Website: http://www.stagmotion.nl
Adres: Cap Roig 25B6 07607
Plaats: S´Illot
Telefoon: Nederland 085-888 34 14

STAGMOTION reizen
Dit bedrijf heeft in de afgelopen 12 maanden geen beoordelingen verzameld. De gemiddelde score wordt daarom niet getoond, want de beoordelingen zijn niet meer recent genoeg.

Pluspunten
Wij, 6 mannen 30-35, hebben niets te klagen gehad. Communicatie per mail en telefoon voor ons vrijgezellenfeest in praag verliep zonder problemen. Prijs was prima en het geboekte hotel midden in het centrum. Schieten, steak eten en een soort kroegentocht en dat voor nog geen 100 pp.
Onze gids bij de kroegentocht had misschien een slechte dag, was weinig gemotiveerd en sprak alleen engels (Zijn naam is Max)
Maarten Bakker
Enschede

Gepubliceerd op: 08/07/2016

Pluspunten
Helemaal niks
Nadat we alles rond hadden voor ons vrijgezellenfeest kregen we een week later te horen dat het duurder werd in verband met de tickets (wat voor ons nog bespreekbaar was) maar sindsdien durfde Ravi (Stagmotion) denk ik niet meer te reageren. We hebben ruim een week gewacht op een antwoord en tot op de dag van vandaag nooit meer iets gehoord. Ze hebben ons echt laten zitten. We kunnen nu dus alles zelf gaan proberen te regelen en we hebben 3 weken inspanning en tijd verloren. Niet bereikbaar per e-mail, telefoon of WhatsApp. Het 085 nummer is gewoon uit de lucht. Dus misschien is er meer aan de hand bij Stagmotion. Echt heel triest. Dus zoek een andere partij die het voor je regelt en gebruik in ieder geval Stagmotion NIET!!! Zwaar teleurgesteld.
Rogier
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 29/05/2016

Pluspunten
Top weekend gehad (pinksterweekend) in praag. Communicatie verliep vlotjes veelal via mail. In praag netjes ontvangen op het station zoals afgesproken en naar ons hotel gebracht. Schieten was zeker een highlight en een aanrader. De stad op zich is prachtig en in ieder geval een reis waard!! Veel vrouwelijk schoon ook. Samengevat kan ik stagmotion aanraden met hier en daar een klein puntje voor verbetering. Volgende keer in ieder geval opnieuw een optie.
De website van stagmotion was niet goed te bekijken op mijn iphone
ongevraagd een whatsapp met het aanbod
Jos
Renkum

Gepubliceerd op: 17/05/2016

Pluspunten
Snelle reactie op onze aanvraag
Snelle aanpassing van het aanbod
Communicatie per mail en telefoon
Het samengestelde pakket was prima
Ter plekke werden we geweldig ontvangen en gedurende het weekend begeleidt
Activiteiten waren zoals vooraf aangegeven
Apartment was niet ruim genoeg voor 8 personen
2 Keer kwam de gids ons een kwartier te laat ophalen
Patrick V

Gepubliceerd op: 13/04/2016

Pluspunten
Top weekend en organisatie in Boedapest! Communicatie vooraf en de activiteiten ter plekke waren super. Hotel was eenvoudig maar dat hadden we voor deze prijs al verwacht. Mooi in het centrum op loopafstand van alle clubs en pubs. Deze 5 mannen zeggen TOP!

Arnold Overbeek

Gepubliceerd op: 20/07/2015

Pluspunten
Net terug uit Praag na een vrijgezellenfeestje met in totaal 5 vrienden en we waren zeer tevreden over de organisatie en afloop van de reis. We werden op het vliegveld zoals geboekt opgehaald door Gary, een vrolijke engelsman die tevens onze gids was bij het geweerschieten en tijdens de tour door het nachtleven van Praag. Met een busje naar het hotel, checkin en tot onze verbazing was het een erg groot apartement waar normaal gesproken 10 volwassenen in passen, met balkon en keuken, en dat voor deze prijs (We hebben pp 98 euro betaald)! 2 uur later werden we weer door Gary opgehaald en naar het geweerschieten gebracht op ca. 15 minuten loopafstand, 3 pistolen en een pumpgun tot slot. Niet zo mijn ding maar de bruidegom was in zijn element :) Weer terug in het hotel zijn we wat gaan eten (Rodizio! Aanrader!) en toen was het tijd voor de bartour! Weer met Gary die ons de beste plekjes van Praag liet zien, prachtige oude stad met dito centrum en als laatste stop (Het was een uur of 1) zijn we naar Goldfingers geweest, een nachtclub. 4 Uur lagen we in bed, om 11 uur uitgecheckt en op vlak bij het hotel ontbeten, waarna we om half 2 opgehaald werden. Wat mij betreft absoluut aan te raden, ook de communicatie vooraf verliep prima! Stagmotion bedankt!
Harald W
Dronten

Gepubliceerd op: 26/06/2015

Pluspunten
Toegegeven, ik was toch wel enigzins bang dat onze met stagmotion geboekte trip niet zo zou worden als gepland. Tot mijn verbazing was echter alles tot in de puntjes geregeld door het team van stagmotion! We werden zoals afgeproken keurig opgehaald op het busstation in Praag en naar ons appartement gebracht. Gary - een vrolijke engelsman - was onze zogenaamde guide voor dit weekend en bleek ons uiteindelijk ook te begeleiden naar alle activiteiten die we geboekt hadden. Het appartement was zoals beloofd ruim en op loopafstand van het oude centrum van Praag. Checkin verliep vlot en zo waren we om ongeveer half drie in ons appartement. Om vier uur werden we opgehaald door Gary voor het pistoolschieten. Dit was eveneens op loopafstand en duurde ongeveer anderhalf uur. Iedereen van onze groep kreeg de kans met 3 pistolen te schieten en daarna nog met een pumpgun. Gary besloot daarna op eigen kosten ons een rondje te geven, daarvoor nog een grote pluim. Weer terug in het appartement besloten we wat te gaan eten, ik mag geen reclame maken maar er zit een super steakhouse om de hoek :) Om 8 uur werden we door Gary opgehaald voor de kroegentocht die eindigde in een striptent. Een deel van de groep (8 man) besloot nog door te gaan naar de grootste disco van Europa (Karlove lazny) en vierde daar tot in de vroege uurtjes met Gary hun eigen feestje. Op zondag moesten we helaas al om 12.00 uur uit ons appartement zijn.

Conclusie: Wij hebben een super weekend gehad met stagmotion! TOP!
Late checkout zou handig zijn
Rolf

Gepubliceerd op: 12/03/2015

Pluspunten
Eerste contact was snel gelegd en er werd per mail ons een vrijblijvende offerte gestuurd voor een weekend in praag. Dit alles binnen 24 uur, wat positief te noemen is. Het aanbod is weliswaar niet zo uniek als dat stagmotion ons wilde laten geloven, maar wat prijs betreft absoluut in orde voor hetgeen ons wordt geboden. Bevestiging werd ook snel gemaild en zodoende hebben we nu ons vrijgezellenfeest in praag voor juni geboekt. Goed was ook de tips met betrekking tot de goedkope vluchten vanaf dusseldorf. Veel goedkoper dan schiphol en voor ons vanaf arnhem beter bereikbaar dan amsterdam. Al met al een goede service. Ook de aanbetaling werd snel bevestigd. Na de aanbetaling ontvingen we de vouchers voor het hotel en de activiteiten als pdf. We verheugen ons in ieder geval op de trip.
Meer betaalmogelijkheden zou het een en ander eenvoudiger maken. Betalen via iDeal bijvoorbeeld is niet mogelijk. Wel via PayPal en overschrijving, waarvoor wij gekozen hebben. De reden is dat het officieel om een spaanse zogenaamde S.L. gaat, de tegenhanger van de nederlandse B.V. zo werd ons netjes uitgelegd. In de toekomst zou het wel mogelijk zijn met iDeal te betalen.
Robert-Jan

Gepubliceerd op: 27/02/2015

Pluspunten
- Goed bereikbaar per telefoon en chat
- Offerte kwam binnen 2 uur per mail
- Lekkere losse communicatie
- Website erg summier maar schijnt in opbouw te zijn
Harald

Gepubliceerd op: 24/02/2015