling erbij gezocht en u heeft bij ons 2 kleine producten besteld zonder cadeauservice. Het zakje thee en het kleine thee-ei zijn dus normaal en zorgvuldig verpakt. In uw mail geeft u niet aan dat er een manco aan het product is, dus dat kan niet de reden zijn van uw bijzonder slechte cijfer. Een cadeautje leuker verpakken doen wij graag wanneer dit door de klant wordt gevraagd maar dat kan bij een bestelwaarde van € 3,95 natuurlijk niet gratis. Wanneer u de overige reviews leest kunt u ook zien dat onze correcte en zorgvuldige wijze van verpakken zeer gewaardeerd wordt en dat dit cijfer van u een bijzondere uitzondering vormt. Wij hopen in ieder geval dat de thee u mag smaken..

Gepubliceerd op: 26/12/2019

Pluspunten
Groot assortiment.
Hoe je aan de vragen wensen van de klant!!! Zeg anders we doen wat we zelf willen de klant is geen koning.
Antwoord Tea4you
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij met uw positieve reactie op ons assortiment. Wij betreuren het dat het door u bestelde pakket niet op de juiste datum is afgeleverd, maar eerder. Ook betreuren wij het dat u -voor het volledige beeld- in deze beoordeling niet vermeldt dat wij u gelijk op de hoogte hebben gebracht -middels een kopie van de verzendbevestiging- van het feit dat wij wel degelijk de juiste datum voor aflevering hadden ingevoerd bij de vervoerder, maar dat deze opdracht helaas door de vervoerder niet juist is uitgevoerd. Wij vinden uw opmerking dat de klant bij ons geen koning is dan ook zeer pijnlijk. De positieve reactie van onze klanten bewijzen gelukkig het tegendeel.
Pauline

Gepubliceerd op: 02/08/2019