Handbalshop.nl

Website: www.sportshop.com
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Sportshop.com

Als je bij dit bedrijf een bestelling doet en de dag daarna komt er een kortingsactie. Dan wordt deze korting niet verrekend en komt de handbalshop je nergens in tegemoet. Erg jammer en niet klantvriendelijk!
Antwoord Handbalshop.nl
Beste John, bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling achter te laten. Ongeacht het cijfer stellen we dit altijd erg op prijs.
Het is inderdaad bekend dat kortingen achteraf niet verrekend kunnen worden wanneer de bestelling al is verstuurd, dit zorgt voor ons als webshop vaak wel voor de beste resultaten.
Mocht de bestelling nog niet zijn verstuurd of geleverd willen we hier uiteraard nog dezelfde korting voor toepassen.
Is deze bestelling inmiddels geleverd is de klant altijd nog in de gelegenheid het ongebruikte artikel (gratis) te retourneren om deze vervolgens opnieuw te bestellen.

Het komt dan ook zelden voor dat we de korting toch niet kunnen verrekenen, excuses.

John

Gepubliceerd op: 16/01/2020
Pluspunten
De bedrukservice van T-shirts is slecht, na 1x wassen laten de letters los van het shirt.
Perry
Houten

Gepubliceerd op: 13/01/2020
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snel
bestelling van iemand anders zat bij mijn pakket met al diens privacy gegevens
Antwoord Sportshop.com
Hallo Rik, bedankt voor de beoordeling!
Het is erg vervelend je naast jouw eigen bestelling nog een ander pakket hebt mogen ontvangen.

Deze fout is intern bij ons ontstaan, we willen hiervoor dan ook nogmaals onze excuses aanbieden.
Wel vinden we het erg fijn dat je dit eerlijk hebt gemeld.

Doordat wij inmiddels een nieuw systeem gebruiken zou deze fout eigenlijk ook niet meer voor kunnen komen.
We zijn in de veronderstelling dat je eventuele volgende bestelling zonder problemen bij je zal worden aangeboden.

Nog veel sportplezier gewenst!

Gepubliceerd op: 13/01/2020
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Jammer genoeg was mijn eerste aankoop niet zo positief
De bezorger erop wijzen dat hij zeker bij de klant aanbeld alvorens bij de buren af te geven!!! En bij afgifte aan de buren een briefje in de brievenbus steken zodat de klant weet waar het pakje juist beland is!
Antwoord Sportshop.com
Hallo Leila, bedankt voor het beoordelen van onze webshop.
Wat jammer om te horen dat er enige onduidelijkheid was omtrent de levering.
Het is inderdaad gebruikelijk dat de bezorger het pakket altijd eerst probeert af te leveren bij de directe ontvanger.
Mocht de ontvanger niet aanwezig zijn zal het pakket worden achtergelaten bij één van de nabije buren.
Is dit niet mogelijk zal er de eerstvolgende werkdag opnieuw een poging plaatsvinden.

Uit de beoordeling kunnen we enigszins opmaken dat dit niet netjes is verlopen.
We zullen PostNL hier dan ook z.s.m. op de hoogte stellen, we gaan er vanuit dat de eventuele volgende bestelling vlekkeloos zal verlopen. :)

Nog veel sportplezier gewenst.

Gepubliceerd op: 07/01/2020
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Het telefonisch contact over de foute levering was prima
De levering ging fout, op de website stond het artikel niet goed beschreven, zat een fout in

Gepubliceerd op: 06/01/2020
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ruime keuze
Juiste maat in doos doen. Toelichting: maat 43 besteld en maat 47 gekregen.
Klantenservice geeft fout toe, dat is heel netjes.
Volgende keer bestel ik weer bij hardloopshop.nl.
Antwoord Hardloopshop.nl
Hallo Henk, bedankt voor zowel je beoordeling als het aanraden van onze webshop.
We vinden het erg vervelend dat we je hebben voorzien van een foutieve levering.. :(
Ik durf de oorzaak hiervan zo niet vast te stellen, dit kan bij ons of de leverancier zijn ontstaan.
Dit neemt verder natuurlijk niet weg dat de inhoud van de doos voor verzending gecontroleerd zou moeten moeten worden.

Onze oprechte excuses hiervoor.
Inmiddels heb ik kunnen zien dat dit probleem netjes is opgepakt door onze klantenservice.
We hopen je in de toekomst dan ook beter van dienst te kunnen zijn! ;)

Nog veel sportplezier gewenst!

Met vriendelijke groeten,

Henk van Suntenmaartensdijk
Waspik

Gepubliceerd op: 04/01/2020
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ruime keuze
Juiste maat in doos doen. Toelichting: maat 43 besteld en maat 47 gekregen.
Ik durf nu niet meer te bestellen, want de kans dat ik de juiste maat krijg lijkt klein.

04/01/2020

Gepubliceerd op: 30/12/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Goede producten
Ik bedruk zelf ook .maar moet dat met logo 3 weken duren als het retour moet moet beweer 3 weken wachten . Nou dan is de handbalcompetietie bijna om . Erg jammer levertijd
Anita van oorschot
Waalwijk

Gepubliceerd op: 28/12/2019
Aanbeveling: Ja
Als er een order geplaatst is en het is niet leverbaar graag de klant laten weten.
2 keer besteld en 1 keer de levering net op tijd bezorgd en 1 keer te laat bezorgd. Misschien het dan eerder als deellevering versturen
E Damen
Waalwijk

Gepubliceerd op: 26/12/2019
Aanbeveling: Nee
1dag later dezelfde schoenen voor 25 euro goedkoper bij futurumshop. ??
Brook gts19
Martin