Website: http://www.taartdecoratief.nl
Adres: Het Engelse Werk 27 3958HA
Plaats: Amerongen

taartdecoratief

Pluspunten
Bij alle producten op de website staat goede, en uitgebreide informatie. Dit klopt ook bij de producten. Daarom is het makkelijk om de dingen te kiezen die je nodig hebt. De levering is snel en je wordt goed op de hoogte te houden. Daarom kan ik dit bedrijf zeker aanbevelen!

Laura
Houten

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Niet meer vragen hoe de bestelling bevalt voor het geleverd is. Heel irritant.
Antwoord taartdecoratief
Beste Jasper,
We vinden het erg vervelend dat uw pakketje te laat geleverd is. U heeft de mal vrijdag besteld en deze hebben we dezelfde dag verzonden. Deze had dus zaterdag bezorgd moeten worden, helaas heeft deze vertraging op gelopen en vanwege het weekend was dat gelijk 3 dagen. 3 dagen nadat de bestelling is geplaatst wordt een verzoek voor beoordeling vanuit onze partner kiyoh verstuurd. We snappen dat u dit irritant vindt als u nog niks heeft ontvangen. Echter horen we dat graag via de mail zodat we er ook wat aan kunnen doen. We hopen dat we dit goed opgelost voor u hebben en dat de mal toch op tijd binnen is gekomen ondanks de vertraging. Ik snap dat we niet aan uw verwachting hebben voldaan, maar we hebben onze best gedaan om het op te lossen, en helaas lag het probleem bij postNL. We vragen daarom of u uw beoordelingscijfer wilt aanpassen, een 1 doet ons erg veel pijn. Onze welgemeende excuses voor de vertraging, en we hopen dat ondanks de negatieve ervaring u de volgende keer bij ons terug komt.
jasper
zutphen

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten

Ik had liever nog geen review gegeven, omdat ik nog steeds geen pakje ontvangen heb... Maar omdat ik nu een herinnering krijg voor de review, lijkt me dat ik men pakket al moest hebben... Niet echt veel reactie, ik moest afwachten... Vervelende natuurlijk als je het nodig hebt voor een verjaardagstaart!
Antwoord taartdecoratief
Beste klant,
We vinden het erg vervelend dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad. U heeft een kleine bestelling vanuit België gedaan. Deze worden via briefpost verstuurd, dit kan helaas tot 7 werkdagen duren tot dat dit binnen is. Na 3 dagen wordt er automatisch een beoordelingsverzoek vanuit Kiyoh verstuurd, hier hebben we helaas geen invloed op. We snappen dat dit erg lang duurt vanuit uw oogpunt, helaas kan internationale post soms langer duren. Met pakketen naar België hebben we dit probleem gelukkig niet, vaak komen deze wel gewoon de volgende dag aan. Maar omdat internationale post duur is bieden we ook graag een goedkoper, minder snel alternatief aan. We hopen dat uw pakketje toch op tijd binnen is gekomen voor de verjaardag en dat het een mooie verjaardagstaart heeft opgeleverd.

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, netjes ingepakt en goede producten.

Barbara

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Veel soorten je kan vinden wat je wilt.
Mix voor botercreme gekocht. Was gescheurt in de doos. Graag beter verpakken.

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Snelle levering en een mooie aanbieding van de legovormpjes die bij andere webshops een stuk duurder zijn!

Nathalie
Enschede

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
Genoeg keuze en duidelijke categorieën

Gastouder opvang Little monkey
Ede