Website: www.stresswise.nl
Plaats: Utrecht
Telefoon: 030 22 71 851

StressWise
9.5

Pluspunten
Goede gesprekken; veel adviezen/tips; plezierige omgang; oefeningen die "blijven hangen", waar ik veel aan gehad heb en nog steeds heb! Soepele omgang, ik moest bijv. een paar keer de geplande afspraak verplaatsen, was nooit een probleem.
Wat mij betreft gaat het uitstekend zoals het nu gaat.

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Mooie rustgevende ruimtes waar Barbara
je zowel praktisch als theoretisch helpt.
Annelies
Leiden

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Fijne website, waar je snel vindt waar je naar opzoek bent. Ook ben ik positief over hoe ik te woord ben gestaan en het traject zelf heeft me erg geholpen.

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Ik heb een individuele training bij Hester Noort gevolgd in de prachtige trainingsruimtes in Utrecht Centrum. De trainingssessies hebben me geholpen dichter bij mezelf te komen. Ik heb geleerd om regelmatig tijd vrij te maken om bewust met mijzelf en mijn gedachten bezig te zijn. Ook sta ik nu met meer aandacht in mijn dagelijks leven. Hester is een erg prettige trainer die mij met zorgvuldigheid en op een rustige manier gecoacht heeft, met veel aandacht voor mijn eigen situatie en uitdagingen. Na deze zinvolle training heb ik nu een goede basis om zelf verder te gaan met het beoefenen van Mindfulness.

Birgit

Gepubliceerd op: 16/05/2018

Pluspunten
Zo kan het dus ook. Na lang op een wachtlijst te hebben moeten staan bij een andere psycholoog raakte mijn geduld op en ben ik zelf verder gaan zoeken. StressWise heeft mij direct geholpen, omdat ik snel iemand kon zien die mij kon helpen. Ik heb een therapie van 8 weken gehad bij Andreas in Leeuwarden. Hier heb ik de rust in mezelf weer wat gevonden en handvatten gekregen. Ik ben Andreas ontzettend dankbaar voor wat hij mij heeft geleerd: accepteren, het vinden van dingen die ik ├ęcht belangrijk vind en het maken van de juiste keuzes.

Marieke
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
- Goede & concrete organisatie
- Vriendelijke & snelle contactpunten (mail, whatsapp)

Hester

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Pluspunten
Goede servicedesk. Er wordt goed naar je geluisterd en goed geadviseerd. De therapeut, Mariette Huibrechtse is zeer betrokken en ervaren. Ik heb 7 sessies act therapie bij haar gedaan en ga nu heel anders met depressieve gedachten om waardoor ik me veel beter voel! Ik kom nu nog een keer in de maand bij Mariette om te reflecteren op mezelf en mijn leven. Dat voelt heel goed.

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Pluspunten
Hester (Noort) heeft mij bij de intake goed duidelijk kunnen maken wat ik kon verwachten van de (individuele) ACT training. Ik mocht de informatie even laten bezinken waarmee ik later de beslissing kon maken om de training te willen volgen.
Tijdens de sessies vond ik het prettig dat er tijd genomen werd voor de ervaringen nav de vorige keer/ opdrachten die ondernomen zijn. Hester luisterde aandachtig en vroeg na of ze het goed had begrepen door de gegeven informatie kort te parafraseren. Hester maakte het prettig door in het hier en nu te staan, humor te kunnen gebruiken en begrip te hebben.

Er was een mooie afwisseling in theorie/ werkboek informatie en het kunnen voelen/ervaren aan de hand van mindfullness opdrachten. De persoonlijke audio bestanden en werkboek die ik mee heb gekregen vind ik erg prettig. Het maakt het voor mij mogelijk om ook nu dat ik geen sessies meer heb wel de stof/oefeningen verder kan vormgeven/gebruiken.

Ik ervoer weinig haast/druk in het maken van mijn opdrachten en voelde mij op mijn gemak om aan te kunnen geven als ik iets niet begreep of meer uitleg bij nodig had.

Ik raad de ACT zeker aan anderen die behoefte hebben aan!
De training bieden jullie in 8sessies/8weken. Samen met Hester kon ik fijn afstemmen wanneer het voor mij prettiger was om toch 2wkn er tussen te laten vallen. Ik denk dat dit wel iets is om voor jullie als bedrijf te evalueren. Hoe ervaren andere trainers/ cursisten dit?
Samira

Gepubliceerd op: 13/05/2018

Pluspunten
Goed bereikbaar, snelle reactie en er is een locatie in de buurt.
Aansprekende website met heldere uitleg over hun uitgangspunten en doelstelling. Het aanbod van trainingen en de voorgestelde aanpak sprak me erg aan. Ze doen wat ze zeggen.
Wellicht meer aandacht voor de match therapeut-client.
Bij mij was deze match er zeker. Ik kan me voorstellen dat het prettig kan zijn een "keuze" te hebben.
Leon

Gepubliceerd op: 08/05/2018

Pluspunten
Toegankelijk, duidelijk website, vriendelijke en vakinhoudelijke medewerkers.
Robin van der Horst

Gepubliceerd op: 25/04/2018