Website: http://www.studiokuuk.nl
Plaats: NUNSPEET
Telefoon: 085 047 15 47

studiokuuk
9.6

Pluspunten
Super geholpen. Snel geleverd.

Gepubliceerd op: 25/02/2019

Pluspunten
Henrieke heeft goed geluisterd naar onze wensen en is toen gelijk aan de slag gegaan met de ontwerpen. We kregen zowel een ontwerp voor een jongen als voor een meid. Over allebei de ontwerpen waren we al snel tevreden. Na een aantal weken toch nog het kaartje voor de jongen aan laten passen en dit deed Henrieke met alle plezier!
De kaarten kregen wij iets later dan gehoopt, maar wel heel netjes bezorgd!

De reacties van familie en vrienden waren dan ook erg leuk! Zoals: ‘Wat gaaf en stoer om zo’n lerenlabel te kiezen!’ en ‘Zo’n label hebben wij nog nooit gezien, wat gaaf!’ en ‘Wat een mooie kleur!’

Het is een kaartje geworden waar we heel blij mee zijn!

Henrieke en Tanja raden wij dan ook zeker aan.
Een tip zou zijn on goed aan te geven wat de levertijd bedraagt van de handgeschreven labels. Dit was voor ons niet helemaal duidelijk, waardoor we de kaartjes vrij laat kregen. Dit was jammer!
Maaike
Katwijk

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Op Pinterest gevonden, topservice!
Supermooie kaartjes, heel origineel, helemaal naar onze wensen.
Goed georganiseerd, alles via mail geregeld.
Met veel zorg verpakt en snelle service!
Dankjewel studio kuuk
Inge jorissen
Grenzach wyhlen ( Duitsland)

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Via Pinterest terecht gekomen op de website van Studio Kuuk. Al snel wisten we welk geboortekaartje het moest gaan worden. Zowel telefonisch contact als contact via e-mail als erg prettig ervaren. Verder goede service en het resultaat is helemaal naar wens. We zijn super blij met ons geboortekaartje!

Lianne
Berlicum

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
Erg goede service, super mooie kaartjes! Zeker een aanrader!

Anouk

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Via Pinterest op de website van Studio Kuuk terecht gekomen. We wisten gelijk dat hier ons geboortekaartje vandaan zou komen. De meiden reageren super snel op e-mail en alles kan geregeld worden: wat proefkaarten om te bekijken, een andere sluitsticker dan in hun eigen assortiment. Het is allemaal geen probleem.
Wij hebben samen met hun een super mooi geboortekaartje ontworpen en krijgen niets dan leuke reacties!
Echt een aanrader!!

Karola
Oud-Beijerland

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Samen met de dames van studio kuuk hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje ontworpen en zelfs toen de doos met kaartjes bezorgd werd, waren ze nog mooier dan we gedacht hadden.. wat een mooie kleuren en mooi papier, helemaal blij! Zeker een aanrader

Rachel
Egmond aan Zee

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
Mooie kaartjes.
Fijne samenwerking en snelle reactie nav wensen en verkrijgen van de digitale proefkaart.
Leuk ingepakt!
Nvt

Gepubliceerd op: 28/11/2018

Pluspunten
Persoonlijk, duidelijk, snelle reactie, mooie kwaliteit met zorg klaargemaakt.
Tineke
Genemuiden

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Heel veel keuze in het samenstellen van het geboortekaartje. Kan het helemaal doen zoals je zelf wil.
Maandag (dacht einde ochtend / begin middag) had ik akkoord gegeven en de kaartjes waren woensdagavond binnen. Hierdoor konden ze donderdag pas de bus op en waren de kaartjes vrijdags pas bij de mensen binnen.
Antwoord studiokuuk
Ha Melisa,

Vervelend inderdaad. Onze kaartjes hebben een nachtje nodig om te drogen. Hierdoor zijn ze dinsdag naar je verstuurd. Wij hebben inderdaad helaas geen invloed op PostNL. Gelukkig waren de kaartjes helemaal naar wens;-) Fijn om te horen!
Melisa
Voogd