Website: http://www.swinging.nl
Adres: Koningslaan 99 3067tg
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 010 - 2818633

Van jouw feest een onvergetelijke gebeurtenis maken, dat is onze missie.

Een enthousiast team professionals staat dagelijks voor je klaar. Dat doen we we al 18 jaar met veel passie en plezier. Swinging.nl is het grootste onafhankelijke live entertainmentbedrijf van Nederland.

Swinging.nl

Pluspunten
Goed contact in voortraject, duidelijke offertes, goeie prijsstelling. Snelle reactie en afhandeling. Zeker aanrader om vaker te boeken.

Oranjerie Hydepark
Doorn

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Erg flexibele houding, gericht op de wensen van de klant! Ze denken echt met je mee en proberen alles te regelen zodat jij tevreden bent!
Verwachting was dat de saxofonist wat meer zou spelen maar dit kan ook komen door wat wij verwachtte en dat dit in realiteit zwaarder is (om de hele set mee te spelen).
D.G Acidalia's

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Professioneel en heel goed benaderbaar. Stelt de juiste vragen geeft actief tips om een optreden beter te maken.

Ook de band heeft een fantastisch optreden gegeven tijdens ons huwelijk. Hartelijk dank daarvoor!
Ga zo door.

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
De website is heel verzorgd en overzichtelijk. De informatie is compleet en wordt ondersteund met video's van de te boeken artiest/DJ. Het aanvragen van een offerte verloopt heel soepel en snel. Vriendelijke reactie.
Ik kan geen verbeterpunt noemen.
Adriaan
Soest

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Swinging denkt goed met je mee, is goed bereikbaar, communiceert helder en zorgt voor een topfeest!

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
persoonlijk contact,prijs/ kwaliteit,luisteren naar onze wensen.
Niet het juiste eindnummer ingezet,mocht de pret desalnietemin niet drukken.
Deborah
Haarlem

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Snelle en fijne communicatie.
Toch van te voren DJ willen spreken 1:1 en playlijsten beluisteren.
Amanda
Hillegom

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Goede klantgerichte service
Huib
Schagen

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Vanaf het eerste contact is alles prima en volgens afspraak verlopen. Het contact verloopt via Martijn van Buren, een sympathieke en betrouwbare partner. De door ons geboekte artiesten maakte onze verwachting meer dan waar.
Zowel zangeres Paula Leek als DJ Rutger zijn absolute aanraders. Paula heeft onze receptie muzikaal begeleid en DJ Rutger heeft onze feestavond aan elkaar gedraaid.
Leo & Maayke
Roermond

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Zowel met Martijn van het boekingskantoor als met Lodewijk, één van de pianisten, was het contact vanaf dag 1 zeer prettig. De communicatie per mail was razendsnel zodat wij snel een antwoord kregen op al onze vragen. Zelfs toen wij in de week voorafgaand aan het optreden de tijdstippen wilden veranderen i.v.m. de aangepaste planning, was dit geen enkel probleem en krijgen wij direct een aangepaste bevestiging toegestuurd.

Brikke Oave
Brunssum