Website: http://stylemeubels.nl
Adres: Innsbruckweg 194 3047 AH
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 010 236 11 63

Wonen in stijl doe je met StyleMeubels.nl!

Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatieve stijl, hippe en design meubels te verkopen voor betaalbare prijzen. Met dit doel op het oog streven we ernaar om elke doelgroep te bereiken die zijn huis stijlvol wil inrichten voor lage prijzen.

Bij StyleMeubels.nl houden we van design en houden de tijd nauw bij en daarom zijn wij dé nieuwe meubel webwinkel die stijlvolle design meubels van deze tijd online aanbied. Met trots kunnen wij u vertellen dat wij een breed, uniek en stijlvol assortiment hebben aan woonmeubels en woonaccessoires voor een stijlvol woonplezier.

Onze online webwinkel biedt u tevens alle service aan die u gewend bent in een winkel. U vindt hier een groot assortiment design, hippe en luxueuze meubels voor uw woon en werk interieur, zoals tv meubels, tv kasten, salontafels, bureautafels, stoelen, woonaccessoires en nog veel meer.

Kijkt u maar eens rustig rond in onze webwinkel, we zijn er zeker van dat u bij ons precies dé meubel vind, waar u op zoek naar bent.

Design meubels van hoge kwaliteit

De stijlvolle design meubels en moderne woonaccessoires die u vindt in onze webwinkel van StyleMeubels.nl zijn van hoge kwaliteit. Wij zijn constant bezig met op zoek gaan naar nieuwe leveranciers die ons producten kunnen leveren van hoog kwaliteit voor een scherpe prijs. Tevens werken wij alleen met gerenommeerde fabrikanten voor onze design meubels en woonaccessoires, op deze manier bent u als klant verzekerd van goede kwaliteit materialen en producten.

Veilig, simpel en snel online bestellen

Welke van onze betaalmethodes u ook kiest, u betaalt altijd veilig in onze online webshop. StyleMeubels.nl draait op een goed beveiligde server dus. Hierdoor zal alle informatie tijdens het transport vertrouwelijk blijven en niet leesbaar zijn door derden.

Gratis en snelle bezorging van je stijlvolle design meubels

Eenvoudig en snel een bestelling plaatsen via onze klantvriendelijke webwinkel. De door u bestelde product(en) worden GRATIS verzonden binnen Nederland. Wij leveren onze stijlvolle design meubels direct vanuit de fabrikant. Een groot deel van ons assortiment is altijd voorradig om te kunnen voorzien in een snelle bezorging. Je bestelling wordt verzekerd verzonden, zo ben je er altijd zeker van dat je design meubel in perfecte staat bij u aan komt. Mocht het zo zijn dat de product beschadigd zijn voor de verzending of tijdens het transport, dan ontvangt u altijd een nieuwe onderdeel.

14 Dagen retourrecht

Bent u niet tevreden of bent u van gedachte veranderd over uw bestelde product dan heeft u het recht om het bestelde product retour te zenden binnen 14 dagen. Neem hiervoor altijd tijdig contact op met onze klantenservice op het nummer 010 236 11 63.

Waarom kopen bij Stylemeubels.nl?

StyleMeubels.nl is dé nieuwe webwinkel die alleen maar stijlvolle design meubels heeft in zijn assortiment.

Heerlijk lekker warm thuis in alle rust achter uw computer, laptop of tablet, met een lekker warm bakje kop koffie of thee, meubels keuren en kiezen 24 uur per dag 7 dagen in de week op StyleMeubels.nl!
Geen files naar de woonboulevard, geen opdringerige verkopers, geen kinderoppas zoeken en niet rond dwalen van winkel naar winkel op zoek naar mooie hippe stijlvolle design meubels. Bij ons bent u op het juiste adres. Want wonen in stijl doe je met StyleMeubels.nl!

Al onze hippe stijlvolle design meubels zijn overzichtelijk te bekijken. Bij de producten vindt u productinformatie die net meer informatie geven dan dat je bij menig meubelwinkel zult krijgen. Heeft u desondanks toch nog vragen mail of bel ons gerust! Wij geven u een betrouwbaar antwoord op al uw vragen.

StyleMeubels.nl heeft geen dure winkelpanden en verkopers, geen uitgestrekte magazijnen met dure machines en personeel. Hierdoor kunnen wij tegen zeer scherpe prijzen onze producten aanbieden aan onze klanten. Desondanks krijgt u goede service en goed product.

En u hoeft zelf niet te sjouwen met die zware pakketten, dozen of complete meubelen. Het wordt gratis bij u thuis bezorgd!

StyleMeubels.nl staat voor dienstbaarheid en service. Want elke klant is belangrijk bij ons!

Wonen in stijl doe je met StyleMeubels.nl!

StyleMeubels.nl

Pluspunten
De nachtkastjes zijn netjes geleverd. Waren vrij eenvoudig in elkaar te zetten.
De levertijd was vrij lang. Ook kan je tussendoor niet duidelijk zien hoe het met je bestelling staat
Rafaëlla
Heemskerk

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Vlotte bestelling en levering. Correcte informatie en degelijk product.
Plastic handvaten vd 2 lades. Gemakkelijk op te lossen door te vervangen door 2 metalen v AliExp voor een paar euro.
Handleiding op papier ipv op doos die overplakt is met ducttape of downloadlink vr handleiding?
Nico
België

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Goede dienst service en producten
Erg tevreden
Dankjewel
Met visabetalen was niet mogelijk,mijn bestelling kwam daar niet door
Roberta alonge

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Snelle en correcte levering.

Brigitte
Zonhoven

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Product komt echt overeen met de foto.

Daisy

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Klaas

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Het positieve is dat er snel op mijn mail werd gereageerd toen ik vroeg waar mijn bestelling bleef na 6 weken in plaats van 4 weken.
De klant informeren als niet kan worden geleverd zoals de bedoeling is.
Geert Langenhof
Lochem

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Beantwoorden vragen via de mail netjes en op tijd. Uitstekende bezorgtijd.
Levertijd 4 a 6 weken is wel lang misschien kan dat iets korter.
Frans
Almelo

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Ik had eerder gemaild met vragen en er werd fijn met me meegedacht.

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Snelle reactie, pro-actief bij niet meer leverbaar zijn van een product met een alternatief komen.
Levertijden zijn best lang
Gert-Jan