Website: http://www.stravers.nl
Adres: De Bolanden 4-6 7071 PW
Plaats: Ulft

Relatiegeschenken bedrukken om de naamsbekendheid te vergroten: dat is ons werk. Stravers Promotions is al ruim 35 jaar groothandel in promotionele artikelen. Wij hebben alles in eigen huis en bedrukken jouw relatiegeschenken in onze eigen drukkerij. Daardoor kunnen we razendsnel leveren, al vanaf 48 uur.

Om het makkelijk te maken, sturen we eerst een grafische drukproef. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en weet je exact hoe de opdruk op het artikel komt. Kennismaken met ons assortiment? We helpen je graag. We zijn telefonisch en per mail bereikbaar, maar natuurlijk staat ook de koffie in onze showroom klaar. Tot snel!

Stravers Promotions

Pluspunten
wordt correct en prima behandelt

Hans/Goltens Rotterdam
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
duidelijk, snel en correct geholpen.

Antwoord Stravers Promotions
Bedankt voor het achterlaten van een recensie, Manita. Kort, maar krachtig. En een 9 als eindcijfer zegt misschien wel genoeg :) Tot de volgende keer bij Stravers Promotions.

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Altijd snel antwoord, snelle service en het belangrijkste: vriendelijke medewerkers. Daarom blijven wij altijd terugkomen.

Antwoord Stravers Promotions
Van deze recensies kunnen we er niet genoeg hebben! Top dat jullie altijd blijven terugkomen en onze vriendelijke medewerkers hoog in het vaandel hebben staan. Tot ziens!
Sanne van der Poel
Bunschoten

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Prima bedrijf, ze doen wat ze zeggen.

Antwoord Stravers Promotions
Doen wat je zegt, doen wat je belooft. Dat vinden we bij Stravers Promotions belangrijk. Mooi dat we dit teruglezen in jouw recensie. Tot de volgende keer!
Cyklop Nederland BV
Zwolle

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Bestelling telefonisch besteld.
Snel en vakkundig geholpen, en snel in huis.

Antwoord Stravers Promotions
Snel én vakkundig: mooi dat we zo worden getypeerd! Ook de volgende keer helpen we je natuurlijk weer graag, Jan. Behalve telefonisch zijn we ook per mail te bereiken. Tot ziens bij Stravers Promotions.
Jan
Krabbegat

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
De service van de accountmanagers staat bij dit bedrijf hoog in het vaandel, met mailtjes en telefoontjes kon ik altijd terecht. Geen vraag of wens wat te gek.

Ons bedrijf heeft hier twee geschenken bestelt, de leveringstijd was snel en daarbij zat ook nog een mooi geschenk.

De kwaliteit van de geschenken zijn goed en voldoen aan de verwachtingen.
Tijdens het overleggen van de offerte nogmaals duidelijke communiceren wat er op de offerte komt, dit omdat tussen de aanvraag voor de offerte en het daadwerkelijk tekenen hiervan wat tijd kan zitten. hierdoor weet de klant soms niet meer goed wat er ooit is aangevraagd.
Antwoord Stravers Promotions
Een uitgebreide recensie, die we graag in ontvangst nemen! Het geschenk ontvang je omdat we dit jaar onze 35e verjaardag vieren :) Bedankt ook voor het verbeterpunt, we gaan kijken of we dit kunnen inpassen in onze werkwijze. Tot de volgende keer!
Robbin

Gepubliceerd op: 11/04/2019

Pluspunten
Snelle en duidelijke communicatie, goede prijs/kwaliteit,
snelle levering, enthousiaste medewerkers.
Antwoord Stravers Promotions
Bedankt voor je recensie, Daniek. Mooi dat je de snelle levering en duidelijke communicatie waardeert, dat horen we graag :) Tot ziens bij Stravers Promotions.
Daniek Pelgrim
Netterden

Gepubliceerd op: 11/04/2019

Pluspunten
Snel, praktisch en alles op wens. Ik ben heel blij met mijn product. Bedankt voor de mooie katoenen tassen.

Antwoord Stravers Promotions
Bedankt voor dit mooie cijfer Tamy! Fijn om te lezen dat je blij bent met de tassen en tevreden bent met onze service. Tot de volgende keer bij Stravers Promotions.
Tamy Pimentel Fotograaf
Hoeselt/Belgie

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
I have now ordered USB's twice with Stravers. Both times, the response and follow up was very quick for all my questions. The USB sticks arrived promptly and the quality is very good. Would definitely recommend.

Antwoord Stravers Promotions
Thanks a lot for this excellent grade and the kind words. We are happy to hear that our service is appreciated and that you recommend us. We are happy to welcome you again for the next order!

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Altijd behulpzaam, en snelle reactie.
Antwoord Stravers Promotions
Mandy, bedankt voor de mooie recensie. Tevreden met het barbecue-set?! Goed dat we je een snelle reactie geven, zo willen we het graag houden. Tot de volgende keer bij Stravers Promotions.
Paxton Benelux

Gepubliceerd op: 09/04/2019