Bedrijfsgegevens

Website: https://spotler.com/
Adres: Boris Pasternaklaan 16 2719 DA
Plaats: Zoetermeer
Telefoon: 079 - 363 70 60

Spotler ontwikkelt en levert e-mail marketing automation software MailPlus. Zo helpen wij meer dan 5.000 marketeers en (web)ondernemers – zonder technische kennis – e-mail marketing succesvol en efficiënt in te zetten. Uiteraard trainen we onze gebruikers en kunnen zij terugvallen op real-time support als zij er zelf even niet uitkomen.. Uitgangspunten zijn dat de software prettig en gemakkelijk moet werken voor klanten. En dat onze producten passen bij de doelen die zij stellen aan e-mail marketing.

Software MailPlus
Spotler is een snel groeiende e-mail marketing service provider die de prettigste software voor professionele e-mail marketing ontwikkelt en aanbiedt. MailPlus is de meest gebruikte e-mail marketing software in het midden- en hogere segment: al meer dan 2700 organisaties zetten MailPlus in voor hun e-mail marketingactiviteiten. Sinds 2004 heeft Spotler gewerkt aan de (door)ontwikkeling van MailPlus Marcom voor marketing communicatie professional tot multichannel marketing software. Een van de andere producten binnen het assortiment is MailPlus eCom, een platform dat speciaal voor webwinkels en (e-)retailers is ontwikkeld.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Spotler E-mail Marketing Software
totaal score
9.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
240 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
8 beoordelingen (12 maanden)
41 beoordelingen (totaal)
5176 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
100% (8)
0% (0)
0% (0)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Support Afdeling is top
Verbeterpunten
 
Klant
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 24/01/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Gebruiksvriendelijke tool / software.
Prima klantenservice / ondersteuning.
Verbeterpunten
 
Jurgen / IADC
Den Haag

Gepubliceerd op: 17/01/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Eric
Den Haag

Gepubliceerd op: 02/01/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Bijzonder proactief bureau, zeer klant- en servicegericht. De software is uitgebreid en biedt heel veel data, zowel 'platte' cijfers als grafische weergaves. En niet op de laatste plaats biedt Spotler tools om op relatief eenvoudige wijze compliant en secure te zijn.
Verbeterpunten
 
Yda Guijken-Ockerse, BNG Bank
Den Haag

Gepubliceerd op: 27/12/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Verstand van zaken, laagdrempelig, proactief in het delen van kennis.
Verbeterpunten
 
PO-Raad
Utrecht

Gepubliceerd op: 22/12/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Prima bedrijf met een super helpdesk! Snelle, goede en altijd vriendelijke ondersteuning.
Verbeterpunten
 
Jessica/B&A
Den Haag

Gepubliceerd op: 21/11/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle service. Denken goed mee. Enthousiaste medewerkers. Handelen naar wens van de klant.
Verbeterpunten
 
L. ten Cate
Geesteren

Gepubliceerd op: 20/11/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle service, goede ondersteuning, altijd enthousiast mensen, die ook nog eens goed mee denken.
Business is met 57 % gegroeid tgv automatische campagnes. Bedankt.
Verbeterpunten
Weet ik niet direct te noemen.
EA Maintenance Services
Kuala Lumpur

Gepubliceerd op: 07/11/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Professioneel, volledig, lokaal. Het is een fijn programma, als je weet hoe je er mee moet werken.
Verbeterpunten
Ik vind persoonlijkheid belangrijk. Mailplus is een behoorlijke investering. Ik had daarin iets meer persoonlijk contact verwacht na de training (telefonisch bijvoorbeeld). Zeker gezien het feit wij niet heel actief aan de slag zijn gegaan daarna. Zoals wel het plan was. Ik vind het ook jammer dat ons template niet automatisch responsive is voor mobiele apparaten. In deze tijd vind ik niet dat daar extra kosten voor in rekening gebracht zouden moeten worden.
Ik hoop dat jullie iets met deze feedback kunnen.
Kim / puurfct
Zwolle

Gepubliceerd op: 27/10/2016
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Ik werk al zo'n 3 jaar met mailplus. De supportafdeling ervaar ik als zeer behulpzaam. Ik kan er altijd terecht voor vragen. Daarnaast denken ze graag mee over campagnes, mailing strategieën en accountinstellingen.
Verbeterpunten
Het mailplussysteem is zeer uitgebreid. Wat enorm goed is. Maar dat is ook gelijk hun valkuil. Het is soms moeilijk en onvindbaar om sommige dingen in te stellen. Het ontwerp en de vindbaarheid mag van mij nog wat intutiever. Dan is het voor mij ook minder nodig om de supportafdeling te contacteren.
Sabel Communicatie

Gepubliceerd op: 20/10/2016
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer