Website: www.stresswise.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht
Telefoon: 030 22 71 851

StressWise

Pluspunten
Hele fijne therapie gehad.

Clemens

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Even geleden een persoonlijke mindfulness cursus gevolgd bij Hester Noort. Deze is mij zeer goed bevallen. Weer een stuk beter inzicht in mijn leven. En mijn liefde voor groen en natuur, de rust die ik ervan kreeg weer terug gevonden. Alle cursus momenten waren goed te plannen en zo nodig aan te passen of te verzetten. Fijne van persoonlijk dat het ook echt op je persoon gericht is. Aanrader.

Kitty

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Snelle schakeling. Toen ik interesse had, werd er vrij snel contact opgenomen met mij door de coach en een intake gepland. Ik voelde me serieus genomen. De 8-weekse training zit daarnaast goed in elkaar met treffende thema’s. Ik ben begeleid door Hester die me heel goed begeleid heeft en me op juiste momenten een spiegel voor heeft gehouden. Daarnaast kon ik ook aangeven waar ik meer (of minder) behoefte aan had zodat de training echt op mij toegespitst werd.

Marcelle

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Voor mij persoonlijk is het een goede zet geweest om de cursus Mindfulness te volgen. Ik heb de 1 op 1 sessies als heel prettig ervaren. Er was naast het oefenen, ook ruimte om vragen te stellen. Ook tussendoor per mail mocht ik de trainer benaderen als ik vast liep of met iets zat wat ik graag wilde bespreken. Het boek was helder en kan altijd als naslagwerk worden gebruikt. Het heeft me ook een paar nieuwe inzichten weten te geven, terwijl ik al best veel boeken heb gelezen met ongeveer hetzelfde onderwerp. Ik blijf bijna dagelijks een mindfulness (luister) oefening doen. Het is belangrijk dat je na de cursus op regelmatige basis blijft oefenen. Herhaling is de sleutel en ik heb gemerkt dat ik meer rust (in het hoofd) ervaar.
NVT
Reshma

Gepubliceerd op: 26/07/2018

Pluspunten
Helder en rustig met respect voor persoon en omstandigheden. In staat daar flexibel op in te springen.
Het lukte mij niet de oefeningen te downloaden via de app. Ik heb ze gekregen via We transfer en whatsapp; een crash van mijn mobiel heeft ertoe geleid dat ik ze nu grotendeels kwijt ben. Het zou fijn zijn indien ze gewoon ergens beschikbaar waren.
Liliane

Gepubliceerd op: 22/07/2018

Pluspunten
Goede en snelle reactie servicedesk.
Geen wachtlijst en ik kon direct terecht.
ACT is duidelijk overgebracht door de therapeut. Goede balans tussen theorie en oefeningen.
Duur van de sessie is te kort 1 - 1,5 uur zou beter zijn.

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
StressWise is de perfecte plek die je goed kan helpen met het oplossen van persoonlijke struikelpunten. Er wordt actief meegedacht in het zoeken naar oplossingen. De hulp is erg persoonlijk en je zult je snel op je gemak voelen. Daarnaast is de hulp ook erg flexibel en past zich aan naar de wensen en behoeften van de cliënt. Een echte aanrader dus!!
Geen verbeterpunten.
Emma

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
Toegankelijk/laagdrempelig
Snel geholpen.
Deskundige therapeut die goed naar je luistert, doorvraagt en met passende en praktische oefeningen/adviezen komt
Persoonlijk contact

Désirée van Leeuwen

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
De werkwijze komt overeen met de verwachting van hoe ik wilde dat in mijn geval de hulp zou zijn.
Kan ik zo gauw niet bedenken.
Julia
Leiden

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Ze maken het krijgen van therapie/training heel laagdrempelig. Ook wekt het allemaal een erg professionele indruk.

Gepubliceerd op: 16/06/2018