Website: www.stresswise.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht
Telefoon: 030 22 71 851

StressWise

Pluspunten
Ik heb een individuele mindfulnesstraining gedaan bij Hester Noort. Deze training heeft mij erg geholpen om beter met stress om te gaan, zowel op het werk als prive. Vooral accepteren van wat is en het loslaten (laten zijn), hebben mij erg geholpen. Mindfulness helpt je inzicht te krijgen in je eigen gedrag, en ook om lief te zijn voor jezelf;)
StressWise is een fijne organisatie, die meedenkt in je zoektocht naar het vinden van een juiste training.

Will

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Ik voelde me bij Riemke direct op mijn gemak. Met de oefeningen die ze aandroeg, haar observaties en compassie kon ik steeds beter leren voelen en ging ik direct aan de slag met het uitdragen van mijn waarden. Ik merkte dat ze vanuit kennis, gevoel en intuïtie aan het werk was om mijn proces te begeleiden. Nu ik ACT heb afgerond ben ik met vertrouwen mijn eigen keuzes aan het maken en ga ik steeds meer staan voor wat ik belangrijk vind in mijn leven.
Locatie veranderde gedurende traject naar Amersfoort. Op zich goed te doen, maar hierdoor was het soms lastiger om afspraken te plannen vanwege extra reistijd.

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Hester neemt de tijd voor je en neemt je mee in de wereld van mindfulness. Het was voor mij volledig nieuw dus in het begin was alles vreemd en apart. Toch, door het gewoon te doen ga je de toegevoegde waarde zien en ervaren. De geleerde oefeningen moet je wel blijven herhalen maar uiteindelijk zal dit minder worden. Ik ben nu bijna een jaar weg en sta heel anders in het leven. Mindfulness is voor mij een grote spiegel geweest die mij is voorgehouden. Ik accepteer meer dingen, heb het verschil tussen willen en moeten geleerd en ben mijzelf meer bewust van spanning en ontspanning. Ik ben ontzettend blij dat ik het heb gedaan en heb gekozen voor de individuele sessies.

Enorm bedankt Hester voor je geduld en adviezen!
Het bedrijf zit middden in het centrum van Utrecht. Dit betekent lastig te bereiken met de auto en parkeren.
Thomas

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
ACT training heeft me een hoop bruikbare handvatten en inzichten gegeven om beter om te gaan met stressvolle situaties. Het was moeilijk om de stap te zetten, maar na een paar sessies zag ik al de waarde van de tijd nemen om deze dingen te mogen en kunnen bespreken, vrij van oordelen. Loes heeft me vakkundig en met beleid gecoacht om meer ruimte voor mezelf te durven nemen, en negatieve ervaringen te kunnen relativeren.
De website voelt een beetje generiek en onbetrouwbaar aan. En de prijsstructuur is niet super duidelijk. Dat is het enige.
Tim

Gepubliceerd op: 29/10/2018

Pluspunten
Erg goede begeleiding, Mariëtte heeft onwijs veel ervaring. Ze luistert goed en het voelt al snel erg vertrouwd. Ik kan het iedereen aanraden om gecoacht te worden door Mariëtte!

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Op aanraden van een kennis contact opgenomen met StressWise, waar ik na een intakegesprek 8 sessies heb gehad met Hester Noort.
Dit is mij zeer goed bevallen en heeft mij veel nieuwe inzichten opgeleverd waar ik dagelijks wat aan heb.

Hester was in staat het programma voor mij op maat te maken en accenten te leggen op de onderdelen waar ik het meest aan had.

Daarnaast was de organisatie zelf behulpzaam, duidelijk in communicatie en op een centrale locatie,

Een aanrader!
Een blije klant.

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
Hele fijne therapie gehad.

Clemens

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Even geleden een persoonlijke mindfulness cursus gevolgd bij Hester Noort. Deze is mij zeer goed bevallen. Weer een stuk beter inzicht in mijn leven. En mijn liefde voor groen en natuur, de rust die ik ervan kreeg weer terug gevonden. Alle cursus momenten waren goed te plannen en zo nodig aan te passen of te verzetten. Fijne van persoonlijk dat het ook echt op je persoon gericht is. Aanrader.

Kitty

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Snelle schakeling. Toen ik interesse had, werd er vrij snel contact opgenomen met mij door de coach en een intake gepland. Ik voelde me serieus genomen. De 8-weekse training zit daarnaast goed in elkaar met treffende thema’s. Ik ben begeleid door Hester die me heel goed begeleid heeft en me op juiste momenten een spiegel voor heeft gehouden. Daarnaast kon ik ook aangeven waar ik meer (of minder) behoefte aan had zodat de training echt op mij toegespitst werd.

Marcelle

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Voor mij persoonlijk is het een goede zet geweest om de cursus Mindfulness te volgen. Ik heb de 1 op 1 sessies als heel prettig ervaren. Er was naast het oefenen, ook ruimte om vragen te stellen. Ook tussendoor per mail mocht ik de trainer benaderen als ik vast liep of met iets zat wat ik graag wilde bespreken. Het boek was helder en kan altijd als naslagwerk worden gebruikt. Het heeft me ook een paar nieuwe inzichten weten te geven, terwijl ik al best veel boeken heb gelezen met ongeveer hetzelfde onderwerp. Ik blijf bijna dagelijks een mindfulness (luister) oefening doen. Het is belangrijk dat je na de cursus op regelmatige basis blijft oefenen. Herhaling is de sleutel en ik heb gemerkt dat ik meer rust (in het hoofd) ervaar.
NVT
Reshma