Website: www.steenklip.nl
Adres: Wolkammersstraat 6 8601 VB
Plaats: Sneek

Graag vertellen wij u in een persoonlijk gesprek meer over ons werk, onze service en de talrijke mogelijkheden voor uw specifieke wensen. Voor een afspraak kunt u contact opnemen met onze vestiging te Sneek.

Tevens is het mogelijk om een afspraak te maken met een van onze vertegenwoordigers. Als u wilt, komen zij op basis van afspraak naar u toe om u van dienst te zijn bij de keuze van uw monument, op een tijd en plaats welke door u gewenst wordt.

De Steenklip gedenktekens

Steenklip gedenktekens
8.2

Pluspunten
- De bijzondere vriendelijke manier waarop ik diverse keren te woord werd gestaan.
- De duidelijk manier van communiceren.
- Bericht van plaatsing grafsteen met foto erbij !!
Het duurde nogal even voordat alles rond was (was me trouwesn van tevoren ook gemeld)
Jos Terpstra
Harmelen

Gepubliceerd op: 19/11/2018

Pluspunten
achteraf toch nog een beetje medeleven gehad
meer emotie tonen. het gaat veel te zakelijk. Meer informatie geven tijdens het verwerken van de order en tot de leverdatum. Het contact is veel te weinig tussen de familie en jullie bedrijf.
Marry
Abbega

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Pluspunten
goede informatie over de steen en wat gedaan moet worden is heel keurig en in goed overleg
zijn er niet ik vind het een goed bedrijf
Huisina
Joure

Gepubliceerd op: 27/10/2018

Pluspunten
Goed geregeld..en ook achteraf ook goede afhandeling
Sneek

Gepubliceerd op: 27/10/2018

Pluspunten

Pas de keuze aan met: was al bekend met leverancier i.v.m. bestaande gedenksteen.

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
Een snelle reactie op mijn mail. Wel een beetje "onpersoonlijk" op zo'n manier...maar zo is de tijd tegenwoordig; wel efficiënt!!
Wanneer e.e.a. is geplaatst de omgeving NETJES achter laten. Niet alleen het graf van mijn ouders zag er niet netjes uit, maar ook het graf van degenen, die er naast staat! Dit vond ik eigenlijk héél erg naar!
Antwoord Steenklip gedenktekens
Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht. We zullen uiteraard navraag gaan doen bij de mannen die de werkzaamheden op de begraafplaats hebben uitgevoerd. Onze werkzaamheden dienen zoals u terecht opmerkt netjes te worden uitgevoerd en keurig achtergelaten te worden. Excuus!

*update*

Ondertussen hebben wij navraag gedaan bij de mannen die de werkzaamheden hebben uitgevoerd. De vlekken die u aan heeft getroffen betreffen opgedroogde cementvlekken. Deze waren ten tijden van het schoonmaken van het monument niet zichtbaar anders hadden de mannen deze zeker schoongemaakt. Desalniettemin had dit niet voor mogen komen.
n.v.t.
Abcoude

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
Snelle beantwoording van vragen. Werkzaamheden zijn zeer correct uitgevoerd. Van tevoren duidelijk hoe het er ui gaat zien.
Uitvoering zou een stuk korter moeten.
Spaarndam

Gepubliceerd op: 25/10/2018

Pluspunten
Prima communicatie, meedenkend, en prachtig product geleverd.

Gepubliceerd op: 24/10/2018

Pluspunten
- Goed uitgevoerde werkzaamheden.
- Goede en vriendelijke communicatie.
- Toesturen van foto grafsteen na voltooiing werkzaamheden.
- Streven naar een snellere uitvoering van opdrachten.
- Achterwege laten van de m.i. betuttelende en onterechte opmerking "Verder dient de opdrachtbevestiging niet voor het feitelijk weergeven van de tekst maar of deze tekstueel klopt." Op verzoek had ik de tekst van het aan te brengen opschrift gecontroleerd en voor de goede orde erop gewezen dat een deel van de tekst in de orderbevestiging in afwijking van het gestelde in de offerteaanvraag met kleine letters was weergegeven. M.i. moet Steenklip in haar orderbevestiging de opdracht zo exact mogelijk omschrijven om problemen te voorkomen.

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Goede communicatie

Gepubliceerd op: 20/10/2018