Website: www.swoop.nl
Adres: Trasmolenlaan 5 3447 GZ
Plaats: Woerden

SWOOP

Pluspunten
Geen. Mijn iPhone 8 scherm was een maand geleden door smart repair vervangen en vertoont sindsdien alleen maar kuren. voordat ze failliet gingen nog bij ze langs geweest, kreeg telefoon terug zogenaamd weer gemaakt. bij hun op toonbank helemaal in orde, thuis aangekomen begonnen de kuren weer met de touchscreen en streepjes op het scherm. NU ZIJN ZE GESLOTEN EN BEN IK MIJN GELD GEWOON KWIJT DUS.
Heb zaterdag mijn iPhone bij Fixzone langs gebracht op aanraden van vrienden. Fixzone maakt het toestel voor mijn ogen open en kon gelijk zien dat een heleboel schroeven los in het toestel lagen! dat is toch niet normaal. Nu na een aantal dagen is de reparatie door Fixzone netjes en geen kuren meer. Ik zou graag mijn geld terug willen van Smart repair!
Beste Patrick,

Helaas vervalt bij een faillissement de garantie vanuit de verkoper van het product.

Wij vinden het erg vervelend voor u dat het toestel niet in orde was, gelukkig heeft u het desondanks nog kunnen oplossen via een andere reparateur.
Patrick
Den Bosch

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Laat ik mijn accu vervangen voor mijn iphone 6s Plus, is hij binnen drie weken al kapot. Rijd ik er vanmiddag langs....zijn ze gesloten ivm ‘omstandigheden’

Lees ik hier net dat er faillisement is aangevraagd. Beetje jammer dit.....

Vind het vervelend voor het personeel, maar je zadelt klanten ook op met een garantieprobleem....

Beste Franklin,

Wij vinden het erg vervelend voor u dat de batterij niet in orde was, maar vanwege het failissement kunnen wij hier helaas niks meer aan doen. Hopelijk kunt u de accu bij een ander reparatiebedrijf laten herstellen.
Franklin

Gepubliceerd op: 23/11/2018

Pluspunten
Levering binnen 1 dag .
18 Oktober jl kocht ik een Iphone 6 - 128GB - Space Gray bij Swoop.
19 oktober werd hij geleverd zoals afgesproken.Tot zover perfect.
Totdat mijn simkaart niet herkent wordt.
Nieuwe simkaart via provider aangevraagd ,wordt ook niet herkent iPhone blijft zoeken naar netwerk.
Dan maar in de mail met Swoop
Blijkt SWOOP FAILLIET zucht.
ze vragen mij geduld te hebben ,nou sorry hoor maar wie kan er nu zonder gsm.
Ik woon zelf in Belgie dus alle contact met ouders en familie in nederland gaat via gsm.
Wat nu ???? 359 euro kwijt.
ik heb het idee dat ze gedacht hebben stuur snel deze iphone ook al werkt hij niet, maar dan hebben wij tenminste nog 359 euro binnen
klant kan toch fluiten naar de garantie en haar zuurverdiende geld

Beste Marlayne,

Erg vervelend dat u problemen ondervind met het toestel. Bij een faillissement vervalt helaas per direct de garantie vanuit de verkoper van het product.

Hopelijk kunt u het probleem bij een ander reparatiebedrijf laten oplossen.
marlayne
Gent

Gepubliceerd op: 23/11/2018

Pluspunten

Ik heb op 17 oktober mijn telefoon opgestuurd voor een derde reparaite in 1,5 maand. Mijn telefoon zou weer snel gerepareerd en terug bestuur worden maar tot op heden niets gezien. Ook heb ik een aantal keren geprobeerd te bellen, maar iedere keer is er een storing volgens het antwoordapparaat.
Beste Roy,

Helaas is de voormalige eigenaar van Swoop failliet gegaan. Bij een faillissement vervalt per direct de garantie vanuit de verkoper van het product. Producten die bij Swoop ter reparatie lagen, vallen onder de verantwoordelijkheid van de curator. Voor meer informatie kunt u hier kijken: https://drimble.nl/faillissementen/noord-brabant/den-bosch/62625500/smartrepair-bv-hodn-smartrepair-bv.html
Roy
Wanroij

Gepubliceerd op: 17/11/2018

Pluspunten
Waardeloos!
Geld niet retour gekregen, valse belofte dus.

Beste Joyce,

Je hebt geen bericht gestuurd!
Alweer een afspraak niet nagekomen.
Stort maar gewoon mijn aankoopbedrag terug!

Beste Monique,

Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden met ons bent. Ik heb je een bericht verstuurd om te kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Graag zie ik je reactie tegemoet!

Monique M
Heemskerk

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
Waardeloos!
Geld niet retour gekregen, valse belofte dus.

Heemskerk
27/10/2018

Pluspunten
Let op. Dit bedrijf gaat volgende week over de kop aldus telefonisch doorgegeven door een medewerker. Dus wees gewaarschuwd. Rekeningen worden niet betaald. Tervergeefs een compromis voorstel gedaan. Helaas werd dit niet gehonoreerd.

Beste Dennis,

Helaas is er inderdaad sprake van een faillissement. Echter doen wij er alles aan een doorstart te realiseren. Tot die tijd hopen wij even op je geduld.

Excuses voor het ontstane ongemak.

Dennis

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
ze mailen snel terug
Zorg dat je in huis hebt wat je aanbiedt - Ik heb 3 weken gewacht op mijn bestelling. Vervolgens was deze bestelling foutief. Moest ik zelf de verzendkosten betalen en kreeg ik mijn aankoopbedrag niet meer volledig terug. Schandalig!
Beste Michael,

Vervelend om te lezen dat je dit zo ervaren hebt. Graag zie ik je reactie tegemoet zodat wij kunnen kijken of er eventueel iets mogelijk is om dit positief af te sluiten.

Michael
Alkmaar

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Pluspunten
ze mailen snel terug

Alkmaar
21/10/2018

Pluspunten
Snelle revering
Twee iphone toestellen geleverd gekregen; beide niet geheel gerefurbished waardoor ik niet op Whatsapp kan. Erg jammer. Klantenservice telefonisch is prima, maar email contact loopt stroef. Men werkt langs elkaar heen en lijkt me in de zeik te nemen! Mag hopen dat ik m'n geld nog terug zie!
Beste Denise,

Wat vervelend te lezen dat je niet zo tevreden over ons bent. Ik heb je een e-mail verstuurd om te kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Denise

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten

Binnen een jaar al 4 keer terug geweest voor reparatie iPhone 6S. Scherm, batterij, luidspreker. En elke keer wordt je maar half geholpen en is geen check op reparatie. Ook telefonisch wordt je van kastje naar de muur gestuurd. Slecht toestel hoort vervangen te worden.
Beste Paul,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je een negatief gevoel hebt overgehouden aan ons. Ik heb je daarom een e-mail verstuurd om te kijken of ik het vervelende gevoel wellicht wat kan wegnemen.

Paul

Gepubliceerd op: 31/10/2018

Pluspunten

Van te voren aan de telefoon konden ze mijn telefoon binnen 3 tot 5 werkdagen repareren. Van te voren gemeld wat er met mijn telefoon aan de hand was en wat er vervangen moest worden. 2 dagen later krijg ik een mail dat de onderdelen niet beschikbaar zijn. ik 1 week later mailen of er al updates waren over mijn onderdelen maar worden geen antwoorden gegeven en wordt genegeerd. Doe geen zaken met dit bedrijf!
Beste Mark,

Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt, graag zien wij je reactie tegemoet om te kijken of wij het negatieve gevoel nog wat kunnen wegnemen.

Mark Tollenaar
Nunspeet