Handbalshop.nl
Bekijk certificaat

Hardloopshop.nl
Bekijk certificaat

Squashshop.nl
Bekijk certificaat

Korfbalshop.nl
Bekijk certificaat

Volleybalshop.nl
Bekijk certificaat

Sportshop.com
Bekijk certificaat

Hockeyshop.nl
Bekijk certificaat

Bedrijfsgegevens

Website: www.sportshop.com
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk
Telefoon: 0416-652803

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Sportshop.com
totaal score
9.2
Laatste beoordeling
61 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4821 beoordelingen (12 maanden)
16125 beoordelingen (totaal)
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
75% (3598)
22% (1056)
2% (97)
1% (44)
0% (23)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
Producten zijn van kwaliteit, keurig verpakt verzonden
Verbeterpunten
Snellere levering; al zou het naar een week teruggebracht kunnen worden zou al fijn zijn.
Cato
‘t Veld

Gepubliceerd op: 29/03/2020
Aanbeveling: Ja
6
Pluspunten
Goede prijs
Mark
Vroomshoop

Gepubliceerd op: 21/03/2020
Aanbeveling: Ja
5
Pluspunten
Schoenen waaren snel in huis. Goede prijs.
Verbeterpunten
Minder email naar me toe sturen na een bestelling, dat vind ik namelijk erg irritant en is voor mij een reden om niet weer te betstellen bij jullie, ik blijf email wegklikken man!
Antwoord Hardloopshop.nl
Beste Klaas,
Bedankt voor je tijd om ons te beoordelen. Wij vinden het jammer dat je ons met een 5 hebt beoordeeld en ons niet aanbeveelt. We sturen nieuwsbrieven om klanten op de hoogte te stellen van aanbiedingen. Echter is het ten alle tijden mogelijk om je uit te schrijven voor deze mails, simpelweg door onderaan de mail te klikken op ''afmelden'' of ons een bericht te sturen dit te doen. Om het je gemakkelijker te maken, hebben wij je inmiddels uitgeschreven voor de nieuwsbrief.
Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Hardloopshop.nl
Klant

Gepubliceerd op: 20/03/2020
Aanbeveling: Nee
6
Pluspunten
Goeie levering
Johan Feenstra
Sneek

Gepubliceerd op: 20/03/2020
Aanbeveling: Ja
6
Pluspunten
Snelle levering, goede prijs
Verbeterpunten
Ik kreeg echter de verkeerde kleur, dat kan gebeuren, maar het stoort mij dan wel dat ik retour moet zenden, opnieuw moet bestellen en dus ook opnieuw verzendkosten moet betalen
Antwoord Hardloopshop.nl
Hoi Jeanien, bedankt voor zowel het beoordelen als het aanraden van onze Hardloopshop.
Ik ben de situatie even na gaan kijken, zo te zien had je in de eerste instantie een navy (donkerblauwe) variant besteld.
Op zowel de website als de orderbevestiging staat deze kleur echter beschreven als navy/wit, de kleur staat bij alle artikelen onderaan in de productbeschrijving.
Persoonlijk vind ik navy inderdaad wel een beetje op zwart lijkt, dit gaat over het algemeen vaker mis bij een artikel met een navy kleur.

Wat betreft de verzendkosten zullen deze automatisch voor je worden teruggestort, dit is een standaard procedure.
Nog veel sportplezier gewenst! ;)

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Sportshop.com
Job
Jeanien
Deventer

Gepubliceerd op: 16/03/2020
Aanbeveling: Ja
5
Pluspunten
webshop
Verbeterpunten
levering was later dan aangegeven en dit wordt niet doorgegeven
Antwoord Hardloopshop.nl
Beste William,

Ten eerste wil ik je bedanken voor het plaatsen van je bestelling en het aanbevelen van ons als webshop. We vinden het jammer om te horen dat je de levertijd als te lang hebt ervaren.

Ik ben even gaan kijken hoe het zat met je order en zag inderdaad dat de bestelling 4 werkdagen na de verwachte levertijd pas bezorgd was bij het leverpunt. Uiteraard onze excuses hiervoor. Vervelend genoeg was de levering vertraagd vanuit leverancier.
Hierover had je inderdaad geïnformeerd moeten worden.

Ik hoop dat een eventuele volgende bestelling alles vlekkeloos zal verlopen.
We willen je natuurlijk wel veel sportplezier wensen.

met vriendelijke groet,

Klantenservice Sportshop.com
Grayem van Loon
Klant

Gepubliceerd op: 12/03/2020
Aanbeveling: Ja
6
Pluspunten
Goede klantenservice, makkelijk bestellen.
Verbeterpunten
De levering duurde langer dan aangegeven en na het bellen naar de klantenservice is het vlot geregeld.
Klant
Velp

Gepubliceerd op: 08/03/2020
Aanbeveling: Ja
6
Pluspunten
levering snel, prijs ok.
Verbeterpunten
retour zending i.v.m te kleine maat moest ik helaas zelf betalen. 7,95 extra kosten. Erg jammer. Bij meeste webshops is retourneren gratis. Zeker bij kleding en schoenen is de kans dat de maat niet goed is aanwezig en dus dat artikel geretourneerd moet worden.

Inmiddels antwoord van "hardloopshop.nl" over de retour kosten. Dit had niet gehoeven. In de retour instructies staat idd het antwoord nr warnaartoe het pakket gestuurd kan worden

Echter, op het retour label dat ik op de doos geplakt heb staat het bezoek adres waardoor ik dus gewoon moest betalen voor de retour zending. Gemiste kans van hardloopshop.nl om op het retour label het antwoord nr te zetten.
Helaas ook geen aanbod om retour kosten alsnog te vergoeden.

Aankoop bedrag wel snel terug ontvangen.
Nieuw gekochte schoenen, maatje groter waren wel weer snel binnen en bevallen goed.
Antwoord Hardloopshop.nl
Beste Sidney,
Bedankt voor je positieve beoordeling en aanbeveling!

Wat vervelend om te horen dat je verzendkosten hebt betaald, ook bij ons is retourneren namelijk gratis. Hiervoor dien je wel even de stappen te volgen die in de link op je pakbon stond opgeschreven. Voor de volgende keer wil ik je graag doorverwijzen naar de onderstaande link. https://www.sportshop.com/nl/ruilen-en-retourneren

Met vriendelijke groet,
Hardloopshop.nl
Sidney
Arnhem

Gepubliceerd op: 29/02/2020
Aanbeveling: Ja
6
Pluspunten
levering snel, prijs ok.
Verbeterpunten
retour zending i.v.m te kleine maat moest ik helaas zelf betalen. 7,95 extra kosten. Erg jammer. Bij meeste webshops is retourneren gratis. Zeker bij kleding en schoenen is de kans dat de maat niet goed is aanwezig en dus dat artikel geretourneerd moet worden.


29/02/2020

Aanbeveling: Ja
5
Verbeterpunten
De side is lastig voor shoppen. Retourneren is ook niet makkelijk gemaakt en waarom na on-line aanmelden mijn retour moet ik ook nog een retourformulier uitprinten en opsturen?????!!!!
Antwoord Volleybalshop.nl
Hoi Alex,

Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling achter te laten.
Wat vervelend dat je ons bestel- en retourbeleid niet helemaal als prettig hebt ervaren.
Wanneer een klant iets wilt retourneren vragen wij inderdaad de zending eerst aan te melden via www.sportshop.com/retouren.

Wanneer dit is gedaan ontvangt de klant een e-mail met daarin de retourbon, het antwoordnummer en verdere instructies.
Over het algemeen krijgen we veel positieve feedback op dit proces.
Na ontvangst van jouw retour stellen we je direct op de hoogte, kort hierna volgt de verwerking.

Natuurlijk willen we je nog wel veel sportplezier wensen!

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Sportshop.com
Job
Klant

Gepubliceerd op: 25/02/2020
Aanbeveling: Nee
5
Verbeterpunten
Ik heb mijn bestelling voor 10u op een werkdag gedaan, maar het deel van de bestelling dat op voorraad was is pas 2 dagen later geleverd. Dit ondanks mijn vraag/opmerking bij de bestelling dat dit voor een verjaardag was. Ik heb verder niets gehoord van de hardloopshop. Het deel dat niet op voorraad was werd overigens na 3 werkdagen apart verstuurd.
Wat mij betreft kan de communicatie verbeterd worden.
Antwoord Hardloopshop.nl
Beste peter,

Ten eerste wil ik je bedanken voor het plaatsen van je bestelling en het aanbevelen van onze webshop. Wij bieden dan ook onze excuses aan dat de bestelling vertraagd was en dus buiten de verwachte levertijd viel.

De reden hiervoor was omdat we destijds een probleem hadden in het systeem dat bij sommige producten de leverdatum niet werd weergegeven en de bestelling op direct leverbaar werd gezet, ondanks dat de producten er nog niet waren. Hiervoor uiteraard onze excuses.

We hopen je in de toekomst nog te kunnen helpen op een manier dat ook alles vlekkeloos verloopt.

We wensen je nog erg veel sport plezier!

met vriendelijke groet,

Sportshop.com
Grayem van Loon
Klant

Gepubliceerd op: 25/02/2020
Aanbeveling: Ja
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer