Website: http://www.tea4you.nl
Plaats: Voorthuizen
Telefoon: 0342472038

Tea4you
8.1

Pluspunten
Duidelijkheid, servicegericht

Gepubliceerd op: 18/08/2019

Pluspunten
Wat een verrassing om het pakje open te maken! Er zaten leuke proefpakjes in en het rook zo lekker! Erg fijn dat je kleine hoeveelheden kan bestellen, om een nieuwe thee uit te proberen!

A. Bakker
Lunteren

Gepubliceerd op: 17/08/2019

Pluspunten
Duidelijke website. Goede beschrijving bij de producten. Snelle leveringen en alles netjes verpakt.
Tip werk aan de mobiele website. Op de telefoon is de lay-out wat onhandig
Ingeborgh
Zwolle

Gepubliceerd op: 15/08/2019

Tim
Alkmaar

Gepubliceerd op: 13/08/2019

Pluspunten
Thee is heerlijk en snel verzonden. Ik heb pu erth thee en slank thee besteld.
Marleen

Gepubliceerd op: 11/08/2019

Pluspunten
Snelle reactie, echt heerlijke theeën!
Jammer dat ik er nooit eerder heb besteld.

Jojanneke
Wemeldinge

Gepubliceerd op: 05/08/2019

Pluspunten
Een groot assortiment van smaken en geuren die je in de gewone winkel niet kan vinden.
Snel antwoord van de klantendienst. Goede service.
Bij elke thee staat er dat je een proevertje krijgt, maar uiteindelijk krijg je maar 1 proevertje op je hele bestelling van €50(!). Dat vond ik wel jammer, want je krijgt het gevoel dat je bij elke theesoort een proevertje krijgt, maar uiteindelijk is het gewoon per bestelling maar eentje...
Antwoord Tea4you
Beste Jolien,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Fijn om te zien dat je pakket -ondanks de fout bij de Belgische post- al weer een dag daarna is afgeleverd!. Wij vinden het fijn om te zien dat onze inspanningen om de klant goed te bedienen niet voor niets zijn geweest. Voor wat betreft je gevoel dat er bij iedere theesoort een extra gratis proefzakje zou zitten vinden wij jammer. Vooral omdat wij duidelijk op de website zetten dat er per bestelling een gratis proefzakje wordt geleverd en niet per theesoort. Dit staat echt duidelijk aangegeven. Natuurlijk staan wij altijd open voor suggesties om dit nog beter met de klant te kunnen communiceren. Geniet van de thee!!!
Jolien
Kessel-Lo

Gepubliceerd op: 04/08/2019

Pluspunten
Snelle levering, attent kadootje. Super

Gepubliceerd op: 03/08/2019

Pluspunten
Groot assortiment.
Hoe je aan de vragen wensen van de klant!!! Zeg anders we doen wat we zelf willen de klant is geen koning.
Antwoord Tea4you
Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij met uw positieve reactie op ons assortiment. Wij betreuren het dat het door u bestelde pakket niet op de juiste datum is afgeleverd, maar eerder. Ook betreuren wij het dat u -voor het volledige beeld- in deze beoordeling niet vermeldt dat wij u gelijk op de hoogte hebben gebracht -middels een kopie van de verzendbevestiging- van het feit dat wij wel degelijk de juiste datum voor aflevering hadden ingevoerd bij de vervoerder, maar dat deze opdracht helaas door de vervoerder niet juist is uitgevoerd. Wij vinden uw opmerking dat de klant bij ons geen koning is dan ook zeer pijnlijk. De positieve reactie van onze klanten bewijzen gelukkig het tegendeel.
Pauline

Gepubliceerd op: 02/08/2019

Pluspunten
Snelle levering, keurig verzorgd. Product naar volle tevredenheid.
Nee. Top in orde
Bart