Website: http://www.studiokuuk.nl
Plaats: NUNSPEET
Telefoon: 085 047 15 47

studiokuuk
9.6

Pluspunten
De communicatie vond ik zeer prettig, heel persoonlijk en lekker vlot. Een kleine aanpassing last minute werd gelijk opgepakt.

Marijn

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Heel persoonlijke begeleiding can begin tot einde. Je ontvangt via de mail de eerste proefdruk. Waarna je samen met de medewerker de proefdruk aan kunt passen totdat deze helemaal naar wens is.
Na bestelling worden de kaarten geleverd in een mooie doos, goed en met zorg ingepakt!
Helemaal top!!
Nvt
Noortjr
Gemert

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Prachtige kaartjes van goede kwaliteit. Familie en vrienden vonden het het mooiste kaartje die we hebben gehad (5 kinderen)
Het enige ‘nadeel’ vind ik dat de levering wat langer duurt. Kraamweek was op de helft voordat de kaartjes er waren.

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Zeer fijne benadering en communicatie! Eindresultaat van de geboortekaartjes is echt fantastisch! Enorm blij ermee en we hebben heel veel complimenten gehad! Service en contact ging snel en vlot via email. Proefdruk ook altijd snel ontvangen na aanvraag of aanpassing. Denken actief mee naar mooie bewerking!
Liefst de verzendkosten van de enveloppen goedkoper, zodat het aantrekkelijker wordt om deze van te voren te bestellen!
Ingeborg, Huib en Elin
Nijmegen

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Goede samenwerking
Digitaal venster opmaak kaartje onder verdelen in voor- en binnenzijde.
Marga
't Harde

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
We zijn erg blij met het prachtige geboortekaartje van onze dochter. De communicatie is erg goed verlopen. We hebben het lettertype meerdere keren gewijzigd en dit was geen enkel probleem. De geboortekaartjes werden uiteindelijk snel na de geboorte geleverd en we werden hiervan netjes op de hoogte gehouden. Al met al zijn we heel erg tevreden en ik zou studiokuuk zeker aanbevelen!
Emmie
Oss

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Wat zijn wij ongelooflijk blij met het geboortekaartje van onze dochter!
Er wordt bij studiokuuk goed naar je wensen geluisterd en vervolgens meegedacht, om uiteindelijk het perfecte geboortekaartje samen te stellen, dat bij ons paste in dit geval. Alles wordt dubbel geverifieerd. Heel fijn!
Bij levering is alles mooi en netjes ingepakt. En het was dan ook een genot om het pakketje uit te pakken! Bij een eventuele volgende geboorte zullen wij studiokuuk zeker opnieuw benaderen..

Mw. I.P.
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Pluspunten
Super vriendelijk en hele snelle service. Aanpassingen aan de kaarten worden snel en zorgvuldig gedaan, proefkaartjes worden via de mail gestuurd. Geeft meteen een goede indruk van wat het eindresultaat is. Je kan je eigen kaart ontwerpen door elementen van andere kaarten te gebruiken of eigen ideeën in te brengen. De dames denken graag mee.
De verzending van de kaarten was ook erg mooi en zorgvuldig. Alle kaarten hadden een beschermpapiertje zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant. Ook was alles heel netjes gesorteerd, de pakketjes waren met een mooi touwtje gebonden. Was een cadeautje om uit te pakken.
Zeer positief over de kwaliteit, snelheid en vriendelijkheid.
Wellicht nog even meekijken op spelfouten of het gebruik van correcte zinsconstructies. Suggesties op de tekst zijn wat mij betreft wel welkom. Misschien vooraf vragen of dat gewenst is.
Astrid

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
Denken goed met de klant mee,
zijn goed bereikbaar
mooie producten
website niet geheel duidelijk
iets wat lange druktijd voor het kaartje
kelly
ridderkerk

Gepubliceerd op: 06/07/2018

Pluspunten
Je krijt direct antwoord en ze denken met je mee want bijna alles is wel mogelijk
Geen, ze doen het heel goed zo vind ik

Gepubliceerd op: 01/07/2018