Website: http://www.tapijttegelhandel.nl
Adres: Verlengde Gildenweg 25 8304BK
Plaats: Emmeloord
Telefoon: 0527252062

Tapijttegelhandel.nl is de grootste tapijttegel winkel van Nederland. Wij zijn official partner van Desso, Heuga, Interface en Modulyss. Tapijttegelhandel.nl is onderdeel van Vloerenhandel.nl. De specialist in vloeren! Van tapijttegels tot PVC-vloeren, bij Vloerenhandel.nl vindt u de perfecte vloer voor uw gebruik.

Tapijttegelhandel.nl is altijd de goedkoopste door eigen productie en de handel in restpartijen tapijttegels.

De voordelen van Tapijttegelhandel.nl voor u op een rij:
De laagste prijs, aantoonbaar tot 70% goedkoper
De grootste voorraad, meer dan 250.000 tapijttegels
De meeste keuze, 800 m2 tapijttegel showroom
Deskundig advies, meer dan 10 jaar ervaring
Levering door heel Europa
Legservice door heel Nederland
Wij leveren aan bedrijf en particulier

Tapijttegelhandel.nl

Pluspunten
vlot en top geregeld !

Drongen

Gepubliceerd op: 07/11/2018

6-15 medewerkers
Pluspunten
Vlotte en duidelijke communicatie
Goede afhandeling
Ik had er vertrouwen in ondanks dat het de eerste keer was dat ik via internet kocht .
Let op met het bedrijf dat in Belgie leverde : ik heb geen verwittigingsmail gekregen ivm het moment waarop geleverd zou worden , en de persoon die het pakket bracht kende geen Nederlands .
Antwoord Tapijttegelhandel.nl
Hartelijk dank voor mooie complimenten en uitgebreide review. We vinden het erg vervelend om te horen dat de bezorging niet vlekkeloos is verlopen. Onze vervoerder Transmission bezorgt een deel van de orders in België zelf en besteedt een deel uit aan partners. We zullen dit voorval zeker bespreken.

Heel veel plezier gewenst de nieuwe vloer en graag tot ziens!
Lut
Leuven

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Ineke
Leiden

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Gezin <35 jr
Pluspunten
website, administratie, opvolging levering
chauffeur heeft levering in het centrum van Gent op de stoep gezet. Nochtans was de sleutel ter beschikking in de sandwichbar naast de deur. De chauffeur heeft tegen die dame gezegd, sleutel is niet nodig want pallet kan toch niet door de deur. (enorm risico op diefstal, want hele nacht op de stoep, bovenste dozen waren nat)
Antwoord Tapijttegelhandel.nl
Bedankt voor de review! Erg vervelend dat u zelf niet in de gelegenheid was om de zending te ontvangen en dat heeft geresulteerd in een nacht buiten. We zullen Transmission er zeker op aanspreken dat hun partners geen pallets onbeheerd achter dienen te laten. Zoals aangegeven in onze correspondentie wordt de zending geleverd tot aan de eerste deur van het bezorgadres.

Heel veel plezier met de nieuwe vloer en graag tot de volgende keer.
Communicatie Lab / Kirsten
Gent

Gepubliceerd op: 02/11/2018

1-5 medewerkers

Charlotte
Noord-Holland

Gepubliceerd op: 31/10/2018

55 jr of ouder
Pluspunten
duidelijk eenvoudig
bij tapijt te kort dan nabestelling komen er verzendkosten bij 35 euro
Antwoord Tapijttegelhandel.nl
Hartelijk dank voor uw positieve review.

Bij bestellingen onder de €300,- exclusief BTW, bedragen de verzendkosten €35,-. Tapijttegels zijn te zwaar om te versturen middels een vervoerder van 'lichte' pakketten zoals PostNL en dat betekent dat al onze zendingen worden verstuurd met een transportbedrijf. Wij adviseren om altijd 10% extra tapijttegels te bestellen, om het snijverlies op te vangen en een aantal reserve tapijttegels te hebben. Met een aantal reserve tapijttegels kun je eenvoudig een tapijttegel vervangen als deze heel vuil is geworden en/of beschadigd na een ongelukje.

Heel veel plezier gewenst met de nieuwe vloer en graag tot ziens!
c.w.tak
oud-gastel

Gepubliceerd op: 31/10/2018

55 jr of ouder
Pluspunten
Prima bedrijf, goede behandeling prijs kwaliteit zeer goed.

uithoorn

Gepubliceerd op: 23/10/2018

55 jr of ouder
Pluspunten
snelle levering, goede kwaliteit

Willemsen
Zetten

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Er zaten toch wat tegels tussen die niet aan de kwaliteit voldeden.
Beste,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat we telefonisch het probleem hebben kunnen bespreken en dat het is opgelost. Er bleken van de 250 m2 tapijttegels een stuk of 10 tapijttegels te zijn, die niet helemaal goed gesneden waren. We betreuren deze productiefout en hebben inmiddels contact gehad met de fabrikant hierover.

Heel veel plezier gewenst met de nieuwe vloer en graag tot een volgende keer!

Gepubliceerd op: 20/10/2018

50+ medewerkers
Pluspunten
Zeer prettig personeel aan de telefoon .met dank
Een beter vervoerbedrijf misschien?
Beste mevrouw Maas,

Hartelijk dank voor uw review. Ik ben blij dat we elkaar nog telefonisch hebben gesproken. Het voorval met de vervoerder nemen we mee in onze maandelijkse evaluatie met Transmission.

Heel veel plezier gewenst met de nieuwe vloer!
Mies

Gepubliceerd op: 04/10/2018