Bedrijfsgegevens

Website: www.superwinkel.nl
Adres: Luchthavenweg 81-0.39 5657EA
Plaats: Eindhoven
Telefoon: 040-2883548

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Superwinkel.nl
totaal score
9.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1998 beoordelingen (12 maanden)
7109 beoordelingen (totaal)
16185 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
87% (1744)
11% (218)
1% (13)
0% (8)
1% (18)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Prijs/ kwaliteit is prima
Verbeterpunten
Er wordt niet vermeld dat het bezorgen de volgende afhankelijk is van de klant zelf. Indien je er niet bent is de kans groot dat DHL het pakket weer meeneeemt en het pas 24 uur later ter beschikking stelt bij een afhaalpunt waar je het zelf mag ophalen. Deze vrijheid hebben ze. Superwinkel beroept zich hier eenvoudig op. Volgende dag in huis ligt dus aan jezelf.
Antwoord Superwinkel.nl
Beste Mark,

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze bezorgservice. Het klopt dat de bezorger van DHL je pakketje naar een afhaallocatie brengt als hij je niet thuis aantreft.

Als je niet zeker weet of je thuis bent, kun je het pakketje ook rechtstreeks naar een afhaallocatie sturen of je kunt het pakketje op je werk laten bezorgen, bijvoorbeeld.

Superwinkel
Mark van der Toorn Vrijthoff
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 21/03/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Iets wat jezelf niet besteld hebt willen ze je aansmeren. Dan zitten er opeens krassen op en als je voorsteld om vingerafdruk om te bewijzen dat ik er niet aangezeten heb, zijn ze niet thuis
Verbeterpunten
Zoek de fout ook eens bij jezelf in plaats een ander beschuldigingen enof iets aan proberen te smeren
Antwoord Superwinkel.nl
Beste Jan,

Er is al uitgebreid contact geweest over deze kwestie. De bestelling is geplaatst met uw gegevens. U heeft hier meerdere e-mails over ontvangen.
Het product is besteld bij onze leverancier en naar u opgestuurd en bezorgd. Vervolgens komt het product geopend en beschadigd bij ons retour, waardoor het product niet voldoet aan de retourvoorwaarden.
U kunt hopelijk begrijpen dat wij niet werken met het afnemen van vingerafdrukken.

We smeren u niets aan, maar handelen conform de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op deze bestelling.

Vriendelijke groet,
Superwinkel
Jan
Groesbeek

Gepubliceerd op: 09/02/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
vandaag voor 2200 uur besteld, moet inderdaad de volgende dag geleverd worden. Dit is niet gebeurd!
Antwoord Superwinkel.nl
Beste Meindert,

Jammer dat je ons zo slecht beoordeelt. We hebben je bestelling op 2 januari verzonden en de bezorger heeft je op 3 januari om 18:34 uur gemist, daarom is je pakketje de volgende dag (4 januari) bezorgd.

Superwinkel
Meindert
Beneden-Leeuwen

Gepubliceerd op: 21/01/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Goedkope producten worden hier aangeboden
Veel diversiteit
Verbeterpunten
Langere openingstijden van de klantenservice
Betere communicatie met betrekking tot levering. Pakketten verschillende dagen ontvangen zonder enige communicatie hierover. Verder laatst geleverde artikel was ook nog eens niet correct. Ik heb nu twee halve bedden geleverd

Retourneren is tegenwoordig overal gratis, helaas hier niet.
Klant

Gepubliceerd op: 07/01/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Nee
Verbeterpunten
Heb 2 dagen moeten wachten 1 dag geen afmelding dat pakketje dag later kwam voor niets vrije middag geregeld .nee voortaan mr bij ander bestellen.
Antwoord Superwinkel.nl
Beste Eric,

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling bij Superwinkel. Helaas is de levering vanuit DHL inderdaad 1 dag vertraagd waardoor je pakketje 1 dag later is afgeleverd dan vooraf aangegeven. Onze excuses voor deze vertraging.

Mocht je in de toekomst nog een bestelling plaatsen, dan raden wij je aan om het te laten bezorgen op een afhaallocatie. Je hoeft dan niet thuis te blijven wachten totdat het pakketje is afgeleverd!

Superwinkel
Eric
winschoten

Gepubliceerd op: 03/09/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Alles snel en netjes geregeld en geleverd
Verbeterpunten
Ik had ook al een zelfde geur van Boss ma vie maar het flesje wat ik via uw bedrijf heb besteld wijkt enigszins af nu vraag ik me af of het wel een originele is.
Dus een dubbel gevoel.
M.v.g. Petra
Antwoord Superwinkel.nl
Beste Petra,

Wij verkopen uitsluitend originele producten die afkomstig zijn van het merk zelf. Het kan natuurlijk zijn dat Hugo Boss een kleine wijziging heeft gedaan in de verpakking of dat de verpakking ergens anders is geproduceerd dan het product dat je eerder elders hebt gekocht.

We hopen dat je verder helemaal tevreden bent over het parfum!

Superwinkel
Petra
Almelo

Gepubliceerd op: 23/08/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Goede service, daarmee bedoel ik dat het snel in huis was.
De geuren roken wel oké.
Verbeterpunten
Ik had Joop Go besteld. Een geur die ik ook bij de Douglas had besteld zo'n 3 maanden geleden.
De fles had ik bewaard.
Nu ik de geur van Superwinkel binnen heb, heb ik de flessen vergeleken. De randen van de nieuwe fles zijn veel scherper en niet gerond. Ook is de geur minder krachtig en blijft het minder lang hangen. Dit geeft mij het gevoel dat deze niet echt is. Ook in de doppen van de flessen zie ik verschillen; het is bij de Douglas fles allemaal wat gedetailleerder en beter gegraveerd.

Erg jammer dus. Krijg gewoon een neppe geur opgestuurd.

Van de Tommy Hilfiger Bold parfum kan ik dit niet zeggen aangezien dit de eerste keer was dat ik hem ontving.
Antwoord Superwinkel.nl
Beste,

We vinden het het vervelend dat je denkt dat je een nepparfum van ons hebt ontvangen. We verkopen namelijk uitsluitend originele producten die afkomstig zijn van de merken zelf.

Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat een merk een verandering heeft doorgevoerd in de verpakking of zelfs in de samenstelling van de geur. Neem hiervoor altijd even contact met ons op, dan kunnen we je verder informeren!

Superwinkel
Ontevreden klant ea
Naarden

Gepubliceerd op: 18/08/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
De volgende keer het goede product afleveren
Antwoord Superwinkel.nl
Hoi Ruben,

We zien dat je nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice over een verkeerde levering. Als wij een verkeerd product hebben geleverd, lossen wij dat natuurlijk graag voor je op!

Stuur ons even een e-mailtje met je ordernummer, dan helpen we je verder.

Superwinkel
Ruben
Utrecht

Gepubliceerd op: 15/07/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer