Website: www.squashshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Squash, jouw sport is onze specialiteit. Wij van Squashshop.nl voorzien iedere squashspeler van squash schoenen, squash kleding en overige squashartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende squashspeler bent of bijna dagelijks op de squashbaan staat. Bij de online squashshop van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Squashshop.nl

Pluspunten
Gezien de vele verschillende versies squash rackets heb ik advies gevraagd over een squashracket die bij mijn speelwijze past ( power & control ) , en na deze adviesaanvraag onmiddelijk een persoonlijke mail ontvangen met 3 type rackets in verschillende prijsklasses die in aanmerking zouden komen. Inmiddels met het aangeschafte ( Dunlop ) racket gespeeld en bevalt uitstekend. Uitstekende advisering!

Hallo Cees,

Wat goed om te horen dat het aanbevolen racket naar wens is. We zijn blij dat we je op deze manier van dienst konden zijn. Veel sportplezier gewenst en graag tot ziens op onze webshop.

Ricardo
Klantenservice Sportshop.com
Cees
LEEUWARDEN

Gepubliceerd op: 10/01/2018

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten
Keurig afgehandeld na het niet kunnen leveren van een product. Hartelijk dank daarvoor.

Gepubliceerd op: 27/12/2017

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten
Snelle levering.

Gepubliceerd op: 02/12/2017

Pluspunten
Duidelijke site, snelle levering. Goede producten.
Af en toe een actie is welkom
Antwoord Squashshop.nl
Hoi Maurice, super bedankt voor het aanraden en beoordelen van onze Squashshop.nl. Wij vinden het goed om te horen dat je zo tevreden bent, natuurlijk zijn verbeterpunten ook altijd welkom.
Wat betreft jouw verbeterpunt hebben wij wekelijkse acties, deze kun je vaak terugvinden in onze nieuwsbrief. De acties verschillen natuurlijk van week tot week. Wie weet zit er aankomende week wel wat voor jou bij! ;) Nogmaals bedankt en nog veel sportplezier gewenst.
Groetjes, Job
Maurice
Heerlen

Gepubliceerd op: 30/11/2017

Pluspunten
fijn bedrijf, goede aanbeveling, snel gehandeld
ga zo door
robert
utrecht

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
Snel

Maurice
Leiden

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Duidelijke website
Levertijd moet veel korter kunnen. en er is geen communicatie over overschrijding van de toch al lange levertijd.
Beste Mark,
Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het erg jammer dat je ons met een onvoldoende hebt beoordeeld.
Sommige artikelen hebben wij niet op voorraad en dienen eerst bij de leverancier besteld te worden. Het komt weleens voor dat de leverancier het artikel ook niet op voorraad heeft. Dan komt er vaak een late leverdatum. Doordat het artikel in dat geval opnieuw geproduceerd moet worden is de leverancier sterk afhankelijk van het productieproces. Dit kan uitlopen, waardoor de levertijd nog meer wordt vertraagd. Wij proberen onze klanten altijd zo snel mogelijk up-to-date te houden maar soms krijgen we geen update van de leverancier waardoor het lastig wordt de klant op tijd te informeren. Wij hopen op begrip.

Groetjes, Roos

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Pluspunten
Snel en goed
-.-
Ghislain