Website: www.sport2000.nl
Plaats: Leusden

SPORT 2000
8.2

Pluspunten

de bestelling duurde langer dan verwacht enik kon niet zien waar bestelling bleef op die dagen .
den ouden
alblasserdam

Gepubliceerd op: 14/10/2019

Pluspunten

Op 9-9 voetbalschoenen besteld. Bestelbevestiging ontvangen. Vervolgens niets. Week geleden gevraagd om update. Geen reactie
Beste Marit,

wat vervelend om te lezen dat u nog niet geholpen bent door onze klantenservice. Ik ga naar aanleiding van uw review direct de benodigde informatie opvragen. Ik zal u berichten via email. Voor nu, onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Rachel - Klantenservice SPORT 2000
Marit
Kudelstaart

Gepubliceerd op: 06/10/2019

Pluspunten
Men is vriendelijk aan telefoon als je contact op neemt.
Als je op de website aan geeft 2 werkdagen levertermijn kom dit dan ook na! Ik heb verdorie 2 weken op mijn pakket moeten wachten.
Antwoord SPORT 2000
Beste Elke, bedankt voor uw reactie. Erg vervelend dat de levering van uw bestelling niet binnen de gestelde termijn is uitgevoerd. Wij zullen uiteraard proberen, om dit soort vervelende situaties in de toekomst te voorkomen.
SPORT 2000 Klantenservice.
Elke De Henau
Aalst

Gepubliceerd op: 02/10/2019

Geen beoordelingen meer sturen

Gepubliceerd op: 30/09/2019

Pluspunten
Levering was prima
Ik heb het product terug gestuurd volgens de voorwaarden, maar nog steeds het geld niet terugontvangen!
Goedemiddag,

wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt een email sturen naar klantenservice@sport2000.nl
Meijert
Huissen

Gepubliceerd op: 28/09/2019

Pluspunten
Heb iets retour gestuurd niets van ontvangen! Geen retourbewijs of geld
Anouschka
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 26/09/2019

Pluspunten

Zorgen dat iets op voorraad is als je het bestelt. Of indien niet dit tenminste dezelfde of volgende dag laten weten.
Beste Yvette,
onze welgemeende excuses dat het door u gewenste product niet op voorraad bleek te zijn. Wij hebben nog ter vergeefs gezocht naar een alternatief, maar helaas mocht onze inzet niet baten. Excuses.
Rachel - SPORT 2000 Klantenservice

Gepubliceerd op: 24/09/2019

Pluspunten

Even eerder laten weten dat het product niet meer voorradig is. Bestelling was geplaatst (incl. betaling) en nadat het product na de winkel is verstuurd hoorde ik niks meer. En wist ik dus niet waar het was.
Na 10 dagen en 3 keer (na)bellen kreeg ik te horen dat het product niet op voorraad was. Kreeg wel te horen dat dit niet netjes was en ze mij hadden moeten informeren incl. excuses. Heb mijn geld netjes teruggekregen, dus dat is opzich prima.
Antwoord SPORT 2000
Uiteraard, nogmaals onze excuses.

De afhandeling van uw bestelling heeft veel te wensen overgelaten.
Wij betreuren het feit dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad. Mocht u verder nog iets kwijt willen dan weet u ons te vinden.

Rachel - SPORT 2000 Klantenservice

Gepubliceerd op: 24/09/2019

Pluspunten
Snelle reactie op mijn klacht en eerste deel van de bestelling is snel geleverd.
Het 2e deel van de bestelling kwam uit een ander filiaal en daar is ons huisnummer veranderd waardoor de bestelling niet aankwam. Na bellen is dat netjes opgelost en kwam na bijna een week eindelijk de bestelling binnen. Maat XS besteld en 128 gekregen. Bestelling retour! Dus na bijna een week wachten (en bellen) heb ik nog steeds niks.
Goedemorgen,

bedankt voor uw reactie.
Wij vragen u contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.
Wij zien uw email o.v.v. uw klacht en ordernummer graag tegemoet.
U kan deze versturen naar klantenservice@SPORT2000.nl

Gepubliceerd op: 11/09/2019

Pluspunten
vriendelijke klantenservice
*schoenmaat van schoen controleren met doos vóór verzending
*klantenservice geeft tel nummers van winkel, zodat je zelf weer ermee bezig gaat. Zij zijn toch de klantenservice?
*2e paar besteld vanwege haast, krijg na 1 week per mail te horen dat order wordt geannuleerd vanwege niet op voorraad
Goedemiddag,

U heeft inderdaad inmiddels contact de klantenservice betreffende uw bestelling. Helaas gaat het niet zoals het hoort en heeft u nu voor de derde keer een bestelling geplaatst. Drie keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen..
Onze excuses voor dit ongemak!
Drayer
Zwolle