Website: www.steenwijkschoenen.nl
Adres: Dracht 28 8442 BR
Plaats: Heerenveen
Telefoon: +31 (0)513-654525

Steenwijk Modeschoenen

Pluspunten
Ik was positief verrast met de persoonlijke notitie handgeschreven bij mijn pantoffels. Nette site.
De verzending via post NL duurde iets langer door de drukkere kerst periode. Weet niet of een andere transporteur een optie is. Niet dat het een mega probleem is ;)
David
Landgraaf

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Coby
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 13/12/2017

Pluspunten
Telefonisch vriendelijk te woord gestaan.
Juiste foto’s op de website plaatsen.
Ik was op zoek naar Nubikk enkellaarzen mid cone! Vond de afbeelding op de site! Krijg toch een ander model thuis gestuurd!

Dus best teleurgesteld en de laarzen retour gestuurd. Hopelijk krijg ik snel mijn geld retour.

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
Doos was beschadigd, verpakking zou beter kunnen.
Gorinchem

Gepubliceerd op: 09/12/2017

Pluspunten
Prachtige winkel, ik vind hier altijd wat! Kreeg bij mijn online bestelling per ongeluk twee verschillende maten. Kan gebeuren natuurlijk. Toen ik belde om dit recht te zetten, vond de dame in de fysieke winkel me geloof ik maar lastig. Geen excuses kon er af, alleen irritatie over het feit dat ik het nummer op de doos niet bij de hand had. Daarna werd ik teruggebeld door een dame van de webwinkel die mij alleraardigst van dienst was, heel klantgericht, klasse!
Overigens kan de website wel een opknapbeurt gebruiken. Die haalt het niet bij de fysieke winkel en dat is zonde, want het vergroot je afzetmarkt enorm. Een investering waard zou ik zeggen!
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 08/12/2017

Pluspunten
Super contact (klantvriendelijk)
Behulpzaam
Persoonlijk

Marijke Lisa
Dedemsvaart

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten
Erg persoonlijk. Heel fijn. Had een probleem en werd op de hoogte gehouden en ze hebben hun best gedaan het product aan te leveren. En dat is nog gelukt ook. Dank daarvoor.

Karin
Dronten

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Snelle levering. Prachtige schoenen

C van Elst
Arkel

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Pluspunten
Twee paar schoenen had ik besteld, aangezien ik twijfelde over de maat. Echter, ik kreeg netjes een mail, dat door een technische fout alleen de kleinere maat nog beschikbaar was. Bij ontvangst van het paar schoenen zat er een met de handgeschreven kaart bij. Waar vind je dit nog?? Ontzettend attent. De maat van de schoenen was prima en ze staan ook nog eens leuk. Voor mij was dit de eerste keer dat ik via Steenwijk Modeschoenen een paar schoenen besteld had. Zeker niet de laatste keer, want ook de keuze is enorm.
Op dit moment geen verbeterpunten.
Berlinde
Duiven