Website: www.swartjestransport.nl
Adres: Nijverheidsweg 42 6541CM
Plaats: Nijmegen

Familiebedrijf Swartjes Transport BV is leverancier van een totaalpakket aan logistieke- en milieudiensten, zoals afvalverwerking en -inzameling, transport, overslag en handel in (secundaire) bouwstoffen. Al meer dan een halve eeuw en drie generaties lang is het containerverhuur- en transportbedrijf actief in de regio Nijmegen. Op de vestiging kunnen ook afvalstoffen worden aangeleverd en bouwstoffen, zoals zand en grind, worden afgehaald.

Swartjes Transport B.V.

Pluspunten
Puin container bij 3de container ruim 40% duurder!
Antwoord Swartjes Transport B.V.
Voor deze klant hebben wij in opdracht van een landelijke partij 2x een 9m3 open portaalcontainer (kuipmodel) voor puin geplaatst. Er was dus geen contact met ons vooraf voor advies. Wij zouden deze klant een 17m3 open container hebben geadviseerd. Dan had de klant de klus kunnen klaren met 2 containers, in plaats van 3. Voor de derde container informeerde de klant uiteindelijk bij ons naar een 15m3 open container en deze is inderdaad duurder dan een 9 m3 kuipmodel. Het blijkt dus maar weer dat een goed advies erg belangrijk is. Bel daarom gratis en vrijblijvend met uw vragen. Wij staan u graag te woord.

Gepubliceerd op: 22/11/2016