Website: http://www.stravers.nl
Adres: De Bolanden 4-6 7071 PW
Plaats: Ulft

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 35 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur.

Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!

Stravers Promotions

Pluspunten
1 aanspreekpunt, behulpzaam en denken mee.

Van Berkel
Schijndel

Gepubliceerd op: 21/10/2019

Pluspunten
Het is niet de eerste keer dat Stravers Promotions iets voor ons heeft gemaakt.
We zijn dan ook heel tevreden en de contacten zijn effectief, spontaan en betrokken.
De warmte die wij als personeelsvereniging willen uitdragen, ervaren wij van hun ook.......en zo komt iets moois tot stand!

William Pollé / PersoneelsVereniging Kempenhaeghe
Heeze

Gepubliceerd op: 21/10/2019

Pluspunten
Heel klant vriendelijk, en snelle communicatie
Daphne

Gepubliceerd op: 17/10/2019

Pluspunten
Het bestellen van rugzakken bij Stravers is heel goed bevallen. De bestelwijze zelf is duidelijk en makkelijk. En ook de verdere afhandeling, de levering en de mogelijkheid om achteraf te betalen vinden wij positieve punten.
Die heb ik eigenlijk niet.
Sandra - LFB

Gepubliceerd op: 16/10/2019

Pluspunten
- Wij hebben al 13 jaar 1 vast contactpersoon die gewoon weet waar ze over praat.
- Ze hebben hun administratie strak op rit, ook weleens prettig :)
- Logo's e.d. bewaren ze netjes tot een volgende bestelling en de proefdrukken zijn eigenlijk nutteloos, het is gewoon altijd perfect.
- Kleuren van het drukwerk op B&C shirts en sweaters zijn heel helder en scherp.
- Ze werken foutloos, ik heb ze nog nooit op een misdruk of telfout kunnen betrappen.
- Ik kan echt niets verzinnen. Prijs/Kwaliteit is gewoon goed!
Techniflex
Zwolle

Gepubliceerd op: 16/10/2019

Pluspunten
We hebben al twee bestellingen gedaan voor ons bedrijf en zijn zeer tevreden. De service is zeer goed, ze zijn behulpzaam en denken mee. Echt een aanrader!

Eco Systemen bv
Schoonebeek

Gepubliceerd op: 16/10/2019

Pluspunten
Snel en duidelijk en korte lijnen.
Ben niet zo op de hoogte van promotions, maar voor zover mij bekend is het prima geregeld.
Jos PostNL

Gepubliceerd op: 14/10/2019

Pluspunten
Snelle reactie, positieve mensen.

Petra,
Heemskerk

Gepubliceerd op: 11/10/2019

Pluspunten
Snelle antwoorden en offertes en snelle service
Jeroen
Doetinchem

Gepubliceerd op: 10/10/2019

Pluspunten
Denkt met je mee, in goed overleg ontwerp voor bedrukken van truien met Stravers afgestemd en aangeleverd.
Levering zoals afgesproken
Het is handig als de website vermeldt welke bestandsformaten worden aanbevolen voor het te drukken logo.
Ernst

Gepubliceerd op: 08/10/2019