Website: http://www.studiokuuk.nl
Plaats: NUNSPEET
Telefoon: 085 047 15 47

studiokuuk
9.5

Pluspunten
Erg prettig in het contact en erg meedenkend. Zelf hadden wij een duidelijk beeld van hoe wij wilden dat het kaartje eruit moest zien en we kregen zo vaak input/proefdrukken tot we echt tevreden waren.
Zowel het telefonisch als het e-mailcontact was fijn, duidelijk en behulpzaam
Kwaliteit van de kaartjes en de verzendmethode zijn ook hoog.
Reacties op mailcontact duren soms wat langer, of zich geen probleem, maar dan zou het wel fijn zijn om in ieder geval te weten dat het ontvangen is en wanneer je eventueel een reactie kunt verwachten.
Madelon

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Voor de tweede maal hebben wij bij Studiokuuk een geboortekaartje laten ontwerpen en drukken. Vanaf het begin zijn we super geholpen per mail. Fijne mailwisseling! Met onze input en de creativiteit van Studiokuuk zijn er twee prachtige geboortekaartjes gemaakt waar wij heel erg blij mee zijn!
n.v.t.
Vooral zo doorgaan!
Karin

Gepubliceerd op: 22/09/2018

Pluspunten
Mooie & stijlvolle kaartjes. Net dat beetje extra wat een kaartje mooi en persoonlijk maakt.

Fijn dat ze nu ook telefonisch bereikbaar zijn!

Gijsbert & Jojanneke van de Ridder
Ermelo

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
* snelle service; vaak al binnen een dag reactie via de mail. Ook de enveloppen waren erg snel binnen.
* luisteren naar goed naar de wensen van de klant.
n.v.t.

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Originele ontwerpen, klantvriendelijk, snelle reactie, snelle verzending, mooi ingepakt, luxe uitstraling, open voor feedback
Op de site het filmpje voor instructie voor plakken houten figuurtjes makkelijker vindbaar maken.
Rosalie
Numansdorp

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Snelle reactie
Ontwerp op maat. Niets is hen teveel om aanpassingen te doen.
Goede hulp bij ontwerp en inbreng ideeen.
Duidelijke website met veel leuke ideeen.
Keuze laten waar de geboortekaartjes te leveren. Ik lag nog in het ziekenhuis en dus niet thuis bij levering. Dus kon deze pas 2 dagen later afhalen.
Antwoord studiokuuk
Dank voor je recensie. Fijn om terug te lezen! Wat betreft je verbeterpunt. Deze gaan we zeker meenemen met de website. Er zullen dan meer mogelijkheden worden aangeboden.
An
Overpelt

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Persoonlijke bediening, snel reactie en mooie ontwerpen. Kaartjes echt mooie kwaliteit
Site uitbreiden waardoor je beter de lettertypes ziet
Antwoord studiokuuk
Dank voor je recensie Mieke! En dank voor de hele goede tip. Met enkele maanden komt de nieuwe website online mét ook meer lettertypes en een handige tool zodat je ook ziet hoe het eruit ziet met de naam van je kleintje.
Mieke

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Erg goede service en communicatie via de mail. De kaartjes zien er prachtig uit. We wilden net wat anders dan de ontwerpen van de site, maar dit gaf geen probleem. We hebben dus uiteindelijk het kaartje precies zoals wij wilden.
De kaartjes zijn best prijzig.
S
Rosmalen

Gepubliceerd op: 30/08/2018

Pluspunten
Mooie kaartjes! Goed advies gekregen en snel geleverd.
De houten ster moet je zelf bevestigen. Misschien goed om tegen meerprijs dit kant en klaar als optie aan te bieden.
Antwoord studiokuuk
Dag Ferry, wij kunnen zeker ook de houten figuurtjes bevestigen op de kaartjes. Deze optie staat ook op de website.;-)
Ferry
Bergschenhoek...

Gepubliceerd op: 29/08/2018

Pluspunten
De communicatie vond ik zeer prettig, heel persoonlijk en lekker vlot. Een kleine aanpassing last minute werd gelijk opgepakt.

Marijn

Gepubliceerd op: 14/08/2018