Website: http://www.swinging.nl
Adres: Koningslaan 99 3067tg
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 010 - 2818633

Van jouw feest een onvergetelijke gebeurtenis maken, dat is onze missie.

Een enthousiast team professionals staat dagelijks voor je klaar. Dat doen we we al 18 jaar met veel passie en plezier. Swinging.nl is het grootste onafhankelijke live entertainmentbedrijf van Nederland.

Swinging.nl

Pluspunten
Communicatie verloopt soepel, snelle reactie, door eigen checklist van het bedrijf wordt aan alles gedacht, in principe één aanspreekpunt voor je boeking, fijn dat er kijkavonden georganiseerd worden
Telefonisch zou het bedrijf nog wat beter bereikbaar kunnen zijn. Dit is namelijk ook weer het nadeel van één aanspreekpunt hebben, alleen diegene weet het beste hoe of wat en kan dus jouw vragen het beste beantwoorden.
Putri

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Kijkavond met persoonlijk contact, vragenlijst van tevoren invullen en doornemen met de dj. Goed overleg qua opbouwtijden.
Misschien iets eerder contact met bruidspaar ivm draaiboek. Wij hebben DJ Wesley uiteindelijk pas dinsdag voor onze bruiloft op vrijdag gesproken. Zorgde voor wat spanning.

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
De communicatie gaat makkelijk en vlot. En wat een top artiesten, Edwin Monteyn en Born Sanders hebben tijdens onze bruiloft gespeeld (ceremonie en borrel), in 1 woord fantastisch!
Niets
Jeroen & Caroline
IJmuiden

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Communicatie is altijd goed geweest en er werd snel en adequaat gereageerd op verzoeken. Daarnaast was ook de voorbereiding erg goed door de toegestuurde vragenlijst die we ontvingen.
Niks aan te merken
Bas
Lent

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Julie Oostenrijk
Huissen

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Duidelijke en snelle communicatie, overzichtelijke website. Fijn dat je naar een kijkavond kan.
We kregen een andere zangeres, dan die we gezien hadden bij de repetitieavond. Dat was jammer, daardoor wisten we niet wat we konden verwachten.
Maaike

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Er wordt snel gereageerd op e-mails. Martijn denkt goed mee en draagt opties aan. Alles wordt duidelijk van tevoren besproken en op papier gezet. Betrouwbaar en mooi bedrijf.
Eigenlijk zijn we super tevreden. Ik denk wel dat als jullie actief reclame gaan maken, dat je er nog meer uit kunt halen. Nu heb ik jullie gevonden via google.
Jeroen & Janneke
Amstelveen

Gepubliceerd op: 26/07/2018

Pluspunten
Duidelijke communicatie
Heldere voorwaarden
Goede website
Justin
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
Heldere communicatie, duidelijke prijs. Heel fijn en snel contact via mail (bevestinging van afspraken, ontvangst van betaalde facturen).
Voorkeuren qua muziek doorgegeven, de DJ draaide deze stijlen mooi gecombineerd. Mooie licht en geluidskwaliteit, iedereen op het feest heeft met volle teugen genoten en maakten een compliment dat er 'lekker gedraaid' werd.
Misschien wat eerder van te voren contact met de DJ. Nu werd er 1 dag voor de bruiloft gebeld. Als er nog iets aangepast had moeten worden, was daar niet veel / geen tijd voor geweest.
Robert

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
goede en duidelijke communicatie .
Hele leuke band die goed met het publiek werkte

Glenn
Amersfoort