Website: www.superwinkel.nl
Adres: Luchthavenweg 81-0.39 5657EA
Plaats: Eindhoven

Superwinkel.nl
9.5
2030 beoordelingen (12 maanden)

Pluspunten
Snel in bestellingen en goedkoop
Als er beweert wordt op de site van voor 23 uur besteld andere dag bezorgd moet dat ook gebeuren en niet 2 dagen verder vindt ik
Beste Adrie,

Excuses dat het pakketje later is geleverd dan vooraf aangegeven. Ik zie dat het pakketje vertraging heeft opgelopen door een sorteerfout bij DHL. Gelukkig heeft u het pakketje afgelopen vrijdag alsnog kunnen afhalen bij de afhaallocatie.

Adrie
Middelburg

Gepubliceerd op: 09/06/2019

Pluspunten
Snel in bestellingen en goedkoop

Middelburg
26/05/2019

Pluspunten
website prettig in het gebruik
levertijdbelofte wordt niet nagekomen
je zal maar een verjaardagskado besteld hebben......
Beste meneer Van den Bosch,

We betreuren het dat u niet tevreden bent over de levertijd van uw bestelling.

We hebben uw bestelling erbij gezocht en zien dat deze geplaatst is op 6 mei. Het product is dezelfde dag nog verstuurd en zou normaliter de volgende werkdag bezorgd worden door onze verzendpartij. Echter zien we in de track & trace gegevens dat het pakketje daar een vertraging opgelopen heeft, waardoor het pakket op 8 mei bezorgd is bij de afhaallocatie.

Excuses hiervoor!

H
Numansdorp

Gepubliceerd op: 26/05/2019

Pluspunten
Correcte communicatie na melden van probleem.
Ik had een bestelling gedaan voor een parfumset, een cadeau voor een vriendin. Blij dat ik dit ruim op tijd had gedaan, want de levertijd was uiterlijk 5 werkdagen en dit weekend had ik het nodig. Op de laatste dag hiervan kreeg ik een mailtje, helaas het is niet voorradig, het duurt nog 1-3 werkdagen. Erg vervelend omdat ik op stel en sprong weer wat anders moest zoeken. Als alternatief werd mij een relatief duurder item aangeboden. Uit coulance-oogpunt werd niets gedaan.
Beste Elleke,

We vinden het vervelend dat het zo gelopen is.
Na het plaatsen van uw bestelling hebben wij het product meteen bij onze leverancier besteld. Helaas is het leveren van de nieuwe voorraad vertraagd, waardoor wij uw bestelling niet op tijd hebben kunnen versturen. Op 28 februari hebben wij u hierover geïnformeerd. Helaas konden we dat niet eerder doen, omdat we dit toen past wisten. Excuses hiervoor!

Vriendelijke groet,
Elleke
Haren

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Snelle levering. Goede prijs
De parfum Aliën van Thierry Mugler is qua geur niet sterk terwijl dit vanuit een gewone winkel wel zo is. Blijft niet lang hangen. Dit heeft een kennis van mij ook ervaren bij dezelfde. Terwijl ik al jaren trouwe klant ben om Just van Roberto Cavalli te kopen en die wel goed is.
A.

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Ineke
Vught

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten
Website is goed
Levering laat te wensen over
Pakket gescheurd en open gedaan aan de deur afgezet. Ik vraag mij af wat de bedoeling was? Het eruit nemen door leverancier? Alle buren waren thans thuis.
Beste Saskia,

Vervelend om te horen dat het pakket je op deze manier heeft bereikt! Dat is absoluut niet hoe wij onze pakketjes willen laten bezorgen. We zullen het doorgeven aan DHL en hopelijk zorgen zij ervoor dat het in de toekomst niet meer gebeurt!

Is het product dat je hebt besteld wel 100% oké?

Saskia

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Ik vraag me af of de geur wel echt is en niet nep. Voor het eerst Michael kors besteld via internet , altijd via Douglas gekocht of op Schiphol . Deze eau de parfum blijft niet zo lang geuren zoals ik gewend ben dus daarom twijfel ik en zal niet meer een geur bestellen .
Nee
Hoi Nanette,

Wij verkopen uitsluitend originele producten die afkomstig zijn van de merken zelf. Het is dus exact hetzelfde product als het parfum die je aantreft bij de Douglas of op Schiphol.

Echter, als je twijfels hebt over een product, neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!

Nanette de graauw
Montfoort

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Pluspunten
Snelle levering van de juiste producten
DHL kwam een dag later waardoor ik 4 uur voor niets thuisbleef.
LEO
BUSSUM

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Pluspunten
HEB NOG GEEN ERVARING MET DIT BEDRIJF .....
EERSTE MAAL DAT IK BESTEL !
ALS IK OP WOENDAG LATE NAMIDDAG BESTEL, DAN BELOOFT U ME LEVERING DE DAG NADIEN ,DUS OP DONDERDAG..... DIT IS DUS NIET GEBEURD ..... HET PAKJE IS SLECHTS AANGEKOMEN OP VRIJDAG ROND 10U S'MORGENS!!! Ik was enkel op donderdag op het leveradres,zodanig dat het pakje dat ik dringend nodig had, nog steeds daar ligt, en aangezien ik pas volgende week terugga nr het leveradres.... WIL DAT ZEGGEN DAT IK 2 WEKEN op mijn pakje moet wachten ..... Verkeerde info kwa levertermijn door jullie gegeven !!! DIT IS GEEN GOED BEGIN... als nieuwe klant Mvg, Anne
Beste Anne,

Vervelend om te horen dat de levering niet netjes op donderdag heeft plaatsgevonden. Gelukkig is het pakketje op vrijdag alsnog geleverd en kun je het daar deze week meenemen.

Veel plezier van het parfum!

Gepubliceerd op: 20/08/2018