Website: http://www.studiokuuk.nl
Adres: Voltweg 13 8071CZ
Plaats: NUNSPEET

studiokuuk
9.6

Pluspunten
Mooie kaarten, mooi materiaal.
Prettige, duidelijke en snelle communicatie, bij ons via mail.
Digitale weergave van de kaart tonen exact beeld van de werkelijke kaart.
Geen. Wij waten over alles zeer tevreden.
Nieuwkoop

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Snelle service!
Marieke
Kampen

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Snel contact en goede service, bedrijf komt persoonlijk en klantgericht over
Er staan een paar taalfouten op jullie site
Antwoord studiokuuk
Bedankt voor je positieve recensie! Wat betreft de taalfouten op de website: we zijn gelukkig hard bezig met onze nieuwe website, waar we de een zeker een extra check op gaan doen!

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Wij hebben geboortekaartjes besteld bij Studiokuuk ivm geboorte van onze dochter. Omdat wij in Australië wonen was goede sevice en een hoge reactiesnelheid via e-mail belangrijk. We zijn hierover zeer tevreden en het resultaat is prachtig! We krijgen veel complimenten over de mooie en unieke kaartjes. Zeker aan te bevelen!
Iris
Melbourne

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
Hoogwaardige kwaliteit, klantgericht en vriendelijk, nauwkeurig en precies. Ook de levering is uitstekend. Onze geboortekaartjes zijn keurig verpakt. Een cadeau voor jezelf om uit gemogen pakken.
In de kraamweek zat ik toch niet zo te wachten op het plakken van de hartjes. Wellicht kunnen jullie deze service aanbieden (tegen vergoeding).
LT
Malden

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Snel in reactie
Fijn in klantcontact
Kaartjes waren zorgvuldig verpakt

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Goed werk geleverd! Prettig contact.
Veel op- en neer gemaild om tot een definitief ontwerp te komen. Af en toe werd ook de bijlage vergeten. Dit kan m.i. efficiënter.
Antwoord studiokuuk
Bedankt voor je recensie! Het aantal contactmomenten hangt erg af van de wensen van de klant. We maken het kaartje graag helemaal naar wens, het verschilt van keer tot keer hoeveel contact hiervoor nodig is. Wat betreft de bijlage, deze zijn we inderdaad helaas een keer vergeten. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Door een andere grafisch designer werd Studiokuuk me aanbevolen en toevallig had ik hun site al gevonden doordat de kaartjes die daarop stonden perfect pasten bij onze smaak. Na een fijn telefoongesprek waarin ik onze wensen had doorgegeven, kregen we al snel een eerste opzet: perfect! Feedback werd snel doorgevoerd, vaak nog dezelfde dag! We hebben enorm veel reacties van vrienden en familie gekregen op het uiteindelijke kaartje en zijn er ontzettend blij mee.
Die kan ik echt niet bedenken!
Hanneke de Haas-Vesteege
Vught

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
Studio kuuk was erg bereid mee te denken over het kaartje en dat was fijn. Toch nog een ander lettertype proberen, of een ander plaatje op het kaartje, zonder moeite werd het aangepast tot we tevreden waren. Reactietijd was telkens snel en fijn dat er (zonder het op te dringen) werd aangegeven wat nog mogelijk was, zoals een bedrukte voering van de envelop of een sluitsticker.
Een kleine suggestie: verdeel de doos waar je de kaartjes mee verstuurd in vakken met ‘schotjes’. Bij ons waren, met het versturen, de stapeltjes kaartjes wat in elkaar geschoven, waardoor een enkel kaartje een kleine beschadiging aan de hoek had. We hadden meer dan genoeg kaartjes, dus het was verder geen probleem, maar dit zou mijn verbeterpunt zijn.
Antwoord studiokuuk
Hi Maartje, bedankt voor het delen van je ervaring. We sturen inderdaad altijd een ruim aantal kaartjes mee om ervoor te zorgen dat, mochten er een aantal beschadigd raken, er altijd voldoende kaartjes zijn. Bedankt voor je suggestie, zeker iets om in de toekomst over na te denken.

Maartje

Gepubliceerd op: 29/05/2018