Website: www.squashshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Squash, jouw sport is onze specialiteit. Wij van Squashshop.nl voorzien iedere squashspeler van squash schoenen, squash kleding en overige squashartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende squashspeler bent of bijna dagelijks op de squashbaan staat. Bij de online squashshop van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Squashshop.nl

Pluspunten
Ruime keuze uit veel relevante merken voor mijn sport. Met het nodige geluk 2 goede paren uit kunnen kiezen.
Ik vind de overgang naar alleen nog maar webshop zijn heel vervelend. Zou graag een plek willen waar ik schoenen fysiek kan passen. Ik reed daar zonder problemen van Amersfoort voor naar Waalwijk. Daarbij moeten de schoenen ook al binnen 2 weken terug gestuurd worden. Ik heb deze keer mazzel gehad en "op zicht" 2 goede paren uitgekozen. Gek genoeg verschillende maten die toch allebei goed zitten.

Voor de keuze van geschikte schoenen staan wel de eigenschappen van zool en demping van de schoen. Voor mij is het bovenwerk ook van belang. Daarover staat onvoldoende informatie op de website.

De levertijd was niet overeenkomstig wat op de website stond.
Antwoord Squashshop.nl
Hallo Eileen, ten eerste willen we je natuurlijk bedanken voor zowel het aanraden als beoordelen van onze webshop.
We kunnen begrijpen dat het zonder fysieke winkel nu soms wat lastiger kan zijn om de juiste schoenen te vinden. Wij proberen alle fysieke en uiterlijke kenmerken van schoenen zo goed mogelijk te beschrijven en vermelden op onze website. Tevens is het bij ons mogelijk om een bestelling te plaatsen met Klarna (achteraf betalen), hiermee kun je tot €250,- een bestelling passen/aanvoelen. Mocht het niet naar wens zijn? Geen probleem je kunt de bestelling kosteloos retourneren! :)

Mocht je er onverhoopt toch niet uitkomen helpen we je graag telefonisch verder.

Klantenservice Sportshop.com
Job