Handbalshop.nl

Website: www.sportshop.com
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Sportshop.com

Pluspunten
Het drink tuitje werkt niet goed
Waar
Amdte
Den bosch

Gepubliceerd op: 11/04/2020
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Snelle, accurate levering.
Eenduidige prijs. Aan het begin van het weekend kosten Brooks Levitate 3 € 134,95, op de dag dat ik bestel kosten ze € 150,- en na anderhalve week € 134,95. Dan voel je je toch een beetje bestolen.
Frans
Delft

Gepubliceerd op: 11/04/2020
Aanbeveling: Nee
eerste bestelling bij bedrijf en al direct een foutief product ontvangen !

Gepubliceerd op: 31/03/2020
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
De bestelling is correct geleverd.
Sindsdien krijg ik iedere dag mail van Hardloopshop.nl . Als ik ergens niet op zit te wachten is dat het wel. Zucht.

============
Update, ik kreeg deze reactie:

"Beste hardloper,
Bedankt voor het nemen van je tijd een beoordeling te plaatsen. Wij vinden het erg vervelend dat je ons, ondanks een correcte levering, een onvoldoende hebt gegeven en ons niet aanbeveelt. Wij kunnen begrijpen dat reclame wellicht vervelend is, echter doen we dit om onze klanten op de hoogte te stellen van eventuele acties en zijn er klanten die hier baat bij hebben. Gelukkig is er bij iedere mail de mogelijkheid om je uit te schrijven voor onze nieuwsbrief. Deze optie vind je helemaal onderaan de nieuwsbrief.
Klantenservice Hardloopshop.nl"

Ik weet nu dus waarom hardloopshop.nl ongevraagd reclame stuurt na een bestelling, maar in de reactie wordt mij niet duidelijk dat ze iets veranderen in het beleid. Daarom pas ik mijn oordeel niet aan.
Natuurlijk kan ik me afmelden voor ongevraagde reclamemails. Mijn punt is echter dat ik me niet WIL afmelden. Als ik reclame wil ontvangen dan vraag ik er wel om. Dus graag opt-in ipv opt-out. Als men dat aanpast zal ik mijn recensie herzien.
Beste hardloper,
Klantenservice Hardloopshop.nl
Een hardloper

Gepubliceerd op: 22/03/2020
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
De bestelling is correct geleverd.

22/03/2020

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
bereikbaarheid klantenservice. snelheid van leveren
advies en verplicht veld voor keuze van de breedte van de schoen. Niet alleen merk en maat zijn bepalend voor de 'fit' van de hardloopschoen. Geen tegemoetkoming bij klachten.
Antwoord Hardloopshop.nl
Hoi, bedankt voor de beoordeling!
We vinden het erg jammer en ook enigszins onterecht dat we zijn beoordeeld met een 3.

Het is natuurlijk vervelend wanneer een aankoop niet voldoet aan de verwachtingen
De verschillende soorten breedtes worden bij ons op de website altijd aangegeven in zowel de producttitel (wide / narrow) als de artikelcode.
Bij eventuele onduidelijkheden of vragen staat onze klantenservice 7 dagen per week voor je klaar.

We hebben de gehele situatie uitgezocht en je hierover persoonlijk geprobeerd te benaderen.
Helaas hebben we hierop geen antwoord mogen ontvangen.

We hopen dat de eventuele volgende bestelling wel naar wens zal zijn!

Klantenservice Sportshop.com
Job
Bouman
Zaltbommel

Gepubliceerd op: 21/03/2020
Aanbeveling: Nee
Zorg dat je spullen sneller leverbaar zijn.
Antwoord Volleybalshop.nl
Beste Marieke,

Ten eerste wil ik je bedanken voor het plaatsen van je bestelling en het aanbevelen van ons als webshop. We vinden het jammer om te horen dat je de levertijd als te lang hebt ervaren.

Ik ben de situatie van je order even na gaan lopen. Zoals ik heb kunnen zien is de verwachte levertijd van 10 a 15 dagen gecommuniceerd zowel tijdens het plaatsen van de bestelling en op de orderbevestiging. Zoals ik intern kan zien is het pakket binnen 4 werkdagen, en dus ruim binnen de gecommuniceerde levertijd, bij het PostNL punt geleverd.

We willen je natuurlijk nog wel veel sportplezier wensen. We hopen je in de toekomst wederom te kunnen helpen.

Klantenservice Sportshop.com
Grayem van Loon

Gepubliceerd op: 13/03/2020
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Vriendelijk bij afhandelen vertraagde order restitutie was probleemloos
Jullie hebben niet genoeg verstand van jullie spullen om echt te kunnen adviseren
Hallo,
Harstikke bedankt voor zowel de bestelling als het beoordelen van onze webshop.
We vinden het erg jammer dat we zijn beoordeeld met een onvoldoende.
Bij specifiek- of inhoudelijke vragen doen wij natuurlijk altijd ons best de klant de voorzien van de juiste informatie.
Mocht de medewerk(st)er van de klantenservice er even niet uitkomen zal de klant doorverbonden worden met één van onze vele specialisten.
Mocht jouw vraag deze keer niet correct zijn beantwoord willen we daarvoor onze excuses aanbieden.
Verder zijn we erg blij met het feit dat je de overige service wel positief vind.
We hopen dat het in de toekomt weer net wat beter gaat, nog veel sportplezier gewenst!

Grayem van Loon

Gepubliceerd op: 11/03/2020
Aanbeveling: Nee
Verkeerd product geleverd en juiste nog niet gehad. Wordt ook niet op de hoogte gehouden van de voortgang.
Bianca
Amstelveen

Gepubliceerd op: 29/02/2020
Pluspunten
Te weinig producten. Ik heb een cadeau kaart ontvangen maar was weinig te bestellen. Heel veel pagina’s zijn ook niet meer up to date.

Gepubliceerd op: 19/02/2020
Pluspunten
Beste, Ik heb nog steeds mijn schoenen niet ontvangen. Post.nl is niet de beste leverancier. Bij de eerste poging was ik niet thuis en kon ook niet wijzigen, ondanks dit kon tot 22h... Volgens Track&Trace stond het gisteren bij het postpunt maar na tel contact is dit niet zo.
Erondegem

Gepubliceerd op: 18/02/2020