Website: http://stylemeubels.nl
Adres: Innsbruckweg 194 3047 AH
Plaats: Rotterdam
Telefoon: 010 236 11 63

Wonen in stijl doe je met StyleMeubels.nl!

Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf die innovatief en klantgericht is. Ons doel is om hoog kwalitatieve stijl, hippe en design meubels te verkopen voor betaalbare prijzen. Met dit doel op het oog streven we ernaar om elke doelgroep te bereiken die zijn huis stijlvol wil inrichten voor lage prijzen.

Bij StyleMeubels.nl houden we van design en houden de tijd nauw bij en daarom zijn wij dé nieuwe meubel webwinkel die stijlvolle design meubels van deze tijd online aanbied. Met trots kunnen wij u vertellen dat wij een breed, uniek en stijlvol assortiment hebben aan woonmeubels en woonaccessoires voor een stijlvol woonplezier.

Onze online webwinkel biedt u tevens alle service aan die u gewend bent in een winkel. U vindt hier een groot assortiment design, hippe en luxueuze meubels voor uw woon en werk interieur, zoals tv meubels, tv kasten, salontafels, bureautafels, stoelen, woonaccessoires en nog veel meer.

Kijkt u maar eens rustig rond in onze webwinkel, we zijn er zeker van dat u bij ons precies dé meubel vind, waar u op zoek naar bent.

Design meubels van hoge kwaliteit

De stijlvolle design meubels en moderne woonaccessoires die u vindt in onze webwinkel van StyleMeubels.nl zijn van hoge kwaliteit. Wij zijn constant bezig met op zoek gaan naar nieuwe leveranciers die ons producten kunnen leveren van hoog kwaliteit voor een scherpe prijs. Tevens werken wij alleen met gerenommeerde fabrikanten voor onze design meubels en woonaccessoires, op deze manier bent u als klant verzekerd van goede kwaliteit materialen en producten.

Veilig, simpel en snel online bestellen

Welke van onze betaalmethodes u ook kiest, u betaalt altijd veilig in onze online webshop. StyleMeubels.nl draait op een goed beveiligde server dus. Hierdoor zal alle informatie tijdens het transport vertrouwelijk blijven en niet leesbaar zijn door derden.

Gratis en snelle bezorging van je stijlvolle design meubels

Eenvoudig en snel een bestelling plaatsen via onze klantvriendelijke webwinkel. De door u bestelde product(en) worden GRATIS verzonden binnen Nederland. Wij leveren onze stijlvolle design meubels direct vanuit de fabrikant. Een groot deel van ons assortiment is altijd voorradig om te kunnen voorzien in een snelle bezorging. Je bestelling wordt verzekerd verzonden, zo ben je er altijd zeker van dat je design meubel in perfecte staat bij u aan komt. Mocht het zo zijn dat de product beschadigd zijn voor de verzending of tijdens het transport, dan ontvangt u altijd een nieuwe onderdeel.

14 Dagen retourrecht

Bent u niet tevreden of bent u van gedachte veranderd over uw bestelde product dan heeft u het recht om het bestelde product retour te zenden binnen 14 dagen. Neem hiervoor altijd tijdig contact op met onze klantenservice op het nummer 010 236 11 63.

Waarom kopen bij Stylemeubels.nl?

StyleMeubels.nl is dé nieuwe webwinkel die alleen maar stijlvolle design meubels heeft in zijn assortiment.

Heerlijk lekker warm thuis in alle rust achter uw computer, laptop of tablet, met een lekker warm bakje kop koffie of thee, meubels keuren en kiezen 24 uur per dag 7 dagen in de week op StyleMeubels.nl!
Geen files naar de woonboulevard, geen opdringerige verkopers, geen kinderoppas zoeken en niet rond dwalen van winkel naar winkel op zoek naar mooie hippe stijlvolle design meubels. Bij ons bent u op het juiste adres. Want wonen in stijl doe je met StyleMeubels.nl!

Al onze hippe stijlvolle design meubels zijn overzichtelijk te bekijken. Bij de producten vindt u productinformatie die net meer informatie geven dan dat je bij menig meubelwinkel zult krijgen. Heeft u desondanks toch nog vragen mail of bel ons gerust! Wij geven u een betrouwbaar antwoord op al uw vragen.

StyleMeubels.nl heeft geen dure winkelpanden en verkopers, geen uitgestrekte magazijnen met dure machines en personeel. Hierdoor kunnen wij tegen zeer scherpe prijzen onze producten aanbieden aan onze klanten. Desondanks krijgt u goede service en goed product.

En u hoeft zelf niet te sjouwen met die zware pakketten, dozen of complete meubelen. Het wordt gratis bij u thuis bezorgd!

StyleMeubels.nl staat voor dienstbaarheid en service. Want elke klant is belangrijk bij ons!

Wonen in stijl doe je met StyleMeubels.nl!

StyleMeubels.nl

Pluspunten
Goede service en mooie producten.

Harm
Almelo

Gepubliceerd op: 17/11/2018

Luc
Lochristi

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Netjes een mail ontvangen over wanneer het pakket geleverd zou worden, zodat ik kon aangeven of ik thuis zou zijn of dat het bij de buren geleverd mocht worden.

Reshma
Diemen

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
prijs/kwaliteit tip top ,goede levering
enkel het produkt in de verpakking was
vrij stofferig en vuil maar eens proper
gemaakt blinkte het
Gino
Beveren (Belgie)

carlo
belgie

Pluspunten

Dit gaat niet over het bedrijf,maar over het product : het bed is helaas helemaal niet stevig!!!!!!!!!
We zijn echt niet tevreden over het product, heel mooi,maar absoluut niet stevig,JAMMER van het geld
Lieve
Wellen

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Den haag

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Vriendelijk personeel;
Goede website;
Website is makkelijk in gebruik;
Ik merk zelf dat de scharnieren van het dressoir niet stabiel zijn. Het ladesysteem is ook erg gevoelig en weinig stabiel. Met andere woorden, ik verwacht niet dat het meubelstuk een lange levensduur heeft. Erg jammer, maar goed. Er is wel een prijsverschil tussen een dressoir van €259,- of een dressoir van €800,-.

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
Goede service

Jose
Brunssum

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
Prima klantenservice
Langer gewacht op bestelling dan aangegeven. Verder betere kwaliteit verwacht.
Celina
Amersfoort