Website: www.steenklip.nl
Adres: Wolkammersstraat 6 8601 VB
Plaats: Sneek

Graag vertellen wij u in een persoonlijk gesprek meer over ons werk, onze service en de talrijke mogelijkheden voor uw specifieke wensen. Voor een afspraak kunt u contact opnemen met onze vestiging te Sneek.

Tevens is het mogelijk om een afspraak te maken met een van onze vertegenwoordigers. Als u wilt, komen zij op basis van afspraak naar u toe om u van dienst te zijn bij de keuze van uw monument, op een tijd en plaats welke door u gewenst wordt.

De Steenklip gedenktekens

Steenklip gedenktekens

Pluspunten
goede communicatie en duidelijk in afspraken.

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Goed contact met vertegenwoordiger.
We werden goed op de hoogte gehouden over het ver-
wijderen van de oude steen en het plaatsen van de nieuwe.
Gemakkelijk aanpassen van tekstindeling naar onze wensen.
Bij verwijderen en plaatsen van gedenkteken altijd tijdig contact opnemen met beheerder begraafplaats.
Sjoerd
Enkhuizen

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Jan
Drachten

Gepubliceerd op: 11/05/2018

Pluspunten
Prettig contact. Graf ligt er weer mooi bij.
Het heeft even geduurd voordat wij ons serieus voelden genomen over de tekst en de leestekens.
Goed laten informeren over de leestekens in de Friese taal
"www.goedfrysk.nl :Der moat altiten in skean streepke op ús mar net op in haadletter."

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Correcte afhandeling.
Goed bereikbaar.
Nvt

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
1) Werkzaamheden (opnieuw inlakken letters grafsteen van mijn ouders) zijn uiteindelijk vakkundig en tot tevredenheid uitgevoerd
2) Redelijke prijs
1) Uitvoering heeft wel erg lang op zich laten wachten (meer dan 9 maanden nadat de opdracht was bevestigd).
2) Ik kreeg drie maanden nadat de opdracht was bevestigd abusievelijk een factuur, terwijl de werkzaamheden toen (als gevolg van slechte weersomstandigheden) helemaal niet waren uitgevoerd. Verbeterpunt is dus de interne communicatie tussen uitvoerders en administratie.
3) Ik had bij de factuur graag ook een foto van de uitgevoerde werkzaamheden ontvangen (zoals mij in het vooruitzicht was gesteld). Nu moest ik zelf ter plekke gaan controleren of en zo ja hoe de werkzaamheden waren uitgevoerd (de eerste keer met als bevinding dat er helemaal niets was gedaan).
Huub

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Mooie showroom en er is een goed product geleverd.
Wij waren er van uit gegaan dat we vooraf gebeld zouden worden wanneer de steen geplaatst zou worden maar dit was niet het geval.
We hebben aangegeven dat we bij het plaatsen wilden zijn en dan melden we dat en zegt een collega dat dit niet gebruikelijk is, en dat ze dit nooit afspreken met de klant.
Voor het assortiment is een aanvulling van mooie potten die vastgezet kunnen worden op de steen een optie. Wij wilden dit graag maar dit hadden jullie niet.
Ook vinden wij het vreemd dat alleen buiten Sneek een kortingsbon geldt en niet voor de inwoners van Sneek. U wilt toch juist het werk dicht bij huis hebben..

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
Onze dochter Linda is in 2005 verongelukt
Op advies van de begrafenis onderneemster zijn wij toendertijd bij De Steenklip uitgekomen met als eindresultaat een prachtige steen met een gravure van Linda gemaakt door een kunstenares
In mei is zij verongelukt , in november kregen we eindelijk gerechtigheid dat de tegenpartij schuld bekende , dus de kosten op zich moesten nemen en heeft De Steenklip alles op alles gezet om de steen klaar te krijgen en te plaatsen voor haar verjaardag op 28 februari
Wat waren wij jullie enorm dankbaar
En tot op de dag van vandaag blijft de steen en de gravure prachtig !
Enig minpuntje voor ons is dat het bedrijf in tussentijd een keer failliet gegaan is en daardoor alle garanties die ons toegezegd zijn en ook op papier staan teniet werden gedaan
Antwoord Steenklip gedenktekens
Geachte mevrouw van Dijk. Wat fijn dat u de gerechtigheid die u gezocht heeft alsnog heeft gevonden. Ik kan me voorstellen dat dit u ook geholpen heeft om alles een plekje te geven.

Koninklijke Steenklip zoals het bedrijf toen nog heette is inderdaad onder de toenmalige directie failliet gegaan. Sinds die tijd maakt de Steenklip deel uit van de Koninklijke Hesselink bedrijvengroep. Met de samen meer dan 300 jarige ervaring op het gebied van grafmonumenten blijven wij in elk geval garant staan voor de levering van kwaliteits monumenten zoals u reeds ervaren heeft
HAG van Dijk
Slagharen

Gepubliceerd op: 18/03/2018

Gepubliceerd op: 03/03/2018

Pluspunten
De communicatie met en de heer Postma (van De Steenklip uit Sneek) verliep zeer plezierig. Voor het plaatsen van het grafmonument door Daniël en Willy van De Steenklip uit Zutphen niets dan lof. Zo vakkundig, trefzeker als ook zorgzaam als deze heren te werk gingen is buitengewoon. We zijn De Steenklip zeer erkentelijk voor hun goede werk. Hartelijke groet, Jessica van der Brug-Vrijenhoek en Arlette Vrijenhoek.
N.v.t.

Gepubliceerd op: 01/03/2018