Handbalshop.nl

Plaats: Waalwijk

Sportshop.com

Bestelling niet ontvangen.
Antwoord Sportshop.com
Hallo Martine, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze levering.

Zoals ik intern kan zien zou de bestelling binnen de gecommuniceerde levertijd van één werkdag bij je zijn aangeboden.
Wellicht dat deze destijds eventjes niet terecht was omdat de zending niet direct aan de ontvanger was overgedragen.
Omdat wij er verder geen melding van terug kunnen vinden hebben wij er ook geen verder zicht op gehad.
Onze klantenservice kan hiervoor altijd een onderzoek starten bij de bezorgdienst.
Uiteraard onze excuses voor het destijds eventueel ontstane ongemak.

Nog veel sportplezier!

Martine grundemann

Gepubliceerd op: 11/01/2020
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Bestelling kwam zeer laat
Wanneer iets wel meteen leverbaar is, stuur het dan los als er meerdere producten worden bestelf
Patrick
Pijnacker

Gepubliceerd op: 07/01/2020
Aanbeveling: Nee
Ik heb nog geen pakketje gekregen maar wel afterpay en boerdeeling. Beetje raar.
Antwoord Sportshop.com
Beste Marta, bedankt voor het beoordelen van www.sportshop.com.
We vinden het erg jammer en ook enigszins onterecht dat we zijn beoordeeld met een onvoldoende (1).

Zoals wij hier intern kunnen zien is het pakket binnen twee werkdagen bij je geleverd, hierbij waren geen verdere bijzonderheden geconstateerd.
Uiteraard onze excuses voor de extra dag levertijd, helaas kan dit zo nu en dan weleens voorkomen.
Daarnaast kan ik ook geen eerder contact of melding terugvinden, zonder dit kunnen we natuurlijk ook niet aan de slag met een situatie zoals deze.
Ik neem aan dat dit inmiddels netjes is opgelost, we willen je dan ook nog veel sportplezier wensen!

Marta
Zwaag

Gepubliceerd op: 06/01/2020
Aanbeveling: Nee
Het is ruim 10 dagen geleden dat ik een bestelling plaatste. Alle items op voorschot en binnen 1 dag leverbaar in Belgie,aldus de website. Ik heb nog geen bestelling zien toekomen. Reactie van klantenservice pover
Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen dat je geen bestelling hebt ontvangen. Wanneer dit nog niet opgelost is verzoek ik je om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice, uiteraard zal dit dan passend opgelost worden.

Annelies
Koekelberg

Gepubliceerd op: 30/12/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Pakket niet ontvangen! Graag verklaring
Pakketje niet ontvangen
Antwoord Handbalshop.nl
Goedenavond,

De bestelling zou onbezorgd bij ons retour zijn gekomen. Dit waarschijnlijk omdat er op het moment van bezorgen even niemand thuis was. Het kan ook zijn dat er bij het bezorgen iets mis ging waardoor het terug is gestuurd.
Inmiddels is het pakketje opnieuw opgestuurd en zou het pakketje geleverd moeten zijn.

Klantenservice sportshop.com
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 29/12/2019
Aanbeveling: Nee
Pakje is nooit aangekomen. Nadat ze beloofd hadden het geld terug te storten nog bijna een week moeten wachten voordat dit gebeurt was

Gepubliceerd op: 25/12/2019
Aanbeveling: Nee
Levering komt maar niet binnen.
Rutger
Leiden

Gepubliceerd op: 22/12/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Leuke producten
Levering. Bestelling niet aangekomen. Bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid voor levering!
Daar zit je dan als klant..na 3 weken nog geen pakketje en geen oplossing..erg teleurgesteld
Hellen lindsey
Frankrijk

Gepubliceerd op: 19/12/2019
Pluspunten
Bestelde product zou de volgende dag in huis zijn. We zijn nu een week verder en het is zelfs nog niet eens op de post gedaan. Spam genoeg in mijn inbox maar een berichtje over mijn artikel ho maar. Waardeloze tent.
Bart
Nijmegen

Gepubliceerd op: 12/12/2019
Aanbeveling: Nee
Anderhalve week geleden besteld, zou dag erna geleverd worden. Na 1 week dan via track&trace zelf uitgevonden dat er een fout gebeurd was bij levering. Zelf contact moeten opnemen met Sportshop, ze zouden onderzoek starten. 1 dag later zelf teruggebeld, onderzoek was gestart. Ze wisten niet wanneer ze meer gingen weten. 1 dag, 1 week, misschien paar weken.. nu zijn we een week later en nog steeds niks gehoord van Sportshop. Zeer povere klantenervaring, toch voor een bedrijf dat duur materiaal verkoopt.
Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat je pakket nog niet geleverd is. Nu is het voor ons natuurlijk onmogelijk om van alle honderden bestellingen per dag, bij te houden of deze wel zijn afgeleverd of niet.

Wanneer er iets mis blijkt te gaan bij PostNL is het bij ons een standaard procedure om hier een onderzoek voor te starten. Dit duurt gemiddeld 3-4 werkdagen voordat we hier antwoord op krijgen. Aan de hand van de informatie die we daar krijgen kunnen we een oplossing voor je bedenken.

Ik zie dat we de bestelling netjes dezelfde dag nog hebben verstuurd alleen ging er wat mis bij PostNL. Momenteel loopt dit nog maar ik ga er vanuit dat we het samen kunnen oplossen.

Gepubliceerd op: 10/12/2019