Website: www.squashshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Squash, jouw sport is onze specialiteit. Wij van Squashshop.nl voorzien iedere squashspeler van squash schoenen, squash kleding en overige squashartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende squashspeler bent of bijna dagelijks op de squashbaan staat. Bij de online squashshop van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Squashshop.nl

Pluspunten
Leuk assortiment voor goede prijzen.
Communicatie met de klant.
Antwoord Squashshop.nl
Hoi Paul, hartstikke bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze Squashshop te beoordelen. Natuurlijk vinden we het wel jammer dat je ons hebt beoordeeld met een 2. :(
Al eerder hebben wij geprobeerd je persoonlijk te benaderen om zo de situatie wat verder toe te lichten. Helaas hebben we daar tot op het heden nog geen reactie op mogen ontvangen.

Met deze toelichting maken we de situatie natuurlijk niet helemaal goed. Wel word ieder verbeterpunt bij ons erg serieus genomen, ik ben dan ook in de veronderstelling dat je eventuele volgende bestelling vlekkeloos zal verlopen! ;)
Nog veel sportplezier gewenst!

Klantenservice Sportshop.com
Job