Beoordeel Stravers Promotions

Totaaloordeel over dit bedrijf
0,5 ster/cijfer 1: onaanvaardbare ervaring, onredelijk/onbeschoft gedrag 1 ster/cijfer 2: zeer slecht - onaanvaardbare ervaring 1,5 ster/cijfer 3: slecht - een slechte ervaring 2 sterren/cijfer 4: onvoldoende - een slechte ervaring 2,5 ster/cijfer 5: onvoldoende - een matige ervaring 3 sterren/cijfer 6: voldoende - een redelijke ervaring 3,5 ster/cijfer 7: goed - goed behandeld 4 sterren/cijfer 8: goed - prima behandeld 4,5 ster/cijfer 9: perfect - geen tegenvallers, ik zal dit bedrijf aanbevelen 5 sterren/cijfer 10: perfect - geen tegenvallers, ik zal dit bedrijf actief aanbevelen
Positieve punten over dit bedrijf:
Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf:

Beoordeel product

Beoordeel Ronde waterfles 330 ml. met platte dop
nvt
nvt
Omschrijf hier uw ervaring met het product
Ik beveel dit bedrijf aan:
Uw voornaam/bedrijf:
Plaats:
E-mailadres *

U bent niet verplicht om uw voornaam en/of woonplaats in te vullen. Wanneer u deze wel invult, wordt dit zichtbaar bij de beoordeling. Alleen officiële klanten van dit bedrijf mogen een beoordeling geven. KiyOh kan dit altijd controleren. Bij het versturen van deze beoordeling gaat u akkoord met de gebruikersvoorwaarden.