Website: www.stresswise.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht
Telefoon: 030 22 71 851

StressWise

Pluspunten
Yvonne is een echte professional in het vak met jarenlange ervaring. Ze is praktijkgericht, empathisch en een goede luisterraar. Ik heb veel uit onze gesprekken kunnen halen.

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Hele fijne coach met een oprecht luisterend oor. De act therapie heeft een duidelijke structuur en heeft mij geholpen om stress te herkennen en hier beter mee om te gaan. Ik ben Yvonne zeer dankbaar voor haar coaching tijdens mijn opbouw periode.

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Allereerst een zeer snelle en betrokken reactie na de aanmelding ( dezelfde dag). De klachten werden direct serieus genomen en ben ik gekoppeld aan een ervaren psychologe welke bekend is met de somberheidsklachten.
Ook de psychologe reageerde binnen enkele dagen en stuurde alvast wat leeswerk op om mijzelf voor te kunnen bereiden op de eerste sessie ( binnen 1 week!). Ervoer ik als hoopvol in een periode waar ik er liever niet meer was.
De kennismaking met de psychologe ( vrijblijvend)verliep zeer prettig en er werd een behandeling op maat ingezet. IK heb bewust gekozen voor Stresswise in plaats van een reguliere GGZ instelling om te voorkomen dat ik mijzelf een nummer zou gaan voelen.
Dit is de perfecte keuze geweest aangezien ik geen ellenlange lijsten hoefde in te vullen waarbij ik scores bij moest houden.
Wekelijkse gesprekken verliepen prettig zonder vast te moeten houden aan een vast stramien en zonder verplichtingen. Per sessie werd gekeken waar de behoefte en de pijn lag en kreeg dan de volle aandacht.
De verschillende hulpmiddelen ( ACT, TRE) hebben mij veel handvatten geboden om weer terug te komen in het hier en nu bij mijzelf. Bewust zijn van wat ikzelf belangrijk vindt in deze maatschappij vol verwachtingen heeft er aan bijgedragen dat ik weer kan genieten van het leven en mijn omgeving.
De psychologe had veel kennis en houdt haar kennis bij. Hierdoor had ze ook veel persoonlijke adviezen welke zich op mij als individu aansloten, Ze bereidde haar sessies
Momenteel geen. Geen tegenvallers gehad en enorm goed geholpen.
( oh ja, misschien meer ruimte voor het schrijven van een positieve reactie over jullie hulp :))
Jim

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Er wordt een enorm fijne sfeer gecreeerd waardoor je al snel jezelf durf te zijn en tot de kern durft te komen. Dit vind ik heel fijn. Ook straalde de therapeut veel rust en kalmte uit wat ik als erg prettig ervaren heb.

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Ze nemen de tijd voor je en doen niks gehaast. Dat vind ik persoonlijk heel fijn.
Niks
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten
Trainingen die je echt vooruit helpen, met maar 8 training sessies.
Zorgen dat de reader klaar is voor de start van de trainingen

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Snelle reacties op vragen. Duidelijke en fijne training door een ervaren trainer. Ik heb veel aan de training gehad!

Ruth
Paterswolde

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
- Maaike heeft een veilige omgeving gecreƫerd waarin persoonlijke ervaringen gemakkelijk gedeeld konden worden
- Maaike was erg bekwaam om de stof over te brengen en kon spontaan reageren op vragen vanuit de groep
- zinvolle oefeningen die veel zelfinzicht bieden
- Maaike heeft een hele prettige houding. Zachtaardig, geduldig en erg competent.
- mooi dat stresswise ook mindfulnesstrainingen, stiltedagen etc. aanbiedt die hierop aansluiten
- een aantal spelfouten in de reader
Ilinka

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Ze weten echt wat je nodig bent als je als doel hebt om rustiger te worden. Ze geven je voldoende oefenstof mee, waar je later ook nog wat aan hebt in het dagelijks leven.
Ilona
Drachten

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Myrthe is buitengewoon goed in staat om het probleem/hulpvraag vast te stellen. Daarna heeft ze zorgvuldig het probleem aangepakt. Hoewel de training vergezeld ging van een boek/stappenplan, volgde Myrthe de route die het meest aansloot bij mijn behoefte. De sessies zijn erg behulpzaam geweest.

Gepubliceerd op: 19/11/2018