Website: www.tafelstore.nl
Adres: Bisonspoor 7021 3605 LV
Plaats: Maarssen
Telefoon: 020 233 43 48 (09:00 - 18:00 uur)

Wij zijn een Nederlands bedrijf dat op ambachtelijke wijze tafels maakt voor particulieren, bedrijven en de overheid.

Vrijwel al onze meubels worden in eigen beheer door vakmensen met gemaakt. We kiezen hiervoor de beste materialen. Doordat we zelf in staat zijn mooie producten te maken en geen hoge kosten aan winkels hebben, zijn we in staat bijzondere tafels tegen aantrekkelijke prijzen te verkopen.

U kunt van ons een uitstekende service verwachten. We adviseren u graag voor de koop en willen graag dat u een zeer tevreden klant bent na de koop.

Waarom voor ons kiezen?

- we gebruiken de beste materialen om goede kwaliteit van onze tafels te garanderen;
- U hoeft voor standaard producten geen aanbetaling te doen, u betaalt pas bij aflevering;
- We bieden bijzondere tafels die niet overal te koop zijn;
- We kunnen vrijwel alle tafels op maat voor u maken;
- We bieden garantie op al onze tafels;
- We kunnen de tafel bij u thuis of op uw bedrijf bezorgen

Tafelstore maakt onderdeel uit van Design Stores BV. Design Stores is geregistreerd onder KvK nummer: 57479607.

TafelStore.nl

Pluspunten
We hebben een hele mooie tafel bij ze gekocht

Eerbeek

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Geweldige service. Tafel en 6 stoelen besteld. Bij levering bleek dat 1 stoel beschadigd was en 1 plank van de tafel bij een paar noesten splinters zaten. Foto gestuurd van beide " gevalletjes" en beide zaken zijn opgelost (nieuwe stoel en een nieuwe plank gekregen). Er is zelfs rekening gehouden met onze vakantieplanning.

Groot compliment voor Helma die dit allemaal geregeld heeft!
Telefonisch contact is wat moeilijk. Je krijgt altijd een call center. Contact via de mail is veel beter (hoort ook via een internetbedrijf trouwens) en je krijgt altijd binnen 1 tot 2 dagen antwoord.
Robert
Nuenen

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Prettig in de communicatie. Bij vragen goed terecht, en behulpzaam. Mooie afwerking tafel.
In tafel zitten noesten die iets boven oppervlak ‘tafelblad’ uitkomen. Dit kan misschien vlakker weggeschuurd worden.
Landsmeer

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten

De 12 stoelen die we gekocht hebben hebben we later voor € 30,00 goedkoper elders gezien. Dat vinden we een vervelende constatering.
Antwoord TafelStore.nl
Uiteraard vervelend om het gevoel te hebben ergens te veel voor betaald te hebben. Wij worden hier graag op de hoogte gebracht, dan zoeken wij uit of u de correcte prijs heeft betaald.

Voor dit product kunnen aangeven dat onze prijs/kwaliteit verhouding klopt, de stoelen bieden wij aan voor de juiste en scherpe verkoopadviesprijs. De betreffende stoelen worden door de populariteit steeds vaker door goedkopere producenten aangeboden. Wanneer de stoel elders € 30,- goedkoper is dan betreft het in ieder geval een andere producent waarvan wij niet kunnen aangeven of dit dezelfde duurzame kwaliteit betreft.
HOeve de Gastmolen
Vaals

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
vlotte communicatie
Er was een peuk in de bank, had na levering gevraagd wat ik eraan kon doen, wel nog geen antwoord gekregen..
JAMMER
Antwoord TafelStore.nl
Er is door transport helaas een kleine buts in het hout ontstaan. Door de greywash afwerking was dit extra duidelijk zichtbaar. In overleg hebben wij kneedbaar hout opgestuurd, samen met een potje greywash om het plekje bij te werken.
8790 waregem

Gepubliceerd op: 24/04/2017

tuinbank
Pluspunten
Mevrouw wilde helpen om de tafel voor Pasen te laten leveren.
Mevrouw gaf aan toen ze een afspraak voor levering wilde inplannen dat ze mij zou terugbellen of de levertijd gehaald kon worden. Dit vergat zij, maar zij heeft wel een mail gestuurd waarin de afspraak stond. Helaas heeft de transporteur dit bericht genegeerd en stond de tafel plots op de oprit van succes verder.
Jacqueline
Blaricum

Gepubliceerd op: 19/04/2017

Salontafel

Gepubliceerd op: 08/04/2017

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Mail contact wordt snel beantwoord.
Joyce
Halsteren

Gepubliceerd op: 30/03/2017

steigerhouten tuintafel Robusto
Pluspunten
Wij kregen een op maat gemaakte tafel die prima op tijd geleverd werd.

Echter, het tafelblad was in eerste instantie niet conform onze wensen (te druk, teveel noesten). Na reclamatie werd het tafelblad zonder problemen gratis omgeruild voor een nieuw tafelblad waar we erg tevreden over zijn. Top service dus!
Tafelblad omruilen was niet nodig geweest als meubelmaker zou werken overeenkomstig de specificaties op de website van tafelstore zelf. Dit zou tijd en geld hebben gescheeld voor het bedrijf en gedoe voor ons.

Gepubliceerd op: 13/03/2017

Op maat gemaakte tafel
Pluspunten
De communicatie is heel goed.
Nvt
ilona