Website: www.sport2000.nl
Adres: Plesmanstraat 1 3833LA
Plaats: Leusden

SPORT 2000
8.2

Pluspunten
Overzichtelijk,ruim assortiment
Personeel mag wel wat meer actief zijn
Doetinchem

Gepubliceerd op: 16/08/2019

Pluspunten
Snel verzonden

Charmaine
Heemskerk

Gepubliceerd op: 11/08/2019

Pluspunten
Klantenservice vriendelijk en behulpzaam
Hoop gezeur met terug storten freebees nadat mijn bestellig ineens uit verkocht bleek. Tweede bestelling geen trace trace moest zelf vragen of die al bij de winkel lag. Bij de winkel geen naam op het pakketjem hoop rompslomp om het mee te krijgen.
Antwoord SPORT 2000
Beste Ricky,
Bedankt voor het invullen van de beoordeling.
Wat vervelend dat het zo moeizaam is verlopen met de bestellingen, onze excuses. Dit is niet de bedoeling. Wij hebben contact via de klantenservice gehad en dit zijn zeker verbeterpunten van onze kant die wij mee gaan nemen!
Wel fijn om te lezen dat u goed geholpen bent door onze klantenservice!
R

Gepubliceerd op: 10/08/2019

Pluspunten
Alles bijna op voorraad
Alles wordt apart geleverd liever dat alles in een keer komt zoals het nu is zou ik het niet aanbevelen ivm verzending producten.

Gepubliceerd op: 30/07/2019

Pluspunten

Ik had 5 dingen besteld en het moest daadwerkelijk uit verschillende plaatsen uit het land vandaan gehaald worden, waardoor veel mails met info hierover , nee dit vond ik niet fijn.

Gepubliceerd op: 29/07/2019

Marc
Venray

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Pluspunten
Duidelijke website
Klanten even een mailtje sturen betreffende de levering. Het is fijn als je als klant zijnde weet wanneer je pakket bezorgd wordt dmv track-trace code

Gepubliceerd op: 15/07/2019

Pluspunten
Winkelpersoneel zei dat ze gewenste artikel niet konden bestellen. Zelf kon ik het online gewoon bij jullie vinden. Mensen klagen dat winkels verdwijnen, dat komt misschien door dit soort dingen. Online was prima.

Gepubliceerd op: 07/07/2019

Pluspunten
Snel geleverd.
De juiste maat opsturen en reageren op een mail/klacht. Maat 38 sneakers besteld, krijg ik 37 thuisgestuurd. Vervolgens is maat 38 uitverkocht als ik opnieuw wil bestellen. Daarom ergens anders moeten kopen. Een mail hierover gestuurd, nooit reactie gekregen. Dus helaas geen goede ervaring... gelukkig had ik betaald met Afterpay.

Gepubliceerd op: 22/06/2019

Pluspunten
Zet als het goed is opgehaald wordt in een sport2000 winkel ,de naam van de klant ook op de verpakking buiten op , nu heeft de bestelling 3 dagen voor niets in winkel gelegen
Het is dat ik.belde naar de klantenservice waar het pakket blijf anders had ik het nog niet gehad
Nicole
Nootdorp