Website: http://stylemeubels.nl
Adres: Melbournestraat 32B 3047 BJ
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 010 236 11 63

Wonen in stijl doe je met StyleMeubels.nl!

Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatieve stijl, hippe en design meubels te verkopen voor betaalbare prijzen. Met dit doel op het oog streven we ernaar om elke doelgroep te bereiken die zijn huis stijlvol wil inrichten voor lage prijzen.

Bij StyleMeubels.nl houden we van design en houden de tijd nauw bij en daarom zijn wij dé nieuwe meubel webwinkel die stijlvolle design meubels van deze tijd online aanbied. Met trots kunnen wij u vertellen dat wij een breed, uniek en stijlvol assortiment hebben aan woonmeubels en woonaccessoires voor een stijlvol woonplezier.

Onze online webwinkel biedt u tevens alle service aan die u gewend bent in een winkel. U vindt hier een groot assortiment design, hippe en luxueuze meubels voor uw woon en werk interieur, zoals tv meubels, tv kasten, salontafels, bureautafels, stoelen, woonaccessoires en nog veel meer.

Kijkt u maar eens rustig rond in onze webwinkel, we zijn er zeker van dat u bij ons precies dé meubel vind, waar u op zoek naar bent.

Design meubels van hoge kwaliteit

De stijlvolle design meubels en moderne woonaccessoires die u vindt in onze webwinkel van StyleMeubels.nl zijn van hoge kwaliteit. Wij zijn constant bezig met op zoek gaan naar nieuwe leveranciers die ons producten kunnen leveren van hoog kwaliteit voor een scherpe prijs. Tevens werken wij alleen met gerenommeerde fabrikanten voor onze design meubels en woonaccessoires, op deze manier bent u als klant verzekerd van goede kwaliteit materialen en producten.

Veilig, simpel en snel online bestellen

Welke van onze betaalmethodes u ook kiest, u betaalt altijd veilig in onze online webshop. StyleMeubels.nl draait op een goed beveiligde server dus. Hierdoor zal alle informatie tijdens het transport vertrouwelijk blijven en niet leesbaar zijn door derden.

Gratis en snelle bezorging van je stijlvolle design meubels

Eenvoudig en snel een bestelling plaatsen via onze klantvriendelijke webwinkel. De door u bestelde product(en) worden GRATIS verzonden binnen Nederland. Wij leveren onze stijlvolle design meubels direct vanuit de fabrikant. Een groot deel van ons assortiment is altijd voorradig om te kunnen voorzien in een snelle bezorging. Je bestelling wordt verzekerd verzonden, zo ben je er altijd zeker van dat je design meubel in perfecte staat bij u aan komt. Mocht het zo zijn dat de product beschadigd zijn voor de verzending of tijdens het transport, dan ontvangt u altijd een nieuwe onderdeel.

14 Dagen retourrecht

Bent u niet tevreden of bent u van gedachte veranderd over uw bestelde product dan heeft u het recht om het bestelde product retour te zenden binnen 14 dagen. Neem hiervoor altijd tijdig contact op met onze klantenservice op het nummer 010 236 11 63.

Waarom kopen bij Stylemeubels.nl?

StyleMeubels.nl is dé nieuwe webwinkel die alleen maar stijlvolle design meubels heeft in zijn assortiment.

Heerlijk lekker warm thuis in alle rust achter uw computer, laptop of tablet, met een lekker warm bakje kop koffie of thee, meubels keuren en kiezen 24 uur per dag 7 dagen in de week op StyleMeubels.nl!
Geen files naar de woonboulevard, geen opdringerige verkopers, geen kinderoppas zoeken en niet rond dwalen van winkel naar winkel op zoek naar mooie hippe stijlvolle design meubels. Bij ons bent u op het juiste adres. Want wonen in stijl doe je met StyleMeubels.nl!

Al onze hippe stijlvolle design meubels zijn overzichtelijk te bekijken. Bij de producten vindt u productinformatie die net meer informatie geven dan dat je bij menig meubelwinkel zult krijgen. Heeft u desondanks toch nog vragen mail of bel ons gerust! Wij geven u een betrouwbaar antwoord op al uw vragen.

StyleMeubels.nl heeft geen dure winkelpanden en verkopers, geen uitgestrekte magazijnen met dure machines en personeel. Hierdoor kunnen wij tegen zeer scherpe prijzen onze producten aanbieden aan onze klanten. Desondanks krijgt u goede service en goed product.

En u hoeft zelf niet te sjouwen met die zware pakketten, dozen of complete meubelen. Het wordt gratis bij u thuis bezorgd!

StyleMeubels.nl staat voor dienstbaarheid en service. Want elke klant is belangrijk bij ons!

Wonen in stijl doe je met StyleMeubels.nl!

StyleMeubels.nl
19846 keer bekeken

Pluspunten
Makkelijk bestellen en geleverd op de afgesproken dag.
Er is van tevoren gebeld waarbij werd gezegd dat er een uur voor de bezorgtijd met ons gebeld zou worden. Dit is niet gebeurd. Daarnaast was het in elkaar zetten een ramp en sluit één van de lades niet goed.

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
vriendelijke medewerkers
leveren van de bestelde producten bij niet kunnen leveren de volgende dag leveren en niet de klant vragen zelf de spullen op te komen halen. Meer dan 1 week extra moeten wachten op de bezorging
lenie van der Gaag

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Chris Lagerweij
Nieuw Vennep

Gepubliceerd op: 13/01/2018

Pluspunten
Ik ben heel tevreden over het gekocht product.
Leveren niet op tijd.
Communiceren daar niet over.
Pas nadat ik de order geannuleerd heb werd er minimaal gecommuniceerd.
Het ontvangen van de factuur achteraf was even problematisch.
Ik ben heel tevreden over het eindproduct, maar de handleiding is heel slecht en er is duidelijk geen enkele poging gedaan om het ontwerp simpel te houden. Wel integendeel! Het gekochte hoekbureau is enkel voor fervente puzzelaars die geen probleem maken van ontbrekende stukjes. Dus zeker niet voor mensen die IKEA bouwpakketten al een opgave vinden.
Karel
Kessel

Gepubliceerd op: 12/01/2018

Pluspunten
snel en goedkoop

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
zeer goed, vriendelijk, snelle antwoorden , eerlijk (cfr prijsafspraak)
éénmaal telefonisch contact in het Frans ? en geen kennis Nederlands. (tenzij een misverstand van mijnentwege)

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
alles goed en netjes verpakt zodat het zonder schade aankomt en bezorgd tijd is ook van te voren bekend
transport bus had veel schade en zag en niet uit waardoor ik wel wat achterdochtig werd maar gelukkig onterecht maar nieuwe bussen is geen overbodige luxe
jolanda
Sint nicolaasga

Gepubliceerd op: 10/01/2018

Pluspunten
Mooie producten
Goed verpakt en goed in elkaar te zetten
Levering duurde wat te lang
Gerrit
IJsselmuiden

Gepubliceerd op: 10/01/2018

Pluspunten
Komen levertijd na

Ruud
Vlaardingen