Handbalshop.nl

Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Sportshop.com

Pluspunten
Ik heb nog steeds geen pakket ontvangen de bezorging is al elke dag mislukt vanaf maandag
Antwoord Sportshop.com
Beste Servy, bedankt voor zowel de beoordeling! :)
We vinden het erg jammer om te horen dat het zo lang heeft geduurd voor je jouw bestelling hebt ontvangen.
Zoals ik intern kan zien is jouw bestelling netjes binnen de gecommuniceerde tijd bedrukt en verstuurd.
Helaas zijn ook wij afhankelijk van de bezorgdienst, in vrijwel alle gevallen worden bestellingen netjes binnen één werkdag aangeboden bij de klant.
Vervelend genoeg komt het zo nu en dan nog weleens voor dat een zending vertraagd is.
Hiervoor kan onze klantenservice op aanvraag een onderzoek starten om zo tot een snelle oplossing en/of duidelijkheid te komen.
Inmiddels is het pakket terecht en opgehaald, gelukkig! ;)

Met sportieve groet,
Servy
Sittard

Gepubliceerd op: 05/01/2020
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Bestellen ging vlot
Lange wachttijden voor je bestelling wordt geleverd na 7 dagen nog niets ontvangen.
Goedenavond,

Het klopt dat de bestelling lang op zich liet wachten.
De bestelling leek vermist te zijn waarna we een onderzoek voor je hebben gestart. Gelukkig is het pakket opgespoord en zoals je zelf al bij ons hebt aangegeven is het pakket inmiddels geleverd.

Gepubliceerd op: 02/01/2020
Aanbeveling: Nee
Website/ voorraad beter bijhouden. Mijn bestelling bleek niet voorradig. Kan natuurlijk gebeuren, maar liever niet nadat je eerst al wel betaald hebt.
Antwoord Hardloopshop.nl
Goedenavond,

Het kan wel eens gebeuren dat er een voorraadverschil voorkomt. Uiteraard doen wij ons uiterste best om dit te voorkomen maar fouten maken is menselijk.
In dit geval hebben we het geldbedrag teruggestort en we hopen deze problemen in de toekomst te kunnen voorkomen.

Klantenservice sportshop.com
Gertjan
Assen

Gepubliceerd op: 01/01/2020
- betere, efficiëntere klantenservice
- snellere reactie bij problemen
- oplossing aanbieden bij problemen (die heb ik nog altijd niet gehad)
- mails meteen versturen
- ...
Goedemorgen,

We vinden het erg jammer om te horen dat je geen goede ervaring met onze webshop hebt. Wanneer ik terug ga zoeken kan ik helaas geen mail van je vinden. Ik wil je verzoeken om contact op te nemen op Info@sportshop.com.

Valerie
Genk

Gepubliceerd op: 31/12/2019
Aanbeveling: Nee
Pakket niet op afgesproken plek afgeleverd.
Geen passende oplossing voor mij geboden
Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgers van PostNL. Wij versturen je order met de informatie die we van jou krijgen. Op dat moment kunnen we niets voor je doen. Wanneer het niet opgehaald kan worden, wordt het retour gestuurd en dan kunnen we het eventueel opnieuw versturen.

Klantenservice sportshop.com

Martine

Gepubliceerd op: 29/12/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Let op. Als je hier bestelt krijg je àlle artikelen pas geleverd op de datum van het artikel met de langste levertijd. Ik heb twee maanden moeten wachten op mijn bestelling omdat 1 artikel niet op voorraad was. Super slecht
Antwoord Volleybalshop.nl
Goedemorgen,

We vinden het erg jammer dat je een negatieve ervaring hebt met onze webshop. Zeker omdat dit eigenlijk voorkomen had kunnen worden. We wachten in eerste instantie altijd tot een bestelling compleet is voordat wij deze versturen. Echter wanneer je aangeeft aan ons dat je artikelen al eerder had willen ontvangen dan hadden we graag een deelzending voor je aangemaakt. Dit wordt ook gezegd op onze webshop zelf (https://www.sportshop.com/nl/faq).
Voor in het vervolg kan je dus altijd contact met ons opnemen voor een gratis deelzending.

Fieke

Gepubliceerd op: 17/12/2019
Aanbeveling: Nee
'k Heb drie weken op mijn bestelling moeten wachten (ipv 3 dagen)
Goedemiddag,

Ik zie inderdaad dat je langer op je producten hebt moeten wachten dan vooraf was aangegeven.

De reden was dat de sokken bij onze leverancier vertraagd waren waardoor wij ze pas later in ontvangst konden nemen.
We blijven hierin natuurlijk altijd afhankelijk van de leverancier maar dat maakt het niet minder vervelend.

Onze excuses voor de vertraging!
Ik zie dat het pakket inmiddels is geleverd.

Gepubliceerd op: 09/12/2019
Aanbeveling: Nee
Duurde lang (4 dagen ) voordat de kleding afgeleverd werd terwijl het allemaal voorraad was
Ik kreeg tevens door dat het in 2 delen zou komen en kreeg ook 2 track en tracé codes, echter bij afhalen van het eerste pakket zat daar alle bestelde kleding in
Antwoord Korfbalshop.nl
Goedemiddag,

Normaliter, wanneer alles op voorraad is wordt het dezelfde dag nog verstuurd. Nu kan er onverhoopt iets voorvallen waardoor het niet dezelfde dag nog verstuurd kan worden. Een voorbeeld hiervan is een voorraadverschil.

Wij proberen dit dan altijd op de snelst mogelijke wijze op te lossen zodat je de artikelen alsnog snel in ontvangst kan nemen.

Wanneer dit voorvalt proberen we de klant ook altijd zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen.

Gepubliceerd op: 14/11/2019
Aanbeveling: Ja
Reactietijd na retour is echt te lang
Antwoord Hardloopshop.nl
Goedemiddag,

De reactietijd na een retour ligt ongeveer op vier werkdagen. Hierbij zit de 1-2 werkdagen retour tijd en 1-2 dagen verwerkt tijd. Wanneer hier een weekend tussen zit kan het dus zijn dat het al met al een week duurt.
Vooral in de drukke periode kan het voorkomen dat het allemaal iets langer duurt.
We proberen alle retouren altijd zo snel mogelijk te verwerken.

Geert
Zwolle

Gepubliceerd op: 06/11/2019
Aanbeveling: Ja
Betere communicatie als er iets niet klopt bijvoorbeeld met terug sturen van producten die in de aanbieding zijn
Antwoord Volleybalshop.nl
Goedemorgen,

Wat betreft producten die in de aanbieding zijn, deze kunnen altijd geretourneerd worden.
Wij storten dan ook netjes het geldbedrag terug.

Nu is het zo dat artikelen die eenmalig in de aanbieding zijn (zoals bijvoorbeeld onze Dinsdagaanbieding) niet geruild kunnen worden.
De aanbieding zal dan dus niet meer gelden op een eventuele andere maat.

Ik hoop dat dit de boel wat opheldert.
Mocht je verder nog vragen hebben over acties of andere zaken dan kan je altijd even een mailtje sturen naar Info@sportshop.com

Gepubliceerd op: 02/11/2019