Bedrijfsgegevens

Website: www.swoop.nl
Adres: Balkweg 3 5232 BT
Plaats: Den Bosch
Telefoon: 0887773600

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

SWOOP
totaal score
8.8
Prijs
8.3
Betrouwbaarheid
8.8
Kwaliteit
8.7
Snelheid/Levertijd
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
4 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1132 beoordelingen (12 maanden)
3444 beoordelingen (totaal)
97249 keer bekeken
95% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
66% (747)
28% (318)
2% (25)
1% (16)
2% (26)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Reparaties vielen onder garantie, medewerkers zijn vriendelijk aan de telefoon, excuses werden aangeboden.
Verbeterpunten
Letterlijk alle informatie over mijn telefoon heb ik moeten achterhalen door zelf te bellen. Ik heb vier keer moeten bellen. Er is 0 informatie vanuit SWOOP verstrekt. Toen ik vroeg naar wat 24 uur dan inhoudt, was het antwoord dat dat afhankelijk is van wat er op voorraad is. Dit is begrijpelijk, maar COMMUNICEER dan even met de klant mocht het langer duren.

Beloftes worden ook niet waargemaakt, door telkens een ander verhaal (vandaag gaat 'ie op de bus, morgen gaat 'ie echt op de bus) te vertellen, krijg je als klant het gevoel dat je in de maling wordt genomen.

Er is vanuit SWOOP geen oplossing gekomen, ik heb zelf op en neer moeten reizen én iemand langs moeten sturen om mijn telefoon uiteindelijk in handen te krijgen.
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord SWOOP
Beste Luna,

Wat vervelend om te lezen dat je dit zo ervaren hebt. Ik heb je een e-mail verzonden om te kijken of ik het vervelende gevoel wat zou kunnen wegnemen. Graag zie ik je reactie tegemoet!
Groet, Joyce
Klant

Gepubliceerd op: 14/06/2018
Aanbeveling: nee




Aankoop
Vorige week woensdag mijn telefoon opgestuurd ter reparatie voor de "24 uur service". Met nog ruim een week voor mijn vakantie, leek dit mij de beste oplossing, met nog genoeg speling mocht 24 uur in de praktijk niet 24 uur betekenen.
Nou dat betekende het inderdaad niet. Na niks gehoord te hebben, heb ik er vrijdag even achteraan gebeld om te kijken of het in orde was. Mijn telefoon was naar een ander filiaal gestuurd zodat het proces sneller zou verlopen. Maandag nog even gebeld om te kijken hoe het ervoor stond, echter kon de telefoon niet gelokaliseerd worden. Via Facebook SWOOP benaderd en hier konden ze 'm wel vinden, hij werd weer teruggestuurd naar Almere voor een final check.
Nu ik 'm UITERLIJK donderdag nodig had, toch maar even gebeld dinsdag of hij daar die dag op de post ging. Dit ging helaas niet lukken, maar er werd me verzekerd dat mijn telefoon woensdag sowieso mee zou worden genomen op de post, dat was expliciet doorgegeven. Prima.
Na nog steeds geen track and trace te hebben ontvangen, werd het me toch wel heet onder de voeten en heb ik er nog maar even achteraan gebeld. Nu was het verhaal dat hij vandaag op de bus zou worden gedaan, terwijl ik MORGEN naar het buitenland vertrek.
Er werden excuses aangeboden, maar daarmee komt mijn telefoon niet bij mij terecht. Ik heb mijn collega langs de winkel moeten sturen en moet morgen voor mijn vliegtuig vertrekt hem nog ontmoeten om mijn telefoon op tijd in handen te hebben. Nooit meer dit gestress voor mij
10
Pluspunten
De telefoon was super snel in huis én zag er helemaal goed uit. Installeren stelde niks voor, heel fijn.
Verbeterpunten
Ga zo door!
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Abby
Gouda

Gepubliceerd op: 14/06/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
iPhone 8!
4
Pluspunten
Snelle levering en goede prijzen
Verbeterpunten
Afhandeling van klachten en snelheid van verwerken van retouren laat te wensen over.
Ook de kwaliteit van de toestellen viel mij erg tegen. Verwacht van een goede staat Refurbished telefoon niet zoveel krassen en een deuk erin. Voor mij nooit meer.
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Antwoord SWOOP
Hoi Arno,

Wat vervelend om te zien dat je niet blij met ons bent. Ik heb je een e-mail gestuurd met hierin de vraag om ons het een en ander toe te lichten. We gaan samen eens kijken of we alles met een positief gevoel af kunnen sluiten!

Groet,
Mick
Norah
Amersfoort

Gepubliceerd op: 14/06/2018
Aanbeveling: nee




Aankoop
Iphone 7 Refurbished in goede staat.
8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Pelle

Gepubliceerd op: 14/06/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
apple reparatie
9
Pluspunten
Telefoon ziet er echt goed uit
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Djayden
Dordrecht

Gepubliceerd op: 14/06/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
iPhone 8 als nieuw
8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Celia
Nijmegen

Gepubliceerd op: 14/06/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Nieuwe telefoon ontzettend snel in huis!
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Arno
Genemuiden

Gepubliceerd op: 14/06/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
iPhone 7 'Goed'
3
Pluspunten
Vriendelijke medewerkers
Verbeterpunten
Aansluitende processen
Zie ook mijn klacht
Stoppen met smartrepair.
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Antwoord SWOOP
Beste Jos,

Helaas zijn wij samen niet tot een overeenkomst gekomen. Mocht jij je hierin nog bedenken zien wij je reactie uiteraard graag tegemoet!

Groet, Joyce
Jos Venes
Veenendaal

Gepubliceerd op: 13/06/2018
Aanbeveling: nee




Aankoop
iPhone, ingestuurd ter beoordeling, het ging fout toen het richting reparatie ging.
3
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
snellere reperatie
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Antwoord SWOOP
Beste Gerrit,
Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met onze service. Ik heb je een e-mail verstuurd om te kijken of er iets is waar ik je nog mee kan helpen.Groet, Joyce
Klant

Gepubliceerd op: 13/06/2018
Aanbeveling: ja




Aankoop
reperatie
9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Annelieke
Zutphen

Gepubliceerd op: 13/06/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer