Website: www.swoop.nl
Adres: Balkweg 3 5232 BT
Plaats: Den Bosch

SWOOP

Pluspunten

Producten actueel houden op de site zodat je de klant kunt beloven wat je aanbied en zorgen dat als je het Apple product binnen krijgt je deze ook meteen kunt gebruiken. Niet dat je eerst een toetsenbord met kabel en muis met kabel moet kopen om je iMac te kunnen installeren.
Beste Nicolien,

Recent hebben wij contact met elkaar gehad en zijn wij samen tot een oplossing gekomen.

Nicolien
Berkel-enschot

Pluspunten
Ik heb een toestel verkocht aan swoop, binnengebracht op 19/09. (ordernr: #20007210)

De ervaring bij het binnenbrengen van het toestel was al niet wat je zou verwachten van een bedrijf als swoop. Het online platform werkte niet dus kon ik het toestel daar laten, de medewerkers zouden het inputten in het systeem. Op vraag van mezelf heb ik dan toch op z'n minst een geschreven bewijsje meegekregen dat ik het toestel had achtergelaten.

Op 20/09 heb ik een bevestiging ontvangen dat het toestel getest en goedgekeurd werd. De betaling zou volgen binnen 7 dagen.

Inmiddels zijn we 06/10 en heb ik de betaling nog niet ontvangen. Van de medewerkers van swoop krijg ik een vaag antwoord dat dit te wijten is aan een update van hun systeem. Aan de andere reviews hier te zien zie ik dat ze gelukkig wel nog kunnen verkopen, blijkbaar werkt het 'systeem' daarvoor wel nog. Een uitbetaling daarentegen lukt niet.

Ik zou op z'n minst wat proactieve communicatie verwachten met een degelijke uitleg waarom de betaling uitblijft.
Beste Pieter,

Onlangs hebben wij contact met elkaar gehad en zijn wij samen tot een oplossing gekomen. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Pieter L
België

Gepubliceerd op: 20/10/2018

Pluspunten
Creatief in het verzinnen van uitvluchten om de garantie te omzeilen.
Super slechte service, het niet nakomen van de beloften van de garantie. Mensen uit het zelfde bedrijf die het tegenovergestelde beweren waardoor de consument de dupe is.
Beste Jelle,

Vervelend genoeg hebben wij geen reactie meer van je mogen ontvangen. Graag komen wij met je in contact om te kijken of wij nog iets voor je kunnen betekenen.

Jelle
Voorschoten

Gepubliceerd op: 20/10/2018

Pluspunten
Super snelle reactietijd op vragen per mail. Bellen super vriendelijk en verstand van zaken. Goede kwaliteit van producten.
Heb ik eigenlijk niet behalve dat Apple hebbedingetjes zo duur zijn
Antwoord SWOOP
Bedankt voor je positieve review!
Ramon
Gorinchem

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Vriendelijk personeel en prettige winkel.
Na een barst in het scherm van mijn telefoon ben ik 19-11-2016 voor het eerst bij Swoop Nijmegen gekomen voor een reparatie. Na deze en verschillende andere reparaties nemen de problemen toe en komt er geen reactie op mails etc. Zelfs als hun eigen klachtenservice na bijna 2 jaar problemen aangeeft dat ze moeten komen met een passende oplossing hoor ik niets. Kortom; sla deze winkel over. Ze wekken de illusie van een betrouwbare en kundige zaak, maar problemen oplossen kunnen ze blijkbaar niet.
Antwoord SWOOP
Beste Bram,Wat vervelend om te lezen dat je een negatief gevoel aan ons hebt overgehouden. Ik heb je een e-mail verstuurd om te kijken of ik het negatieve gevoel kan omkeren naar een wat positievere afsluiting.Groet, Joyce
Bram

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Op dit moment geen positieve punten zo erg vind ik de klantenservice en de manier van werken van Swoop.
Ik wou dat ik positief kon zijn maar na deze ervaring is dat onmogelijk.

Swoop geeft online aan dat je een bepaald bedrag voor bijvoorbeeld je Apple iMac terugkrijgt nadat je deze opstuurd of persoonlijk langsbrengt in hun winkel zoals ik heb gedaan.

Vervolgens breng je je iMac waar je altijd super zuinig op bent geweest en eigenlijk liever niet mee rondloopt voorzichtig naar de winkel van Swoop waarvandaan de iMac naar een andere afdeling wordt verstuurd.

Na bijna 2 weken wachten ontvang ik eindelijk bericht. Een korte email met daarin het bericht dat ze van de koop afzien en dat de iMac is teruggestuurd. Echt op het onbeschofte af!

Reden van Swoop: We hebben genoeg iMac's en sturen die van u vandaag nog terug.

Daar zit je dan met je inmiddels nieuw gekochte pc vertrouwende op Swoop dat zij gewoon waarmaken met wat ze vooraf zeggen. Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een winkel en overweeg juridische stappen richting dit bedrijf.

Nu maar afwachten hoe mijn iMac hier terugkomt na al dat heen en weer getransporteer met dank aan Swoop.

Swoop bedankt voor niets!
Antwoord SWOOP
Beste Rob,Wat vervelend dat je ervaring bij ons niet positief is verlopen. We hebben je zojuist een mail verstuurd om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Zou je ons een reactie kunnen sturen op de verzonden mail?
Rob

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
I Phone 5S aangeschaft. Ben er zeer tevreden over. Functioneert goed en ziet uit als nieuw. Tevreden zowel over de kwaliteit als de snelheid waarmee de I Phone geleverd werd. Zeer correct!
nvt
Antwoord SWOOP
Bedankt voor je keurige cijfer!
Anja

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Goede behandeling klant, goede uitleg

Antwoord SWOOP
Bedankt voor je uitstekende cijfer!
Corry
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten

Na een vochtschade onderzoek (€70) kreeg ik letterlijk mijn laptop terug met het bericht: hij gaat niet meer aan. Geen enkele mededeling over een eventuele reparatie of wat dan ook. De medewerkers hebben niet kunnen (of willen) testen of enkel het moederbord vervangen moet worden of ook andere onderdelen. Ik gaf duidelijk aan dat ik wilde weten of reparatie mogelijk was en zo ja, welk onderdeel en hoeveel dat zou gaan kosten. Als zij enkel zouden gaan reinigen hadden ze dit aan kunnen geven en had ik mijn laptop daar niet achtergelaten.
Beste Iris,

Vervelend genoeg hebben wij nog geen reactie van je mogen ontvangen, graag zien wij je reactie tegemoet zodat wij kunnen kijken of er nog iets is om het negatieve gevoel wat te kunnen wegnemen.

Iris

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Pluspunten
Bij een verkeerde bestelling doen ze het nodige om het kosteloos en snel op te lossen
Meer aandacht besteden aan de juiste bestelling, ook wat betreft kleur van het object bv
Antwoord SWOOP
Bedankt voor je goede cijfer! De tip nemen we mee!

Gepubliceerd op: 10/10/2018