Website: www.sportpaleis.nl
Adres: De Corridor 6 1315 VG
Plaats: Almere-Stad

Sportpaleis.nl

Pluspunten

Bij de havaianas slippers juiste maten aangeven. Ook de Eu maten. Hierdoor onnodig retourkosten gemaakt
Beste Klant,

Op de Havaianas slippers worden zowel de Europese als de Braziliaanse maten aangegeven. Dit kan inderdaad voor verwarring zorgen.
Wij hanteren de Europese maatvoering. Wij geven dit ook duidelijk aan in de productomschrijving.

Team Sportpaleis.nl.

Gepubliceerd op: 17/05/2019

Pluspunten

Jammer dat je niet naar een antwoord nummer kan terug sturen zoals bij andere online winkels.
Beste Sietske,

Wij begrijpen uw teleurstelling.
Om teleurstellingen te voorkomen geven wij duidelijk in onze retourvoorwaarden aan dat de retourkosten voor de klant zijn.

Sietske
Borculo

Gepubliceerd op: 05/05/2019

Pluspunten
Product nakijken voor het versturen zodat de klanten een goed product krijgen ipv een beschadigd product.
Beste Christian,

Vervelend om te horen dat het door u ontvangen artikel beschadigd is.
Excuses hiervoor.

Wij gaan hier in het vervolg beter op letten om teleurstellingen te voorkomen.

Christian
Oldenzaal

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Zet geen aanbiedingen op de site die je niet kunt leveren. Mijn bestelling werd geannuleerd omdat het product niet meer voorradig was. Haal het dan op tijd van de site. Nu lijkt het een lokkertje.
Jeroen
Amstelveen

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten

geen bevestiging van bestelling, bestelling niet geleverd, alleen deze enquete ontvangen.
Beste Andrea,

Zoals telefonisch besproken hebben wij op 25-12-2018 uw bestelling ontvangen, echter hebben wij dezelfde dag een email verzonden dat wij het artikel niet meer op voorraad hebben.

Op 25-12-2018 hebben wij het bedrag retour gestort op uw rekening.

Nogmaals onze excuses dat wij het artikel niet hebben kunnen leveren.

Andrea
Hilversum

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Reageren op mijn mail
Sneller leveren en diefstallabels verwijderen voor verzending. Als consument heb je recht op gratis retour sturen. Bij Sportpaleis moet je zelf de retourkosten betalen.
Beste B,

Erg vervelend dat u het artikel heeft mogen ontvangen met een beveilingslabel. Wij gaan hier in de toekomst beter op letten. Excuses hiervoor.

Zoals aangeven hanteren wij een levertermijn van 1-3 werkdagen. Omdat het door u bestelde artikel vanuit een ander filiaal moest komen heeft het 3 dagen geduurd.

Wij hebben u ons antwoordnummer gegeven zodat u het artikel kosteloos had kunnen retourneren, echter heeft u deze niet gebruikt waardoor u onnodig retourkosten heeft moeten betalen.

B.
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
2x Timberlands besteld beide waren beschadigd
Nou keuriger naar het product kijken voor het opgestuurd word naar de klant.
Beste Ashley,

Onze excuses voor dit ongemak. Het blijkt dat wij al deze modellen hebben ontvangen van Timberland met enige beschadiging. Dit heeft ook met het materiaal te maken. Wij gaan in hier in de toekomst beter op letten en klanten hier vooraf op de hoogte van stellen.

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Een geplaatste bestelling bleek achteraf niet voorradig. Men heeft me een alternatief aangeboden en toegestuurd. Dit voldeed helaas niet aan mijn smaak. Ik heb dit 29 november geretourneerd. Op 6 december heb ik nog steeds niets vernomen, laat staan mijn geld terug
Website actueel houden en sneller retoursendingen afhandelen.
Beste Paul,

Ook wij vinden het vervelend dat wij het door u bestelde artikel niet hebben kunnen leveren.

Normaal gesproken worden geretourneerde pakketjes binnen 1 tot 2 dagen afgehandeld. Vervelend dat het bij u zo lang heeft geduurd. Excuses daarvoor.

Wij zien dat wij op 7-12-2018 het bedrag hebben retour gestort op uw rekening.

Paul

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
Geen idee, eerste bestelling ging al gelijk mis.
Voorraad beheer beter zodat artikelen er ook zeker zijn.
Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling.
Ook wij vinden het erg vervelend dat wij u niet de juiste service hebben kunnen bieden.

Omdat wij gebruik maken van onze winkelvoorraad, kan het wel eens voorkomen dat artikelen op het zelfde moment verkocht worden in onze fysieke winkel.

Excuses hiervoor.

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Bestelling op tijd ontvangen,
maar niet compleet ,wel geld terug gestort (zonder reden)
1 van de 3 bestellingen niet ontvangen zonder reden.
Beste Klant,

Bedankt voor uw beoordeling.
Helaas hebben wij een korte periode problemen ondervonden met onze email communicatie. Vandaar dat u nooit de juiste email van ons heeft ontvangen waarin wij de reden van annulering hebben aangegeven. Excuses hiervoor.

Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.

Gepubliceerd op: 12/12/2018