Handbalshop.nl
Bekijk certificaat

Hardloopshop.nl
Bekijk certificaat

Squashshop.nl
Bekijk certificaat

Korfbalshop.nl
Bekijk certificaat

Volleybalshop.nl
Bekijk certificaat

Sportshop.com
Bekijk certificaat

Hockeyshop.nl
Bekijk certificaat

Bedrijfsgegevens

Website: www.sportshop.com
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk
Telefoon: 0416-652803

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Sportshop.com
totaal score
9.2
Laatste beoordeling
55 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4821 beoordelingen (12 maanden)
16125 beoordelingen (totaal)
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
75% (3598)
22% (1056)
2% (97)
1% (44)
0% (23)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
de bestelling is bezorgd, helaas niet bij het gevraagde servicepunt.
Verbeterpunten
Ik zit niet te wachten op e-mails over beoordelingen, en zeker geen herinneringen hiervoor. Wanneer iets niet goed gaat, kunt u erop vertrouwen dat ik u informeer. Wanneer het wel goed gaat, zal ik vast nog weleens iets bestellen. Dit is zeer irritant.
A. van Vendeloo
Zevenaar

Gepubliceerd op: 04/04/2020
Aanbeveling: Nee
2
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Veel te duur! Ergens anders dezelfde schoenen gevonden die 25€ Goedkoper zijn bij die site, heb het doorgegeven aan Sportshop maar ze passen de prijs niet aan, jammer.
Antwoord Sportshop.com
Beste Birgitte, bedankt voor het beoordelen van Sportshop.
Het kan natuurlijk zijn dat wij niet altijd de meest goedkope aanbieder zijn.
De prijs is natuurlijk ook afhankelijk van factoren die je als klant misschien niet direct zult merken.

Hierbij kun je denken aan huidige voorraad, leveringssnelheid, marges bij de leverancier of het garantie en -retourbeleid.
Deze factoren zijn voor ons erg belangrijk waardoor de prijs in enkele gevallen 'wat' hoger kan liggen t.o.v. een andere aanbieder.

We willen je natuurlijk nog veel sportplezier wensen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Sportshop.com
Job

Birgitte
Maasmechelen

Gepubliceerd op: 21/03/2020
Aanbeveling: Nee
1
Antwoord Hockeyshop.nl
Hoi Maarten, bedankt voor de beoordeling van Hockeyshop.
We vinden het erg jammer dat we zijn beoordeeld met een 1, om de reden te bepalen ben ik de situatie even na gaan kijken.
Aan de hand van eerder contact heb ik kunnen zien dat het punt gebaseerd is op de levertijd en opgelopen vertraging.
Bij het plaatsen van de bestelling werd er een levertijd van 3 tot 5 werkdagen aangegeven.
Door een leveranciersvertraging hebben we dit niet kunnen realiseren, dit hebben we dan ook direct met je gecommuniceerd.
Helaas hebben we hier geen invloed op, de bestelling is uiteindelijk 3 dagen later bij je aangekomen dan wij in de eerste instantie op we website hadden gecommuniceerd.
Nogmaals excuses hiervoor.

Groetjes,
Klantenservice Sportshop.com
Maarten
Heverlee

Gepubliceerd op: 11/03/2020
Aanbeveling: Nee
2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Afspraken eens nakomen!
Pakket nooit gehad, en tot op heden nog geen geld terug. Loopt al 7wk.
Jolanda hallers
Bennekom

Gepubliceerd op: 08/02/2020
Aanbeveling: Nee
2
Pluspunten
Snel en vlotte verzending, aanspreekbare echte mensen
Verbeterpunten
Te veel foutjes helaas deze keer: artikel dat ik bestelde bleek niet in voorraad, ik kies een ander artikel, moet dan ook nog extra betaling doen hiervoor, dan blijkt dat ook dat gekozen artikel niet in voorraad is in de gekozen kleuren. Dan kies ik dat arikel in een andere kleurencombinatie en krijg ik uiteindelijk een FOUT artikel toegestuurd. Een vrouwen ipv mannen model en kniebroek ipv lange loopbroek. Dit is toch wat te veel van het goede... Ik ben echt NIET tevreden.
Antwoord Sportshop.com
Goedenavond,

Het klopt inderdaad dat het een en ander is mis gegaan met deze bestelling. Een aantal verklaarbare redenen hebben er voor gezorgd dat er een aantal fouten zijn gemaakt echter maakt dit het natuurlijk niet goed!
Inmiddels zijn we samen bezig om dit probleem op te lossen en uiteraard gaan we er voor zorgen dat je het juiste artikel opgestuurd krijgt.

Met vriendelijke groet,

Ricardo
Klantenservice Sportshop.com
Karin
Ternat

Gepubliceerd op: 03/02/2020
Aanbeveling: Nee
2
Pluspunten
Snelle bezorgservice
Verbeterpunten
Beter instructie voor montage en wat duidelijkere foto's van het artikel
Antwoord Hardloopshop.nl
Beste Abel, bedankt voor de beoordeling van Hardloopshop.nl.
We vinden het erg jammer om te horen dat je de enige problemen had met de montage voor het bestelde artikel.
Bij problemen zoals deze raden wij altijd aan contact op te nemen met onze klantenservice, in deze kwestie kan ik hier verder geen contact over terugvinden.

Ik hoop dat je er inmiddels uit bent gekomen, zo niet horen we dat natuurlijk alsnog graag.
We hopen dat er geen problemen zullen zijn bij de eventuele volgende bestelling! ;)

Nog veel sportplezier!

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Sportshop.com

Abel
Amsterdam

Gepubliceerd op: 24/01/2020
Aanbeveling: Nee
2
Verbeterpunten
Bestelling niet ontvangen.
Antwoord Sportshop.com
Hallo Martine, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten.
We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze levering.

Zoals ik intern kan zien zou de bestelling binnen de gecommuniceerde levertijd van één werkdag bij je zijn aangeboden.
Wellicht dat deze destijds eventjes niet terecht was omdat de zending niet direct aan de ontvanger was overgedragen.
Omdat wij er verder geen melding van terug kunnen vinden hebben wij er ook geen verder zicht op gehad.
Onze klantenservice kan hiervoor altijd een onderzoek starten bij de bezorgdienst.
Uiteraard onze excuses voor het destijds eventueel ontstane ongemak.

Nog veel sportplezier!

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Sportshop.com
Martine grundemann
Amsterdam

Gepubliceerd op: 11/01/2020
Aanbeveling: Nee
2
Pluspunten
Bestelling kwam zeer laat
Verbeterpunten
Wanneer iets wel meteen leverbaar is, stuur het dan los als er meerdere producten worden bestelf
Patrick
Pijnacker

Gepubliceerd op: 07/01/2020
Aanbeveling: Nee
1
Verbeterpunten
Ik heb nog geen pakketje gekregen maar wel afterpay en boerdeeling. Beetje raar.
Antwoord Sportshop.com
Beste Marta, bedankt voor het beoordelen van www.sportshop.com.
We vinden het erg jammer en ook enigszins onterecht dat we zijn beoordeeld met een onvoldoende (1).

Zoals wij hier intern kunnen zien is het pakket binnen twee werkdagen bij je geleverd, hierbij waren geen verdere bijzonderheden geconstateerd.
Uiteraard onze excuses voor de extra dag levertijd, helaas kan dit zo nu en dan weleens voorkomen.
Daarnaast kan ik ook geen eerder contact of melding terugvinden, zonder dit kunnen we natuurlijk ook niet aan de slag met een situatie zoals deze.
Ik neem aan dat dit inmiddels netjes is opgelost, we willen je dan ook nog veel sportplezier wensen!

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Sportshop.com
Marta
Zwaag

Gepubliceerd op: 06/01/2020
Aanbeveling: Nee
2
Verbeterpunten
Het is ruim 10 dagen geleden dat ik een bestelling plaatste. Alle items op voorschot en binnen 1 dag leverbaar in Belgie,aldus de website. Ik heb nog geen bestelling zien toekomen. Reactie van klantenservice pover
Antwoord Sportshop.com
Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen dat je geen bestelling hebt ontvangen. Wanneer dit nog niet opgelost is verzoek ik je om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice, uiteraard zal dit dan passend opgelost worden.

Mvg,

Ricardo
Klantenservice Sportshop.com
Annelies
Koekelberg

Gepubliceerd op: 30/12/2019
Aanbeveling: Nee
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer