Website: www.stresswise.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht
Telefoon: 030 22 71 851

StressWise

Pluspunten
StressWise is de perfecte plek die je goed kan helpen met het oplossen van persoonlijke struikelpunten. Er wordt actief meegedacht in het zoeken naar oplossingen. De hulp is erg persoonlijk en je zult je snel op je gemak voelen. Daarnaast is de hulp ook erg flexibel en past zich aan naar de wensen en behoeften van de cliënt. Een echte aanrader dus!!
Geen verbeterpunten.
Emma

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
Toegankelijk/laagdrempelig
Snel geholpen.
Deskundige therapeut die goed naar je luistert, doorvraagt en met passende en praktische oefeningen/adviezen komt
Persoonlijk contact

Désirée van Leeuwen

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
De werkwijze komt overeen met de verwachting van hoe ik wilde dat in mijn geval de hulp zou zijn.
Kan ik zo gauw niet bedenken.
Julia
Leiden

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Ze maken het krijgen van therapie/training heel laagdrempelig. Ook wekt het allemaal een erg professionele indruk.

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Goede gesprekken; veel adviezen/tips; plezierige omgang; oefeningen die "blijven hangen", waar ik veel aan gehad heb en nog steeds heb! Soepele omgang, ik moest bijv. een paar keer de geplande afspraak verplaatsen, was nooit een probleem.
Wat mij betreft gaat het uitstekend zoals het nu gaat.

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Fijne website, waar je snel vindt waar je naar opzoek bent. Ook ben ik positief over hoe ik te woord ben gestaan en het traject zelf heeft me erg geholpen.

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Ik heb een individuele training bij Hester Noort gevolgd in de prachtige trainingsruimtes in Utrecht Centrum. De trainingssessies hebben me geholpen dichter bij mezelf te komen. Ik heb geleerd om regelmatig tijd vrij te maken om bewust met mijzelf en mijn gedachten bezig te zijn. Ook sta ik nu met meer aandacht in mijn dagelijks leven. Hester is een erg prettige trainer die mij met zorgvuldigheid en op een rustige manier gecoacht heeft, met veel aandacht voor mijn eigen situatie en uitdagingen. Na deze zinvolle training heb ik nu een goede basis om zelf verder te gaan met het beoefenen van Mindfulness.

Birgit

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
Zo kan het dus ook. Na lang op een wachtlijst te hebben moeten staan bij een andere psycholoog raakte mijn geduld op en ben ik zelf verder gaan zoeken. StressWise heeft mij direct geholpen, omdat ik snel iemand kon zien die mij kon helpen. Ik heb een therapie van 8 weken gehad bij Andreas in Leeuwarden. Hier heb ik de rust in mezelf weer wat gevonden en handvatten gekregen. Ik ben Andreas ontzettend dankbaar voor wat hij mij heeft geleerd: accepteren, het vinden van dingen die ik écht belangrijk vind en het maken van de juiste keuzes.

Marieke
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
- Goede & concrete organisatie
- Vriendelijke & snelle contactpunten (mail, whatsapp)

Hester

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Pluspunten
Goede servicedesk. Er wordt goed naar je geluisterd en goed geadviseerd. De therapeut, Mariette Huibrechtse is zeer betrokken en ervaren. Ik heb 7 sessies act therapie bij haar gedaan en ga nu heel anders met depressieve gedachten om waardoor ik me veel beter voel! Ik kom nu nog een keer in de maand bij Mariette om te reflecteren op mezelf en mijn leven. Dat voelt heel goed.

Gepubliceerd op: 14/05/2018