Website: www.stresswise.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht
Telefoon: 030 22 71 851

StressWise

Pluspunten
Hele fijne therapie gehad.

Clemens

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Even geleden een persoonlijke mindfulness cursus gevolgd bij Hester Noort. Deze is mij zeer goed bevallen. Weer een stuk beter inzicht in mijn leven. En mijn liefde voor groen en natuur, de rust die ik ervan kreeg weer terug gevonden. Alle cursus momenten waren goed te plannen en zo nodig aan te passen of te verzetten. Fijne van persoonlijk dat het ook echt op je persoon gericht is. Aanrader.

Kitty

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Snelle schakeling. Toen ik interesse had, werd er vrij snel contact opgenomen met mij door de coach en een intake gepland. Ik voelde me serieus genomen. De 8-weekse training zit daarnaast goed in elkaar met treffende thema’s. Ik ben begeleid door Hester die me heel goed begeleid heeft en me op juiste momenten een spiegel voor heeft gehouden. Daarnaast kon ik ook aangeven waar ik meer (of minder) behoefte aan had zodat de training echt op mij toegespitst werd.

Marcelle

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
StressWise is de perfecte plek die je goed kan helpen met het oplossen van persoonlijke struikelpunten. Er wordt actief meegedacht in het zoeken naar oplossingen. De hulp is erg persoonlijk en je zult je snel op je gemak voelen. Daarnaast is de hulp ook erg flexibel en past zich aan naar de wensen en behoeften van de cliënt. Een echte aanrader dus!!
Geen verbeterpunten.
Emma

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
Toegankelijk/laagdrempelig
Snel geholpen.
Deskundige therapeut die goed naar je luistert, doorvraagt en met passende en praktische oefeningen/adviezen komt
Persoonlijk contact

Désirée van Leeuwen

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
De werkwijze komt overeen met de verwachting van hoe ik wilde dat in mijn geval de hulp zou zijn.
Kan ik zo gauw niet bedenken.
Julia
Leiden

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Ze maken het krijgen van therapie/training heel laagdrempelig. Ook wekt het allemaal een erg professionele indruk.

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Goede gesprekken; veel adviezen/tips; plezierige omgang; oefeningen die "blijven hangen", waar ik veel aan gehad heb en nog steeds heb! Soepele omgang, ik moest bijv. een paar keer de geplande afspraak verplaatsen, was nooit een probleem.
Wat mij betreft gaat het uitstekend zoals het nu gaat.

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Fijne website, waar je snel vindt waar je naar opzoek bent. Ook ben ik positief over hoe ik te woord ben gestaan en het traject zelf heeft me erg geholpen.

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Ik heb een individuele training bij Hester Noort gevolgd in de prachtige trainingsruimtes in Utrecht Centrum. De trainingssessies hebben me geholpen dichter bij mezelf te komen. Ik heb geleerd om regelmatig tijd vrij te maken om bewust met mijzelf en mijn gedachten bezig te zijn. Ook sta ik nu met meer aandacht in mijn dagelijks leven. Hester is een erg prettige trainer die mij met zorgvuldigheid en op een rustige manier gecoacht heeft, met veel aandacht voor mijn eigen situatie en uitdagingen. Na deze zinvolle training heb ik nu een goede basis om zelf verder te gaan met het beoefenen van Mindfulness.

Birgit

Gepubliceerd op: 16/05/2018