Website: http://stylemeubels.nl
Adres: Innsbruckweg 194 3047 AH
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 010 236 11 63

Wonen in stijl doe je met StyleMeubels.nl!

Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatieve stijl, hippe en design meubels te verkopen voor betaalbare prijzen. Met dit doel op het oog streven we ernaar om elke doelgroep te bereiken die zijn huis stijlvol wil inrichten voor lage prijzen.

Bij StyleMeubels.nl houden we van design en houden de tijd nauw bij en daarom zijn wij dé nieuwe meubel webwinkel die stijlvolle design meubels van deze tijd online aanbied. Met trots kunnen wij u vertellen dat wij een breed, uniek en stijlvol assortiment hebben aan woonmeubels en woonaccessoires voor een stijlvol woonplezier.

Onze online webwinkel biedt u tevens alle service aan die u gewend bent in een winkel. U vindt hier een groot assortiment design, hippe en luxueuze meubels voor uw woon en werk interieur, zoals tv meubels, tv kasten, salontafels, bureautafels, stoelen, woonaccessoires en nog veel meer.

Kijkt u maar eens rustig rond in onze webwinkel, we zijn er zeker van dat u bij ons precies dé meubel vind, waar u op zoek naar bent.

Design meubels van hoge kwaliteit

De stijlvolle design meubels en moderne woonaccessoires die u vindt in onze webwinkel van StyleMeubels.nl zijn van hoge kwaliteit. Wij zijn constant bezig met op zoek gaan naar nieuwe leveranciers die ons producten kunnen leveren van hoog kwaliteit voor een scherpe prijs. Tevens werken wij alleen met gerenommeerde fabrikanten voor onze design meubels en woonaccessoires, op deze manier bent u als klant verzekerd van goede kwaliteit materialen en producten.

Veilig, simpel en snel online bestellen

Welke van onze betaalmethodes u ook kiest, u betaalt altijd veilig in onze online webshop. StyleMeubels.nl draait op een goed beveiligde server dus. Hierdoor zal alle informatie tijdens het transport vertrouwelijk blijven en niet leesbaar zijn door derden.

Gratis en snelle bezorging van je stijlvolle design meubels

Eenvoudig en snel een bestelling plaatsen via onze klantvriendelijke webwinkel. De door u bestelde product(en) worden GRATIS verzonden binnen Nederland. Wij leveren onze stijlvolle design meubels direct vanuit de fabrikant. Een groot deel van ons assortiment is altijd voorradig om te kunnen voorzien in een snelle bezorging. Je bestelling wordt verzekerd verzonden, zo ben je er altijd zeker van dat je design meubel in perfecte staat bij u aan komt. Mocht het zo zijn dat de product beschadigd zijn voor de verzending of tijdens het transport, dan ontvangt u altijd een nieuwe onderdeel.

14 Dagen retourrecht

Bent u niet tevreden of bent u van gedachte veranderd over uw bestelde product dan heeft u het recht om het bestelde product retour te zenden binnen 14 dagen. Neem hiervoor altijd tijdig contact op met onze klantenservice op het nummer 010 236 11 63.

Waarom kopen bij Stylemeubels.nl?

StyleMeubels.nl is dé nieuwe webwinkel die alleen maar stijlvolle design meubels heeft in zijn assortiment.

Heerlijk lekker warm thuis in alle rust achter uw computer, laptop of tablet, met een lekker warm bakje kop koffie of thee, meubels keuren en kiezen 24 uur per dag 7 dagen in de week op StyleMeubels.nl!
Geen files naar de woonboulevard, geen opdringerige verkopers, geen kinderoppas zoeken en niet rond dwalen van winkel naar winkel op zoek naar mooie hippe stijlvolle design meubels. Bij ons bent u op het juiste adres. Want wonen in stijl doe je met StyleMeubels.nl!

Al onze hippe stijlvolle design meubels zijn overzichtelijk te bekijken. Bij de producten vindt u productinformatie die net meer informatie geven dan dat je bij menig meubelwinkel zult krijgen. Heeft u desondanks toch nog vragen mail of bel ons gerust! Wij geven u een betrouwbaar antwoord op al uw vragen.

StyleMeubels.nl heeft geen dure winkelpanden en verkopers, geen uitgestrekte magazijnen met dure machines en personeel. Hierdoor kunnen wij tegen zeer scherpe prijzen onze producten aanbieden aan onze klanten. Desondanks krijgt u goede service en goed product.

En u hoeft zelf niet te sjouwen met die zware pakketten, dozen of complete meubelen. Het wordt gratis bij u thuis bezorgd!

StyleMeubels.nl staat voor dienstbaarheid en service. Want elke klant is belangrijk bij ons!

Wonen in stijl doe je met StyleMeubels.nl!

StyleMeubels.nl
2024 beoordelingen (totaal)

Aniek
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten

November kast besteld, moest zelf informeren wanneer de kast zou komen. Pas eind december geleverd. Vervolgens ontbrak er een onderdeel en zei men dat ik dat in de bouwmarkt kon halen. Dan weer zou het onderdeel opgestuurd worden, niks ontvangen en moest ik weer zelf contacten. Vervolgens laten ze helemaal niks meer weten. Hele slechte zaak!!!

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Pluspunten
Niets
Sneller leveren

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Pluspunten
Nemen contact op wanneer ze het willen bezorgen
Aangegeven dat het product op het door Stylemeubels bezorgde tijdstip niet bezorgd kon worden omdat wij op vakantie waren. Helaas is het toen alsnog bezorgd, bij onze buren. Als dit had gekunnen hadden wij dit zelf wel aangegeven maar we hadden duidelijk gemaild dat het pakket niet op de aangeboden dag bezorgd kon worden en ook alternatieven doorgegeven waarop het wel kon.
Bovendien is het jammer dat onze klacht hierover niet als klacht wordt aanvaard bij Stylemeubels.
Elian
Wageningen

Gepubliceerd op: 26/11/2018

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Kan veel beter! Eerst was er al een probleem met de verzending ! Klantendienst enkel in het Engels ! En de prijs- kwaliteit van mijn nachtkastjes laat ook heel veel aan de wensen over! Beter in Ikea dan ! Niet echt een aanrader !!

Peter Vereecke
Oosteeklo-Assenede

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Geen positieve punten.
2 kasten besteld. 1 was prima, de andere was compleet schots en scheef. E-mail gestuurd met suggestie om samen een oplossing te vinden, maar al wekenlang geen reactie. Ik zal deze site voortaan vermijden.
Chris
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Sorry dat ik het zeg, maar totaal geen positieve punt over dit bedrijf. Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij hun heb besteld. Wij kochten een salontafel van zeer slechte kwaliteit. Klachtenafhandeling waardeloos. Een ene Benny die daar werkt snapt er totaal niks van. 2 tafelpoten van de tafel waten defect. 3 maanden over een klacht gedaan. Beloftes worden niet nagekomen. Vage reacties van een ene Benny altijd. Uiteindelijk met bemiddeling van Qshops moest stylemeubels wel over de brug komen. Ik zal hier nooit meer bestellen! Al geven ze het eea gratis weg, dan neem ik het alsnog niet aan!
Eerlijkheid
Klachtenafhandeling