Website: http://www.stravers.nl
Adres: De Bolanden 4-6 7071 PW
Plaats: Ulft

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 35 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur.

Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!

Stravers Promotions

Pluspunten
Snelle en persoonlijke communicatie
Snelle en directe service
Vriendelijk personeel
Ik zou het niet weten, alles is heel erg soepel verlopen! Zelfs de suggestie of de levering wat sneller kon, werd gehoord en uitgevoerd! Geweldig
Janniek
Schiedam

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
Stravers heeft een persoonlijke benadering richting de klant. Er wordt snel gehandeld. Het is heel prettig dat er steeds een check is of de geleverde producten en diensten naar wens zijn.
Op dit moment heb ik geen verbeterpunten!!!
groepsweb
Nijverdal

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
snelle levering en mooie shirts

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
persoonlijke snelle benadering
heb ik niet echt. Alles word snel en goed afgehandeld
Dymme/IDFA

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
De medewerkers waren zeer behulpzaam. Het contact was goed en professioneel.
Na betaling had ik graag direct een berichtje willen ontvangen met een verwachte levertijd.
Antwoord Stravers Promotions
Bedankt voor deze recensie - en het fraaie eindcijfer van een 9. Mooi dat we behulpzaam, goed en professioneel overkomen. Wat het verbeterpunt betreft: in de offerte is de verwachte levertijd vermeld en bij verzending hebben we het ook laten weten. We gaan kijken of we ook na betaling ook een berichtje kunnen versturen :) Tot ziens bij Stravers Promotions!
Lisa

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
Goede service! Je wordt snel geholpen met goed advies

Yamada Europe BV

Gepubliceerd op: 06/06/2019

Pluspunten
- Snelle reactie
- Behulpzaam
n.v.t. voor nu.
bol.com/marije schlosser

Gepubliceerd op: 05/06/2019

Pluspunten
Ik ben steeds weer onder de indruk van de snelle en pragmatische service, zo fijn!

Simone

Gepubliceerd op: 05/06/2019

Pluspunten
Het prettige contact en de correcte afhandeling

AccentScholengroep
Aalten

Gepubliceerd op: 04/06/2019

Pluspunten
Snelle reactie op de vragen, offerte(s) en keurige afhandeling aan de telefoon. Wij hebben vooral Basilja gesproken en zij reageert razendsnel, dat werkt prettig. Ook met de vraag of er een paar (nieuwe) aanpassingen in het ontwerp konden worden doorgevoerd.

Antwoord Stravers Promotions
Goed om zo'n mooie recensie te mogen ontvangen, daar zijn we erg blij mee! Mooi dat we snel te werk gaan, dat vinden we belangrijk. We geven het compliment natuurlijk even door aan Basilja :)
freek sijmons, Sijmons-Dolata
Harmelen