Website: www.stresswise.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht
Telefoon: 030 22 71 851

StressWise

Pluspunten
Voor mij persoonlijk is het een goede zet geweest om de cursus Mindfulness te volgen. Ik heb de 1 op 1 sessies als heel prettig ervaren. Er was naast het oefenen, ook ruimte om vragen te stellen. Ook tussendoor per mail mocht ik de trainer benaderen als ik vast liep of met iets zat wat ik graag wilde bespreken. Het boek was helder en kan altijd als naslagwerk worden gebruikt. Het heeft me ook een paar nieuwe inzichten weten te geven, terwijl ik al best veel boeken heb gelezen met ongeveer hetzelfde onderwerp. Ik blijf bijna dagelijks een mindfulness (luister) oefening doen. Het is belangrijk dat je na de cursus op regelmatige basis blijft oefenen. Herhaling is de sleutel en ik heb gemerkt dat ik meer rust (in het hoofd) ervaar.
NVT
Reshma

Gepubliceerd op: 26/07/2018

Pluspunten
Helder en rustig met respect voor persoon en omstandigheden. In staat daar flexibel op in te springen.
Het lukte mij niet de oefeningen te downloaden via de app. Ik heb ze gekregen via We transfer en whatsapp; een crash van mijn mobiel heeft ertoe geleid dat ik ze nu grotendeels kwijt ben. Het zou fijn zijn indien ze gewoon ergens beschikbaar waren.
Liliane

Gepubliceerd op: 22/07/2018

Pluspunten
Goede en snelle reactie servicedesk.
Geen wachtlijst en ik kon direct terecht.
ACT is duidelijk overgebracht door de therapeut. Goede balans tussen theorie en oefeningen.
Duur van de sessie is te kort 1 - 1,5 uur zou beter zijn.

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Mooie rustgevende ruimtes waar Barbara
je zowel praktisch als theoretisch helpt.
Annelies
Leiden

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Goed bereikbaar, snelle reactie en er is een locatie in de buurt.
Aansprekende website met heldere uitleg over hun uitgangspunten en doelstelling. Het aanbod van trainingen en de voorgestelde aanpak sprak me erg aan. Ze doen wat ze zeggen.
Wellicht meer aandacht voor de match therapeut-client.
Bij mij was deze match er zeker. Ik kan me voorstellen dat het prettig kan zijn een "keuze" te hebben.
Leon

Gepubliceerd op: 08/05/2018

Pluspunten
Toegankelijk, duidelijk website, vriendelijke en vakinhoudelijke medewerkers.
Robin van der Horst

Gepubliceerd op: 25/04/2018