Website: http://www.sportieftilburg.nl
Adres: Professor Goossenslaan 26 5022 DM
Plaats: Tilburg

Sportief Tilburg

Pluspunten
Vanmiddag nieuwe wandelschoenen gekocht. Hier nemen ze nog echt de tijd voor hun klanten! Bovendien werden mijn voeten gemeten, nog nooit ergens meegemaakt. Ik kan Sportief Tilburg dan ook aanbevelen als een adres waar ze nog echt aandacht aan hun klanten geven
Marcella
Gilze

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten
Top bedrijf, jarno heeft mij zeer vriendelijk geholpen. Het product bleek helaas toch niet op voorraad te zijn. Jarno is samen met zijn collega's hard gaan zoeken naar een passende oplossing om mij toch te kunnen helpen. Ze hebben een mooi aanbod gedaan met 20% extra korting. Na keuze was deze binnen no time, buiten de reguliere verzending, opgestuurd.
Beter de voorraad op orde hebben.
Bas ter Haar Romenij

Gepubliceerd op: 02/02/2017

Pluspunten
Vorige week een snowboardschoen besteld echter de maat was te klein:( Door Sportief heel snel opgelost had afgelopen weekend al weer een grotere maat binnen!!! TOP!!!! voor jullie service en uitleg

Gepubliceerd op: 11/01/2017

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk,behulpzaam en verstand van zaken.
Zou het op dit moment niet weten.
JMM Hundscheid
Biggekerke

Gepubliceerd op: 02/08/2016

Pluspunten
Overzichtelijk en duidelijke webshop
Geert-Jan
Spoordonk

Gepubliceerd op: 28/01/2016

Pluspunten
Klant gericht en goede service
Kan er nu geen noemen
Chantal
Dordrecht

Gepubliceerd op: 09/01/2016

Pluspunten
Duidelijkere omschrijving van de maatvoering. Ik ging ervan uit dat de bestelde Teva wandelschoenen een maat hadden van 7 UK. Dit bleek later 7 USA te zijn. Omdat ik de binnenzolen al gewisseld had kon ik ze niet meer retourneren en heb ik ze met verlies moeten doorverkopen.
Gerard

Gepubliceerd op: 08/01/2016

Pluspunten
Mooie wandelschoenen van Meindl binnen gekregen, na telefonisch overleg de goretex uitvoering besteld omdat deze waterdicht is !!! En de leren versie niet waterdicht gegarandeerd kon worden, prima advies en nu na 1 dag gebruik en 15km lopen geen problemen:)

Peter K

Gepubliceerd op: 10/08/2015

Pluspunten
Zelden mee gemaakt dat een bedrijf echt meedenkt, ik vond het artikel wat ik zocht niet op hun website en heb toen gebeld. Een medewerker heeft toen hard zijn best gedaan om alles als nog te regelen. na een kleine week was alles geregeld en had ik mijn bestelling binnen TOP:)

Harald de J

Gepubliceerd op: 11/06/2015

Pluspunten
Super , fijn en goed bedrijf. Erg goede service.Een klacht wordt erg snel opgelost,

Fiddelers
Molenhoek lb