Website: http://stylemeubels.nl
Adres: Innsbruckweg 194 3047 AH
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 010 236 11 63

Wonen in stijl doe je met StyleMeubels.nl!

Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatieve stijl, hippe en design meubels te verkopen voor betaalbare prijzen. Met dit doel op het oog streven we ernaar om elke doelgroep te bereiken die zijn huis stijlvol wil inrichten voor lage prijzen.

Bij StyleMeubels.nl houden we van design en houden de tijd nauw bij en daarom zijn wij dé nieuwe meubel webwinkel die stijlvolle design meubels van deze tijd online aanbied. Met trots kunnen wij u vertellen dat wij een breed, uniek en stijlvol assortiment hebben aan woonmeubels en woonaccessoires voor een stijlvol woonplezier.

Onze online webwinkel biedt u tevens alle service aan die u gewend bent in een winkel. U vindt hier een groot assortiment design, hippe en luxueuze meubels voor uw woon en werk interieur, zoals tv meubels, tv kasten, salontafels, bureautafels, stoelen, woonaccessoires en nog veel meer.

Kijkt u maar eens rustig rond in onze webwinkel, we zijn er zeker van dat u bij ons precies dé meubel vind, waar u op zoek naar bent.

Design meubels van hoge kwaliteit

De stijlvolle design meubels en moderne woonaccessoires die u vindt in onze webwinkel van StyleMeubels.nl zijn van hoge kwaliteit. Wij zijn constant bezig met op zoek gaan naar nieuwe leveranciers die ons producten kunnen leveren van hoog kwaliteit voor een scherpe prijs. Tevens werken wij alleen met gerenommeerde fabrikanten voor onze design meubels en woonaccessoires, op deze manier bent u als klant verzekerd van goede kwaliteit materialen en producten.

Veilig, simpel en snel online bestellen

Welke van onze betaalmethodes u ook kiest, u betaalt altijd veilig in onze online webshop. StyleMeubels.nl draait op een goed beveiligde server dus. Hierdoor zal alle informatie tijdens het transport vertrouwelijk blijven en niet leesbaar zijn door derden.

Gratis en snelle bezorging van je stijlvolle design meubels

Eenvoudig en snel een bestelling plaatsen via onze klantvriendelijke webwinkel. De door u bestelde product(en) worden GRATIS verzonden binnen Nederland. Wij leveren onze stijlvolle design meubels direct vanuit de fabrikant. Een groot deel van ons assortiment is altijd voorradig om te kunnen voorzien in een snelle bezorging. Je bestelling wordt verzekerd verzonden, zo ben je er altijd zeker van dat je design meubel in perfecte staat bij u aan komt. Mocht het zo zijn dat de product beschadigd zijn voor de verzending of tijdens het transport, dan ontvangt u altijd een nieuwe onderdeel.

14 Dagen retourrecht

Bent u niet tevreden of bent u van gedachte veranderd over uw bestelde product dan heeft u het recht om het bestelde product retour te zenden binnen 14 dagen. Neem hiervoor altijd tijdig contact op met onze klantenservice op het nummer 010 236 11 63.

Waarom kopen bij Stylemeubels.nl?

StyleMeubels.nl is dé nieuwe webwinkel die alleen maar stijlvolle design meubels heeft in zijn assortiment.

Heerlijk lekker warm thuis in alle rust achter uw computer, laptop of tablet, met een lekker warm bakje kop koffie of thee, meubels keuren en kiezen 24 uur per dag 7 dagen in de week op StyleMeubels.nl!
Geen files naar de woonboulevard, geen opdringerige verkopers, geen kinderoppas zoeken en niet rond dwalen van winkel naar winkel op zoek naar mooie hippe stijlvolle design meubels. Bij ons bent u op het juiste adres. Want wonen in stijl doe je met StyleMeubels.nl!

Al onze hippe stijlvolle design meubels zijn overzichtelijk te bekijken. Bij de producten vindt u productinformatie die net meer informatie geven dan dat je bij menig meubelwinkel zult krijgen. Heeft u desondanks toch nog vragen mail of bel ons gerust! Wij geven u een betrouwbaar antwoord op al uw vragen.

StyleMeubels.nl heeft geen dure winkelpanden en verkopers, geen uitgestrekte magazijnen met dure machines en personeel. Hierdoor kunnen wij tegen zeer scherpe prijzen onze producten aanbieden aan onze klanten. Desondanks krijgt u goede service en goed product.

En u hoeft zelf niet te sjouwen met die zware pakketten, dozen of complete meubelen. Het wordt gratis bij u thuis bezorgd!

StyleMeubels.nl staat voor dienstbaarheid en service. Want elke klant is belangrijk bij ons!

Wonen in stijl doe je met StyleMeubels.nl!

StyleMeubels.nl
2024 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
- onbeschadigde levering
- meldingen voor ontvangst
- nummer de planken, dit maakt het een stuk makkelijker bij het inelkaar zetten van het product.
- zet geen levertijd van 4 tot 6 weken neer als het 8 weken duurt.
- zorg dat het product ook precies inelkaar past.
Chantal
Wildervank

Gepubliceerd op: 27/04/2019

Pluspunten
Mooie aparte producten
Betere product omschrijving. Is erg summier, waardoor het geen goed beeld geeft. Meerdere foto's voor afstand beoordeling
Annemarie
WIJNJEWOUDE

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten

badkamer spiegelkast gekocht blijkt dat er 2 linker kanten bij zitten met gevolg dat er in het rechterkastje de gaten voor de schapsteuntjes niet tegenover elkaar zitten het gaat om het type : zamoor badkamerspiegelkast3 925-003zamora3weiss
ahjm franken
westendorp

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Prima communicatie over de levering.
Ik vul dit in na een 6e reminder voor een beoordeling na een aankoop van 2 nachtkastjes. De service en communicatie was prima in orde, de reden dat ik dit bedrijf niet zou aanbevelen is omdat je na een enkele aankoop blijkbaar voor altijd lastig gevallen wordt omdat je geen review wil schrijven op basis van een redelijk kleine aankoop. Serieus, 6 reminders, hebben jullie daar überhaupt over nagedacht, 2 is meer dan zat jongens.

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Pluspunten
super mooie en goeie kwaliteit meubels
bezorging kan wat sneller en eventueel de koper op de hoogte houden voor als het product nog wat later word bezorgd.

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
Binnen redelijke tijd binnen
Bij levering graag vooraf een mail of ander bericht

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
Het positieve is dat er snel op mijn mail werd gereageerd toen ik vroeg waar mijn bestelling bleef na 6 weken in plaats van 4 weken.
De klant informeren als niet kan worden geleverd zoals de bedoeling is.
Geert Langenhof
Lochem

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Originele ontwerpen, anders dan andere.
levertijd was langer dan verwacht.
Enkele heel belangrijke schroefgaten waren niet voorgeboord! Juist in gelamineerd hout is schroeven lastig, zeker als het op de mm nauwkeurig moet. Een paar gaatjes waren prettig geweest.
Karel Kamperman
Leidschendam

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
Slechte kwaliteit meubel. Gelijk bij het monteren was het beschadigd.
Bezorgtijd verkorten.

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
De kwaliteit is goed, maar wel erg zwaar te verplaatsen.
De bijbehorende bevestigingen, zoals schroefjes en een stopje voor de deurtjes ontbraken. Ik kon met moeite iemand krijgen die de kastdelen wilde monteren. Zou beter zijn als u een overeenkomst had met een montageman in de buurt.

Gepubliceerd op: 12/12/2018