Website: www.steenklip.nl
Adres: Wolkammersstraat 6 8601 VB
Plaats: Sneek

Graag vertellen wij u in een persoonlijk gesprek meer over ons werk, onze service en de talrijke mogelijkheden voor uw specifieke wensen. Voor een afspraak kunt u contact opnemen met onze vestiging te Sneek.

Tevens is het mogelijk om een afspraak te maken met een van onze vertegenwoordigers. Als u wilt, komen zij op basis van afspraak naar u toe om u van dienst te zijn bij de keuze van uw monument, op een tijd en plaats welke door u gewenst wordt.

De Steenklip gedenktekens

Steenklip gedenktekens

Pluspunten
netjes geletterd
reactiesnelheid was traag:
1 na opdracht lange tijd stilte
2 na de vraag of de opdracht is binnengekomen lange tijd geen reactie. Na twee maanden heb ik geïnformeerd hoever Steenklip was met de verzorging van de steen. Kreeg als antwoord dat toevallig de volgende dag de steen geplaatst werd.

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Mooie monumenten en er is veel bespreekbaar.
Na het goedkeuren van de tekening is er een lange stilte. Wat meer inzage in de stand van zaken zou fijn zijn geweest.
Douwe
Darp

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
De kwaliteit van het geleverde is erg goed
We kregen wel bericht dat de steen is herplaatst maar geen bericht toen de steen was opgehaald en dat was even schrikken
Jan Willem
Sneek

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
Correcte afwikkeling.

J. van der Mei
Nij Beets

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
goed contact gehad met de vertegenwoordiger
informatie over plaatsing monument
Willem
Sneek

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Pluspunten
Persoonlijk contact met verkoopmedewerker.
Communicatie met de klant tijdens het gehele proces. Onze ervaring is dat na het tekenen van de offerte er nauwelijks communicatie naar de klant is (telefonisch,e-mail). De rekening is ook niet gespecificeerd. Een hoop verbeterpunten.
Antwoord Steenklip gedenktekens
Geachte heer,

Wat fijn dat u het persoonlijke contact met onze adviseur als prettig heeft ervaren.

Wanneer wij binnen de gestelde levertijd blijven nemen wij inderdaad geen contact meer op met de klant. Deze wordt zodra het monument is herplaatst zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld. Veelal dezelfde dag.
Voor tussentijdse informatie kan iedereen te allen tijde contact met ons opnemen.

Tijdens uw bezoek aan ons hoofdkantoor heeft u in het verkoopgesprek niet om een specificatie gevraagd van uw opdracht. Als u hier prijs op stelt zullen wij dit alsnog voor u verzorgen. Onze facturen zijn standaard niet gespecificeerd omdat dit extra werkzaamheden en kosten met zich mee brengt die wij liever niet aan de klant door wensen te berekenen.
Aad
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
Zijn alle afspraken netjes nagekomen, ook al was dit niet binnen de normale werktijden van 8.00-17.00 uur.

wim
hoofddorp