Website: www.sport2000.nl
Adres: Plesmanstraat 1 3833LA
Plaats: Leusden

SPORT 2000
8.2

Pluspunten
Duurt even maar dan is het ook geleverd. Waardeloos dat het uit twee verschillende filialen moet komen
Wie controleert of alles is uitgeleverd. Heb gebeld na een week waar het tweede paar bleef. Hadden ze het terug in voorraad gelegd nadat PostNL het terug in het filiaal had gegeven. Begrijpen ze niet dat iemand op een paar zit te wachten??
Antwoord SPORT 2000
Beste Roy, bedankt voor uw feedback. Ik begrijp dat uw klacht inmiddels is opgelost door onze klantenservice. Nogmaals onze excuses, hopelijk zien wij u toch nog eens terug op onze website voor een herkansing.
Roy
Krabbendijke

Gepubliceerd op: 08/10/2019

Pluspunten
Mevrouw van de telefonische klantenservice was aardig en bereid om te helpen. Zocht naar oplossingen
Personeel in de winkel weet niet waar hij/zij over praat en de ander was chagerijnig
Best Pascal,
wat jammer om te vernemen dat u niet naar wens bent geholpen in één van onze SPORT 2000 winkels. Wij zullen dit uiteraard met de desbetreffende winkelier bespreken. Onze excuses.
Met vriendelijke groet, Rachel SPORT 2000
Pascal
Barendrecht

Gepubliceerd op: 08/10/2019

Gepubliceerd op: 06/10/2019

Pluspunten

Had 2 paar Adidas slippers besteld... kreeg na n paar dagen 1 paar geleverd. Na 2 weken opgebeld waar m,n 2de paar slippers bleef.moet 2 keer zorgen dat ik thuis ben.. waarom niet 2paar verzenden.. waarom moet ik opbellen voor mijn 2 de paar slippers
Michael

Gepubliceerd op: 24/09/2019

Pluspunten
Ruilmogelijkheid in winkel verbeteren. We konden de schoenen wel retour sturen maar niet omruilen voor andere.
Goede middag,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze beoordeling in te vullen. Wij zullen het genoemde verbeterpunt zeker met ons meenemen in de toekomst.
Rachel - SPORT 2000 Klantenservice
Rienk
Assen

Gepubliceerd op: 24/09/2019

Pluspunten

De juiste maat van het shirt was voorradig in de winkel waar wij het te grootte shirt hebben ingeleverd.
We konden de shirts echter niet 1 op 1 ruilen.
Het verkeerde shirt moest teruggestuurd worden en dan kregen we het geld terug.
Het nieuwe shirt moesten we in de winkel weer kopen.
Erg omslachtig allemaal.
Frank
Baarlo

Gepubliceerd op: 14/09/2019

Pluspunten
goede levering
ik bestelde voor mijn zoontje de blauwe neymar voetbal schoenen maat 37,5 , ik was druk aan het zoeken geweest met het sokje van de schoen , dus een groene rand bovenaan het sokje , bij levering was het hele sokje blauw , dus gewoon de schoenen van 36 euro maar bij jullie 52 euro , ik zocht dus de speciale maar kreeg de standaard voor een veel hogere prijs , mijn zoontje was tevreden dat is het belangrijkste , maar volgende keer kijk ik wel uit waar ik ze koop en of ik de juiste koop die ik bestel , groetjes Roy Hollaar
Roy Hollaar / Highworks
Angeren

Gepubliceerd op: 13/09/2019

Pluspunten
Kreeg snel de juiste bestelde maat toegestuurd door de telefoniste
Beter en nauwkeuriger leveren
Marjan
Delft

Gepubliceerd op: 11/09/2019

Antwoord SPORT 2000
Bedankt voor het invullen van de beoordeling. Helaas kan ik geen klacht terug vinden betreffende uw bestelling. Wij helpen u graag. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen kan u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@SPORT2000.nl

Gepubliceerd op: 10/09/2019

Pluspunten
dat ik online schoenen kon kopen
dat deze beoordeling komt nadat ik de schoenen ook daadwerkelijk heb ontvangen (ik heb nog niets ontvangen!)
Paul Korfage
Spanje, Lliria