Website: http://www.studiokuuk.nl
Plaats: NUNSPEET
Telefoon: 085 047 15 47

studiokuuk
9.6

Pluspunten
Via Pinterest terecht gekomen op de website van Studio Kuuk. Al snel wisten we welk geboortekaartje het moest gaan worden. Zowel telefonisch contact als contact via e-mail als erg prettig ervaren. Verder goede service en het resultaat is helemaal naar wens. We zijn super blij met ons geboortekaartje!

Lianne
Berlicum

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Erg goede service, super mooie kaartjes! Zeker een aanrader!

Anouk

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Via Pinterest op de website van Studio Kuuk terecht gekomen. We wisten gelijk dat hier ons geboortekaartje vandaan zou komen. De meiden reageren super snel op e-mail en alles kan geregeld worden: wat proefkaarten om te bekijken, een andere sluitsticker dan in hun eigen assortiment. Het is allemaal geen probleem.
Wij hebben samen met hun een super mooi geboortekaartje ontworpen en krijgen niets dan leuke reacties!
Echt een aanrader!!

Karola
Oud-Beijerland

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Samen met de dames van studio kuuk hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje ontworpen en zelfs toen de doos met kaartjes bezorgd werd, waren ze nog mooier dan we gedacht hadden.. wat een mooie kleuren en mooi papier, helemaal blij! Zeker een aanrader

Rachel
Egmond aan Zee

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
Mooie kaartjes.
Fijne samenwerking en snelle reactie nav wensen en verkrijgen van de digitale proefkaart.
Leuk ingepakt!
Nvt

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten
Persoonlijk, duidelijk, snelle reactie, mooie kwaliteit met zorg klaargemaakt.
Tineke
Genemuiden

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Heel veel keuze in het samenstellen van het geboortekaartje. Kan het helemaal doen zoals je zelf wil.
Maandag (dacht einde ochtend / begin middag) had ik akkoord gegeven en de kaartjes waren woensdagavond binnen. Hierdoor konden ze donderdag pas de bus op en waren de kaartjes vrijdags pas bij de mensen binnen.
Antwoord studiokuuk
Ha Melisa,

Vervelend inderdaad. Onze kaartjes hebben een nachtje nodig om te drogen. Hierdoor zijn ze dinsdag naar je verstuurd. Wij hebben inderdaad helaas geen invloed op PostNL. Gelukkig waren de kaartjes helemaal naar wens;-) Fijn om te horen!
Melisa
Voogd

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Geweldig geholpen. Erg makkelijk online te regelen
Geen verbetertipa

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
Goed en snel contact, mooie producten. Werken met grote zorg aan de levering. Men denkt graag mee en staat open voor initiatieven van klanten.
Ik hoop dat jullie zo door blijven gaan en dat veel mensen net zo genieten van jullie kunstwerken als dat wij doen!
Mariƫlle van der Meulen
Pannerden

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
Duidelijke website. Heel mooi kaartje. De order werd erg zorgvuldig behandeld met verbeterrondes en digitale proefdrukken. De kaartjes waren ook heel netjes verpakt (vloeipapier om elk kaartje om de preeg te beschermen).
Wij raden studio Kuuk echt aan! Heel fijn!
Evt. wat extra enveloppen toevoegen voor verkeerd geschreven / geplakte exemplaren.
Mariƫlle
Barendrecht