Website: www.stresswise.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht
Telefoon: 030 22 71 851

StressWise

Pluspunten
Trainingen die je echt vooruit helpen, met maar 8 training sessies.
Zorgen dat de reader klaar is voor de start van de trainingen

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Snelle reacties op vragen. Duidelijke en fijne training door een ervaren trainer. Ik heb veel aan de training gehad!

Ruth
Paterswolde

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
- Maaike heeft een veilige omgeving gecreëerd waarin persoonlijke ervaringen gemakkelijk gedeeld konden worden
- Maaike was erg bekwaam om de stof over te brengen en kon spontaan reageren op vragen vanuit de groep
- zinvolle oefeningen die veel zelfinzicht bieden
- Maaike heeft een hele prettige houding. Zachtaardig, geduldig en erg competent.
- mooi dat stresswise ook mindfulnesstrainingen, stiltedagen etc. aanbiedt die hierop aansluiten
- een aantal spelfouten in de reader
Ilinka

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Ze weten echt wat je nodig bent als je als doel hebt om rustiger te worden. Ze geven je voldoende oefenstof mee, waar je later ook nog wat aan hebt in het dagelijks leven.
Ilona
Drachten

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Myrthe is buitengewoon goed in staat om het probleem/hulpvraag vast te stellen. Daarna heeft ze zorgvuldig het probleem aangepakt. Hoewel de training vergezeld ging van een boek/stappenplan, volgde Myrthe de route die het meest aansloot bij mijn behoefte. De sessies zijn erg behulpzaam geweest.

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten
Ik heb een individuele mindfulnesstraining gedaan bij Hester Noort. Deze training heeft mij erg geholpen om beter met stress om te gaan, zowel op het werk als prive. Vooral accepteren van wat is en het loslaten (laten zijn), hebben mij erg geholpen. Mindfulness helpt je inzicht te krijgen in je eigen gedrag, en ook om lief te zijn voor jezelf;)
StressWise is een fijne organisatie, die meedenkt in je zoektocht naar het vinden van een juiste training.

Will

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Ik voelde me bij Riemke direct op mijn gemak. Met de oefeningen die ze aandroeg, haar observaties en compassie kon ik steeds beter leren voelen en ging ik direct aan de slag met het uitdragen van mijn waarden. Ik merkte dat ze vanuit kennis, gevoel en intuïtie aan het werk was om mijn proces te begeleiden. Nu ik ACT heb afgerond ben ik met vertrouwen mijn eigen keuzes aan het maken en ga ik steeds meer staan voor wat ik belangrijk vind in mijn leven.
Locatie veranderde gedurende traject naar Amersfoort. Op zich goed te doen, maar hierdoor was het soms lastiger om afspraken te plannen vanwege extra reistijd.

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
ACT training heeft me een hoop bruikbare handvatten en inzichten gegeven om beter om te gaan met stressvolle situaties. Het was moeilijk om de stap te zetten, maar na een paar sessies zag ik al de waarde van de tijd nemen om deze dingen te mogen en kunnen bespreken, vrij van oordelen. Loes heeft me vakkundig en met beleid gecoacht om meer ruimte voor mezelf te durven nemen, en negatieve ervaringen te kunnen relativeren.
De website voelt een beetje generiek en onbetrouwbaar aan. En de prijsstructuur is niet super duidelijk. Dat is het enige.
Tim

Gepubliceerd op: 29/10/2018

Pluspunten
Erg goede begeleiding, Mariëtte heeft onwijs veel ervaring. Ze luistert goed en het voelt al snel erg vertrouwd. Ik kan het iedereen aanraden om gecoacht te worden door Mariëtte!

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Op aanraden van een kennis contact opgenomen met StressWise, waar ik na een intakegesprek 8 sessies heb gehad met Hester Noort.
Dit is mij zeer goed bevallen en heeft mij veel nieuwe inzichten opgeleverd waar ik dagelijks wat aan heb.

Hester was in staat het programma voor mij op maat te maken en accenten te leggen op de onderdelen waar ik het meest aan had.

Daarnaast was de organisatie zelf behulpzaam, duidelijk in communicatie en op een centrale locatie,

Een aanrader!
Een blije klant.