Handbalshop.nl
Bekijk certificaat

Hardloopshop.nl
Bekijk certificaat

Squashshop.nl
Bekijk certificaat

Korfbalshop.nl
Bekijk certificaat

Volleybalshop.nl
Bekijk certificaat

Sportshop.com
Bekijk certificaat

Hockeyshop.nl
Bekijk certificaat

Bedrijfsgegevens

Website: www.sportshop.com
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk
Telefoon: 0416-652803

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Sportshop.com
totaal score
9.1
Laatste beoordeling
12 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
5043 beoordelingen (12 maanden)
14851 beoordelingen (totaal)
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (3748)
23% (1148)
2% (102)
1% (42)
0% (25)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
-
Verbeterpunten
Ik heb nog steeds geen pakket ontvangen de bezorging is al elke dag mislukt vanaf maandag
Antwoord Sportshop.com
Beste Servy, bedankt voor zowel de beoordeling! :)
We vinden het erg jammer om te horen dat het zo lang heeft geduurd voor je jouw bestelling hebt ontvangen.
Zoals ik intern kan zien is jouw bestelling netjes binnen de gecommuniceerde tijd bedrukt en verstuurd.
Helaas zijn ook wij afhankelijk van de bezorgdienst, in vrijwel alle gevallen worden bestellingen netjes binnen één werkdag aangeboden bij de klant.
Vervelend genoeg komt het zo nu en dan nog weleens voor dat een zending vertraagd is.
Hiervoor kan onze klantenservice op aanvraag een onderzoek starten om zo tot een snelle oplossing en/of duidelijkheid te komen.
Inmiddels is het pakket terecht en opgehaald, gelukkig! ;)

Met sportieve groet,
Klantenservice Sportshop.com
Servy
Sittard

Gepubliceerd op: 05/01/2020
Aanbeveling: Ja
4
Pluspunten
Bestellen ging vlot
Verbeterpunten
Lange wachttijden voor je bestelling wordt geleverd na 7 dagen nog niets ontvangen.
Antwoord Sportshop.com
Goedenavond,

Het klopt dat de bestelling lang op zich liet wachten.
De bestelling leek vermist te zijn waarna we een onderzoek voor je hebben gestart. Gelukkig is het pakket opgespoord en zoals je zelf al bij ons hebt aangegeven is het pakket inmiddels geleverd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Sportshop.com
Klant

Gepubliceerd op: 02/01/2020
Aanbeveling: Nee
4
Verbeterpunten
Website/ voorraad beter bijhouden. Mijn bestelling bleek niet voorradig. Kan natuurlijk gebeuren, maar liever niet nadat je eerst al wel betaald hebt.
Antwoord Hardloopshop.nl
Goedenavond,

Het kan wel eens gebeuren dat er een voorraadverschil voorkomt. Uiteraard doen wij ons uiterste best om dit te voorkomen maar fouten maken is menselijk.
In dit geval hebben we het geldbedrag teruggestort en we hopen deze problemen in de toekomst te kunnen voorkomen.

Mvg,

Ricardo
Klantenservice sportshop.com
Gertjan
Assen

Gepubliceerd op: 01/01/2020
Aanbeveling: Nee
3
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
- betere, efficiëntere klantenservice
- snellere reactie bij problemen
- oplossing aanbieden bij problemen (die heb ik nog altijd niet gehad)
- mails meteen versturen
- ...
Antwoord Sportshop.com
Goedemorgen,

We vinden het erg jammer om te horen dat je geen goede ervaring met onze webshop hebt. Wanneer ik terug ga zoeken kan ik helaas geen mail van je vinden. Ik wil je verzoeken om contact op te nemen op Info@sportshop.com.

Mvg,

Ricardo
Klantenservice Sportshop.com
Valerie
Genk

Gepubliceerd op: 31/12/2019
Aanbeveling: Nee
3
Verbeterpunten
Pakket niet op afgesproken plek afgeleverd.
Geen passende oplossing voor mij geboden
Antwoord Sportshop.com
Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgers van PostNL. Wij versturen je order met de informatie die we van jou krijgen. Op dat moment kunnen we niets voor je doen. Wanneer het niet opgehaald kan worden, wordt het retour gestuurd en dan kunnen we het eventueel opnieuw versturen.

Mvg,

Ricardo
Klantenservice sportshop.com

Martine
Tilburg

Gepubliceerd op: 29/12/2019
Aanbeveling: Nee
3
Pluspunten
Let op. Als je hier bestelt krijg je àlle artikelen pas geleverd op de datum van het artikel met de langste levertijd. Ik heb twee maanden moeten wachten op mijn bestelling omdat 1 artikel niet op voorraad was. Super slecht
Antwoord Volleybalshop.nl
Goedemorgen,

We vinden het erg jammer dat je een negatieve ervaring hebt met onze webshop. Zeker omdat dit eigenlijk voorkomen had kunnen worden. We wachten in eerste instantie altijd tot een bestelling compleet is voordat wij deze versturen. Echter wanneer je aangeeft aan ons dat je artikelen al eerder had willen ontvangen dan hadden we graag een deelzending voor je aangemaakt. Dit wordt ook gezegd op onze webshop zelf (https://www.sportshop.com/nl/faq).
Voor in het vervolg kan je dus altijd contact met ons opnemen voor een gratis deelzending.

Mvg,

Ricardo
Klantenservice Sportshop.com
Fieke
Utrecht

Gepubliceerd op: 17/12/2019
Aanbeveling: Nee
4
Verbeterpunten
'k Heb drie weken op mijn bestelling moeten wachten (ipv 3 dagen)
Antwoord Sportshop.com
Goedemiddag,

Ik zie inderdaad dat je langer op je producten hebt moeten wachten dan vooraf was aangegeven.

De reden was dat de sokken bij onze leverancier vertraagd waren waardoor wij ze pas later in ontvangst konden nemen.
We blijven hierin natuurlijk altijd afhankelijk van de leverancier maar dat maakt het niet minder vervelend.

Onze excuses voor de vertraging!
Ik zie dat het pakket inmiddels is geleverd.

Met vriendelijke groet,

Ricardo
Klantenservice Sportshop.com
Klant

Gepubliceerd op: 09/12/2019
Aanbeveling: Nee
4
Verbeterpunten
Duurde lang (4 dagen ) voordat de kleding afgeleverd werd terwijl het allemaal voorraad was
Ik kreeg tevens door dat het in 2 delen zou komen en kreeg ook 2 track en tracé codes, echter bij afhalen van het eerste pakket zat daar alle bestelde kleding in
Antwoord Korfbalshop.nl
Goedemiddag,

Normaliter, wanneer alles op voorraad is wordt het dezelfde dag nog verstuurd. Nu kan er onverhoopt iets voorvallen waardoor het niet dezelfde dag nog verstuurd kan worden. Een voorbeeld hiervan is een voorraadverschil.

Wij proberen dit dan altijd op de snelst mogelijke wijze op te lossen zodat je de artikelen alsnog snel in ontvangst kan nemen.

Wanneer dit voorvalt proberen we de klant ook altijd zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen.

Met vriendelijke groet,

Ricardo
Klantenservice Sportshop.com
Klant

Gepubliceerd op: 14/11/2019
Aanbeveling: Ja
3
Verbeterpunten
Reactietijd na retour is echt te lang
Antwoord Hardloopshop.nl
Goedemiddag,

De reactietijd na een retour ligt ongeveer op vier werkdagen. Hierbij zit de 1-2 werkdagen retour tijd en 1-2 dagen verwerkt tijd. Wanneer hier een weekend tussen zit kan het dus zijn dat het al met al een week duurt.
Vooral in de drukke periode kan het voorkomen dat het allemaal iets langer duurt.
We proberen alle retouren altijd zo snel mogelijk te verwerken.


Met vriendelijke groet,
Geert
Zwolle

Gepubliceerd op: 06/11/2019
Aanbeveling: Ja
3
Verbeterpunten
Betere communicatie als er iets niet klopt bijvoorbeeld met terug sturen van producten die in de aanbieding zijn
Antwoord Volleybalshop.nl
Goedemorgen,

Wat betreft producten die in de aanbieding zijn, deze kunnen altijd geretourneerd worden.
Wij storten dan ook netjes het geldbedrag terug.

Nu is het zo dat artikelen die eenmalig in de aanbieding zijn (zoals bijvoorbeeld onze Dinsdagaanbieding) niet geruild kunnen worden.
De aanbieding zal dan dus niet meer gelden op een eventuele andere maat.

Ik hoop dat dit de boel wat opheldert.
Mocht je verder nog vragen hebben over acties of andere zaken dan kan je altijd even een mailtje sturen naar Info@sportshop.com

Met vriendelijke groet,

Ricardo
Klantenservice Sportshop.com

Klant

Gepubliceerd op: 02/11/2019
Aanbeveling: Ja
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer