Website: http://tadaaz.nl
Adres: Schuttershofweg 1 4538 AA
Plaats: Terneuzen
Telefoon: 0115 - 61 45 44

Tadaaz.nl

Pluspunten
Snelle levering en goede kwaliteit
Fijne website

Sandra
Weert

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Pluspunten
Nood kwaliteit. Snelle levering. Netjes verpakt. Goeie service online toen ik iets niet voor elkaar kreeg gelijk geholpen!

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Pluspunten
Super snel geleverd, mn ontwerp werd meteen verwerkt. Makkelijke keuzes en makkelijk bewerkt.
Het ontwerpsysteem deed alleen soms niet wat het moest doen. Simpel bewerkt maar mocht wel uitgebreider. Met beperking kon je bewerken.
Cansu
Den haag

Gepubliceerd op: 13/08/2017

Pluspunten
Super gave kaartjes, handige site. Via de chat ook snel en goed antwoord gekregen op een vraag.
Roseline
Sint-Annaland

Gepubliceerd op: 12/08/2017

Pluspunten
Snelle levering, goede prijs
De bewerksoftware werkt vaak heel erg traag, start langzaam op, moet je soms vernieuwen om verder te kunnen... heeft me veel meer tijd gekost dan nodig!!
Suzanne
Alkmaar

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Pluspunten
De kaarten zijn exact wat online is opgegeven als design / Super, maar ook echt super snelle levering; de volgende werkdag, zoals beloofd als je voor 14uur besteld hebt / ik raad iedereen aan om hier je kaarten te bestellen, zo eenvoudig, zo simpel en.... zo goedkoop ! Bij het posten kom je er alleen wel achter dat PostNL een stelletje dieven zijn, want je betaald €1,56 om een kaart te versturen die zwaarder is dan 20gr. en daar valt deze met 2gr. net boven !
Helaas stond er niet bij deze kaart vermeld dat het strikje los erbij geleverd wordt en met een plakkertje erop moet plakken. Voordeel wat hier bij kwam is dat wij wel de strik hebben kunnen personaliseren met een eigen thema kleur (turquoise). Dus ook weer niet geheel een verbeterpunt, maar misschien wel positief om er bij te vermelden, evt. met de kanttekening dat men dan zelf kan kiezen voor een persoonlijk tintje/lintje ;-)
Antwoord Tadaaz.nl
Bedankt voor je positieve review! De lintjes zitten er inderdaad los bij, maar het was eigenlijk niet nodig om ze er met een apart plakkertje op te plakken hoor. Er zit namelijk een opening in het kaartje zelf waar je het lintje kunt doorhalen zonder dat er plakband of iets anders voor nodig was. Maar erg leuk om te lezen dat je een creatieve oplossing had bedacht voor het lintje. Zo kan het ook :-)
Marco
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Pluspunten
Geweldig mooie kaartjes kunnen makken , die bij ons persoonlijk passen. Hier kun je afwijken van de standaard en orginele kaartjes versturen.
Onze verhuiskaartjes heb ik gemaakt door een kerstkaart aan te passen. Ik moest daardoor wel lang zoeken naar het juiste kaartje, waardoor ik bijna naar een andere site wilde gaan.
Antwoord Tadaaz.nl
Hi,
Leuk om te lezen dat je tevreden bent over ons!
Wat een originele en slimme oplossing om hiervoor kerstkaarten te gebruiken. Wij waren er ook al mee bezig en vanaf nu staan er ook verhuiskaartjes op onze site. Bedankt voor de leuke tip!

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Pluspunten
Duidelijke site, zeer gebruiksvriendelijk. Bij vragen binnen een dag reactie terug.

Miranda
Sexbierum

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Pluspunten
Snelle levering.
Jammer dat je 2x verzendkosten moet betalen als je de enveloppen apart wil laten komen.
Verder zat bij ons op meer dan de helft van de kaartjes vegen/vlekken. En de boven/ onder randen waren gekarteld ipv glad bij een aantal kaarten. Omdat we niet langer wilden wachten met versturen (ivm weekend) hebben we het erbij gelaten.
Marianne Tomassen
IJsselstein