Bedrijfsgegevens

Website: www.superwinkel.nl
Adres: Luchthavenweg 81-0.39 5657EA
Plaats: Eindhoven
Telefoon: 040-2883548

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Superwinkel.nl
totaal score
9.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1998 beoordelingen (12 maanden)
7109 beoordelingen (totaal)
16187 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
87% (1744)
11% (218)
1% (13)
0% (8)
1% (18)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Speciaal hier besteld omdat er op voorraad stond en uiterlijk woensdag in huis: woensdagmorgen gebeld en meneer zei dat hij die dag verzonden werd. Kreeg even later een mail dat levering vertraagd was en hij op zn vroegst halve week later zou zijn. Heel vervelend omdat het cadeau op tijd binnen moest zijn. Werd niet eens excuses aangeboden. Ik koop hier niet meer
Antwoord Superwinkel.nl
Beste Lieke,

Helaas ervaren we op dit moment inderdaad problemen met leveringen vanuit onze speelgoedleverancier. Mijn collega heeft je hierover zo goed mogelijk proberen te informeren.

Onze excuses voor het ongemak.

Superwinkel
Lieke
Sommelsdijk

Gepubliceerd op: 26/06/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Ben erg teleurgesteld!de enige parfum die ik gebruik en al jaren koop in de winkel is totaal niet te vergelijken met deze die ik hier besteld heb.poeme van lancole staat er voor bekend dat deze dagen blijft hangen maar nu ik deze van superwinkel.nl heb ontvangen en deze spuit ruik ik hem na een uur niet meer.Erg teleurgesteld voor zo een dure fles
Antwoord Superwinkel.nl
Beste Jamila,

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over het parfum Poeme van Lancome. Je geeft aan dat je de geur na een uur niet meer ruikt, wat ons onwaarschijnlijk lijkt omdat het een vrij sterke geur is.

We zien dat je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice. We kijken graag even met je mee!

Superwinkel
Jamila
Belgie

Gepubliceerd op: 20/06/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Voor 22.00 besteld volgende dag in huis, nou niet als DHL geen zin heeft om het even bij de buren te brengen! Ze schrijven wel een heel verhaal op een kaartje met de track en trace code, en dat ik het de volgende dag ergens anders kan afhalen. Waarschijnlijk was naar de buren brengen minder werk, met als gevolg dat ik de verkleedkleding van mijn dochter niet op tijd had! Mailtje gestuurd naar super winkel en die zegt doodleuk dat DHL niet verplicht is om het naar de buren te brengen, prima maar zeg dat eerlijk bij je advertentie, dat het alleen maar de volgende dag er is als je thuis blijft! Ik ben genezen, leve bol.com en. Post nl!
Antwoord Superwinkel.nl
Beste Alide,

Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorgservice. Op onze website kun je lezen dat DHL één bezorgpoging doet en als deze niet slaagt (dus als je niet thuis bent), brengen zij het pakketje naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie.

Je kunt het pakketje daar vanaf vanmiddag ophalen.

Superwinkel
Alide

Gepubliceerd op: 04/06/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Er werd een namaakparfum geleverd. Ik had een origineel parfum van Dolce & Gabbana besteld en navenant er voor betaald maar ik kreeg een fake parfum. Je ruikt bijna niets en de geur is heel snel verdwenen. Puur bedrog
Antwoord Superwinkel.nl
Beste Petra,

Jammer te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelling.

In ons systeem zien we dat u in november 2018 een bestelling bij ons geplaatst heeft voor een geur van Dolce & Gabbana. Jammer genoeg heeft u hier nooit eerder contact over opgenomen met ons, zodat we u te woord hadden kunnen staan.

Graag willen we benadrukken dat alle producten die wij leveren 100% origineel en afkomstig van de merken zelf zijn. Het is zelfs bij wet verboden om namaakproducten te verkopen. We zijn al 10 jaar actief op de parfummarkt en zijn 7 jaar aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. Dit zou beide niet mogelijk zijn als we ons niet aan de wet zouden houden natuurlijk.

U mag altijd contact met onze klantenservice opnemen.

Groet,
Superwinkel
Petra
Koekelare

Gepubliceerd op: 15/05/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Één keer besteld maar nooit weer!
Verbeterpunten
Levertijd nakomen
Antwoord Superwinkel.nl
Beste Inez,

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Helaas is de levering vanuit DHL 1 werkdag vertraagd waardoor je pakketje niet zaterdag, maar vandaag zal worden aangeboden.

Onze excuses voor de vertraging.

Superwinkel
Inez
Winsum

Gepubliceerd op: 06/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
geen. ze versturen kapotte producten om vervolgens de vervoerders de schuld te geven terwijl zij toch duidelijk in gebreke zijn.
Verbeterpunten
verkoop en verstuur nieuwe producten. anders is het misschien beter om of duidelijk te zijn over gebreke van een product alvorens je klanten wat laat kopen im de veronderstelling dat het een nieuw product is.
Antwoord Superwinkel.nl
Beste Floor,

We hebben aangegeven dat het nooit onze bedoeling is om beschadigde producten te leveren. Je hebt bij ons een zandbak besteld en die wordt nou eenmaal zonder verpakking geleverd. Het kan helaas voorkomen dat er een krasje op komt tijdens het vervoer van het product. We hebben hiervoor een vergoeding aangeboden, waarmee je niet akkoord bent gegaan. Je mag de zandbak daarom kosteloos weer terugsturen.

Jammer dat je ons toch zo slecht beoordeelt. We horen graag wat we volgens jou beter zouden kunnen doen.

Superwinkel
Klant

Gepubliceerd op: 27/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
snelle levering
Verbeterpunten
Klantenservice is erg slecht en onvriendelijk en gewoon onbeschofd.
Antwoord Superwinkel.nl
Beste Gerben,

We vinden het erg jammer deze review van u te lezen.

Op 13 november heeft u 1 artikel uit uw bestelling geretourneerd. Hierbij heeft u géén gebruik gemaakt van onze retourinstructies.
Omdat dit product in goede orde ontvangen is, is dit deel van uw bestelling geannuleerd. Daar bent u per e-mail over geïnformeerd. Hier hebben we geen reactie op ontvangen.

Pas op 27 februari doet u navraag naar de andere 2 artikelen. Zoals meerdere keren per e-mail uitgelegd hebben wij maar 1 van de 3 artikelen retour ontvangen en kunnen we deze 2 artikelen dan ook niet annuleren.

Vriendelijke groet,
Superwinkel
Gerben
Ede

Gepubliceerd op: 19/03/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Ze beloven 's anderendaags te leveren. Ik hebop 26/12 besteld en mijn bestelling gaat pas toekomen op 2 januari: niet 1 of 2 dagen later maar een volledige week! Onaanvaardbaar! Mogelijkheid om online je bestelling te annuleren is natuurlijk niet te vinden.
Verbeterpunten
Doen wat je belooft.
Antwoord Superwinkel.nl
Beste Anna,

Wij hebben inmiddels contact met u gehad per e-mail. Daarbij hebben wij aangegeven dat u producten heeft besteld met een levertijd. Dit wordt op de website bij het product ook vermeld, in de winkelmand en de orderbevestiging. Wellicht heeft u dit over het hoofd gezien.

Vriendelijke groet,
Team Superwinkel
Klant

Gepubliceerd op: 10/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen - begrijp niet waar al die positieve ervaringen vandaan komen. Kunnen welhaast geen echte mensen zijn die echt producten bij Superwinkel hebben besteld en zeker geen mensen die daadwerkelijk contact hebben gehad met de "klantenservice"
Verbeterpunten
Afspraken nakomen, verantwoordelijkheid nemen, zorgen dat de klantenservices mails kan lezen en beantwoorden, zorgen dat de klantenservice ook echt service gaat verlenen aan klanten en tenminste enigszins klant- en oplossingsgericht acteert.
Antwoord Superwinkel.nl
Beste Koen,

We hebben je klacht inmiddels op verschillende platforms ontvangen. Het is nu wel duidelijk.

We hebben nu ook vaak genoeg aangegeven dat we het aankoopbedrag terugstorten omdat je het niet opnieuw wilt ontvangen. Het pakketje is inmiddels teruggestuurd van de afhaallocatie waar je het pakket niet hebt kunnen afhalen.

Superwinkel
Koen
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 20/12/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Geen 24uurs bezoring
Antwoord Superwinkel.nl
Beste Linda,

Wij hebben je bestelling op dinsdag 23 oktober verzonden. Volgens DHL was er op woensdag om 17:21 uur niemand thuis en daarom hebben ze het pakketje de volgende werkdag, op donderdag 25 oktober bezorgd.

Superwinkel
LK
NEDERLAND

Gepubliceerd op: 11/11/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer