Website: www.stresswise.nl
Adres: Nieuwegracht 15 3512 LC
Plaats: Utrecht
Telefoon: 030 22 71 851

StressWise

Pluspunten
Dichtbij huis, kundige therapeut. Mooi werkboek.
Beetje aan dure kant.
Anneke
Heerenveen

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Mijn ervaringen met StressWise en in het bijzonder met Anne heb ik als zeer prettig ervaren. Tijdens het eerste gesprek heb ik duidelijk kunnen uitleggen waar ik tegen aan loop in mijn leven. Meteen voelde ik me begrepen. Anne heeft nooit onrealistische beloftes gedaan dat ik een totaal ander mens zou worden, maar heeft me juist geleerd hoe ik om kan gaan met de karaktereigenschappen die ik heb. Tijdens het traject heeft ze mij via opdrachten die simpel uit te voeren waren, laten zien hoe ik met mijn problemen om kon gaan door ze te accepteren. Tijdens het traject merkte ik al verschil, maar zeker nu ik klaar ben kan ik met slechts positieve gevoelens terugkijken naar de afgelopen periode. Ik durf te zeggen dat ik beter weet hoe ik met tegenslagen om kan gaan en meer rust in mijn hoofd en leven heb gevonden. Anne heeft altijd een luisterend oor geboden, me het gevoel gegeven dat ik begrepen werd en het traject gedaan op de manier waarvan zij dacht dat dat goed bij me paste.

Merel
Maastricht

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Ik ben zeer tevreden over mijn traject bij Stresswise. Ik voelde me tijdens de sessies met Barbara erg op mijn gemak en heb in vrij korte tijd heel veel ontdekt, geleerd en besproken en toegepast. Ik heb het contact met Barbara ervaren als toegankelijk, professioneel, leerzaam en inspirerend. Ik zou haar zeker aanbevelen bij de mensen om mij heen.

Gerdien

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
- toegankelijke therapeut.
- geen wachtlijst. Ik werd snel gebeld voor een afspraak.
- vergoed door mijn werkgever
- veel aan gehad!

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Fijne therapie gehad. Bedankt.

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Yvonne is een echte professional in het vak met jarenlange ervaring. Ze is praktijkgericht, empathisch en een goede luisterraar. Ik heb veel uit onze gesprekken kunnen halen.

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Hele fijne coach met een oprecht luisterend oor. De act therapie heeft een duidelijke structuur en heeft mij geholpen om stress te herkennen en hier beter mee om te gaan. Ik ben Yvonne zeer dankbaar voor haar coaching tijdens mijn opbouw periode.

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Allereerst een zeer snelle en betrokken reactie na de aanmelding ( dezelfde dag). De klachten werden direct serieus genomen en ben ik gekoppeld aan een ervaren psychologe welke bekend is met de somberheidsklachten.
Ook de psychologe reageerde binnen enkele dagen en stuurde alvast wat leeswerk op om mijzelf voor te kunnen bereiden op de eerste sessie ( binnen 1 week!). Ervoer ik als hoopvol in een periode waar ik er liever niet meer was.
De kennismaking met de psychologe ( vrijblijvend)verliep zeer prettig en er werd een behandeling op maat ingezet. IK heb bewust gekozen voor Stresswise in plaats van een reguliere GGZ instelling om te voorkomen dat ik mijzelf een nummer zou gaan voelen.
Dit is de perfecte keuze geweest aangezien ik geen ellenlange lijsten hoefde in te vullen waarbij ik scores bij moest houden.
Wekelijkse gesprekken verliepen prettig zonder vast te moeten houden aan een vast stramien en zonder verplichtingen. Per sessie werd gekeken waar de behoefte en de pijn lag en kreeg dan de volle aandacht.
De verschillende hulpmiddelen ( ACT, TRE) hebben mij veel handvatten geboden om weer terug te komen in het hier en nu bij mijzelf. Bewust zijn van wat ikzelf belangrijk vindt in deze maatschappij vol verwachtingen heeft er aan bijgedragen dat ik weer kan genieten van het leven en mijn omgeving.
De psychologe had veel kennis en houdt haar kennis bij. Hierdoor had ze ook veel persoonlijke adviezen welke zich op mij als individu aansloten, Ze bereidde haar sessies
Momenteel geen. Geen tegenvallers gehad en enorm goed geholpen.
( oh ja, misschien meer ruimte voor het schrijven van een positieve reactie over jullie hulp :))
Jim

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Er wordt een enorm fijne sfeer gecreeerd waardoor je al snel jezelf durf te zijn en tot de kern durft te komen. Dit vind ik heel fijn. Ook straalde de therapeut veel rust en kalmte uit wat ik als erg prettig ervaren heb.

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Ze nemen de tijd voor je en doen niks gehaast. Dat vind ik persoonlijk heel fijn.
Niks
Leeuwarden