Website: http://www.stravers-shoes.com
Adres: Overtoom 127 1054 HE

Stravers Shoes

Pluspunten
Mooie en moderne schoenen voor grote maten en daarnaast zeer betaalbaar zowel casual als onder een kostuum. Al jaren een zeer tevreden klant want vandaag betellen binnen twee dagen thuis.

Benno Bakker
Texel

Gepubliceerd op: 01/07/2020

Pluspunten
Zeer goede service en klantvriendelijkheid

Antwoord Stravers Shoes
Dank je wel Sharon, voor deze mooie review!
Sharon

Gepubliceerd op: 28/06/2020

Pluspunten
ik koop al jaren bij Stravers mijn schoenen. Alleen nu voor het eerst via internet. Ik kwam altijd in de winkel maar door dat ze tegenwoordig op de overtoom zitten is het erg moeilijk met parkeren. voor een half uurtje heeft het ons een 10,00 euro gekost. en dan die duren schoenen er bij werd het een beetje te gek.
Nu de eerste keer via internet bij ze gekocht en gelukkig paste het me direct dus hoefde niet die hele heisa met retour sturen enz. plus dat het erg snel was met bezorgen plus dat ik tussendoor nog een vraag had werd ook erg snel behandeld ik geef een dikke tien.
En hoop dat de kleine maatjes blijven anders moet ik op blote voeten lopen haha
geen verbeter punten, dat met parkeren was jaren geleden en niet korter geleden.
Mijn moeder was er ook bij omdat die ook een kleine maat heeft. Die koopt er nu niet mee om dat haar maat naar 34 half is gegaan en die hebben ze niet meer.
Maar ik koop zeker nog een keer via internet bij stravers want ik ben voor de volle honderd procent tevreden.
Antwoord Stravers Shoes
Vreemd? Parkeren kost €6,00 per uur. Het is duur, maar wij zijn er blij mee! Er is nu voor onze klanten meestal dichtbij een parkeerplaats, de meeste klanten zijn minder dan een uur bij ons, dus zij komen niet aan €6,00. Toen wij op zondag open waren, er is dan vrij parkeren, kregen wij weleens mailtjes dat klanten een half uur rond hadden gereden en gefrusteerd naar huis zijn gegaan, omdat zij geen parkeerplek konden vinden. Dat vonden wij zeer vervelend voor deze klanten! Fijn dat u de weg heeft gevonden naar onze webshop. Tip! Bel even voor u wilt bestellen, wij kunnen u op basis van uw aankopen in het verleden, adviseren voor de juiste maat. Veel plezier met de schoenen. Dank u voor de uitgebreide review!

Gepubliceerd op: 27/06/2020

En hoop dat de kleine maatjes blijven anders moet ik op blote voeten lopen haha

27/06/2020

Pluspunten
Goede service.
Geen idee.
Els

Gepubliceerd op: 26/06/2020

Pluspunten
Klant vriendelijk en snel reagerend
Zou niet weten wat
Antwoord Stravers Shoes
Dank je Bep voor deze reactie!
Bep Beentjes-Korbee
Hillegom

Gepubliceerd op: 21/06/2020

Pluspunten
Een van de weinige schoenenwinkels met mooie kwaliteits schoenen in maat 33.

Antwoord Stravers Shoes
Dank je voor deze mooie aanbeveling!
Ramon

Gepubliceerd op: 21/06/2020

Pluspunten
Snelle levering en goede producten

Antwoord Stravers Shoes
Misja, dank je voor het compliment
Misja

Gepubliceerd op: 18/06/2020

Dank je wel!
Hamont-Achel

Gepubliceerd op: 05/06/2020

Pluspunten
Geen moeilijkheden en snel klaar

Antwoord Stravers Shoes
Wat fijn dat we wat voor u hebben kunnen betekenen
Astrid
Leimuiden

Gepubliceerd op: 25/05/2020

Pluspunten
Mooie schoenen, snelle levering

Antwoord Stravers Shoes
Dank u wel voor deze mooie review, fijn dat u tevreden bent!

Gepubliceerd op: 22/05/2020