Website: www.sport2000.nl
Plaats: Leusden

SPORT 2000
8.2

Pluspunten

Twee bestellingen gedaan en geleverd gekregen in 6 verschillende pakketten. Moet meer gebundeld worden.

Bij zowel de eerste als de tweede bestelling een pakket gekregen zonder retoursticker, waardoor ik er zelf voor heb moeten betalen.
Beste Jordy,
Bedankt voor het invullen van uw beoordeling.
Wat vervelend om te lezen dat dit een onvoldoende is geworden!
Al onze Sport 2000 winkels zijn zelfstandig waardoor het inderdaad zo kan zijn dat artikelen binnen 1 bestelling vanuit verschillende winkels verstuurd worden, er is niet 1 centraal magazijn helaas.

De ontbrekende retourstickers is erg vervelend! De retourzending is kosteloos inderdaad dus dit had niet mogen gebeuren. Via de klantenservice kunt u altijd een antwoordnummer opvragen zodat de zending alsnog kosteloos zou kunnen.
Jordy

Gepubliceerd op: 13/08/2019

Pluspunten
Helaas niet. Erg veel chaos.
Bij 1 winkel kijken of ze het product hebben en dat is het. Niet eerst nee zeggen en een halve week later hebben ze het bij een andere winkel nog gevonden en als puntje bij paaltje komt is er niks
Beste Monique,

Helaas zie ik inderdaad dat er het een ander mis is gegaan bij u. Wat vervelend , onze excuses!
De bestelling bleek inderdaad niet meer op voorraad waardoor deze is geannuleerd. Dit kan helaas voorkomen door een kruising met een online bestelling en een fysieke aankoop in de winkel. In uw geval was het ook nog eens zo dat er verkeerde voorraad werd doorgegeven van een winkelier door een fout in hun systeem, onze excuses dat u hiervan de dupe bent geworden, dit had niet mogen gebeuren!
Monique
Erp

Gepubliceerd op: 06/08/2019

Pluspunten

Verkeerde product en dan zit je ermee. Succes
Antwoord SPORT 2000

Bedankt voor uw bericht.Wat vervelend dat dit artikel niet meer leverbaar is geweest, dit had zeker niet mogen gebeuren op deze manier. Onze excuses voor dit ongemak!!

Gepubliceerd op: 16/07/2019

Pluspunten

Bestelling online gedaan die ik in de winkel wilde ophalen ivm gratis verzending. 2 weken gewacht en nog niks gehoord. Naar de winkel gegaan om te vragen of ze de bestelling misschien al ontvangen hadden en dit was niet het geval. Contact opgenomen via de klantenservice, die het dezelfde dag zouden uitzoeken en vervolgens wederom niks gehoord. Volgende dag gebeld en er was niks geregistreerd, dus opnieuw werd het uitgezocht. Daarna snel een telefoontje terug dat het pakket al 2 weken in de betreffende winkel ligt en ik hier inderdaad een mail van had moeten ontvangen. Toen ik vertelde dat ik gisteren nog in de winkel was geweest, bleek daar dus ook iets te zijn misgegaan. Pakketjes die in de winkel worden afgeleverd worden niet verzonden met een klantnaam. Hierdoor lijkt het alsof het pakketje gewoon door de winkel zelf is besteld. Daarbij kreeg ik dus ook geen melding dat het was aangekomen, dus helaas liep alles omtrent mijn bestelling fout. Daarna kon ik mijn pakket terugsturen omdat de maat de klein was, (had al 1 maar groter) maar blijkbaar viel deze wel erg klein uit. Goed om op de site te vermelden misschien? En een mogelijkheid te bieden om het product via de winkel te ruilen of retour te zenden. Dit moest nu (voor mijn gevoel extra omslachtig) gebeuren via PostNL. niet blij dus met de algehele ervaring...
Beste Nicole,

bedankt voor uw uitgebreide bericht. Wij hebben dit direct intern opgenomen, en besproken met de desbetreffende winkeliers. Het spijt ons enorm dat de afhandeling van uw bestelling zo veel te wensen heeft overgelaten. Wij zullen onze uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze excuses, hopelijk zien wij u toch nog eens terug op onze website voor een herkansing.
Nicole
Schagen

Gepubliceerd op: 02/07/2019

Pluspunten
Pakket snel ontvangen
Ajax shirt besteld, hierin zat een gaatje die ontstaan is door de beveiliging. Dit mag niet gebeuren.

Online besteld en op de site staat in elke winkel te retourneren. Maar toen ik mijn bestelling wilde retourneren in Hoorn kon dit niet. Dit omdat het uit de winkel van Heerhugwaard kwam. Dit stond nergens vermeld.
Antwoord SPORT 2000
Beste heer / mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Onze welgemeende excuses dat het artikel door ons toedoen beschadigd is opgestuurd. Wij zullen contact op nemen met de betrokken winkeliers om dit in de toekomst te voorkomen.
Mochten wij nog iets anders voor u kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, SPORT 2000 Klantenservice.

Gepubliceerd op: 24/06/2019

Pluspunten

Via het fit programma van mijn werk kon ik binnen bestellen om bij uw organisatie te besteden. Na het pro ten van de bonnen ben ik naar sport 2000 in Almere gereden maar deze bonnen waren niet bekend bij de medewerkers en kon ik dus niet inleveren. Er zijn ongeveer 5 medewerkers bijgeroepen maar helaas kende niemand het. 1 medewerker zei nog wel dat hij eerder iemand had gehad met een dergelijke bon maar hij haar toen ook weggestuurd.
Antwoord SPORT 2000
Bedankt voor uw bericht. De beoordeling die u invult is voor onze webshop. Wat vervelend dat u een negatieve ervaring in Almere heeft gehad. Wij zullen dit intern direct kenbaar maken. Nogmaals onze excuses, dit is absoluut niet de bedoeling. Met vriendelijke groet,SPORT 2000 Klantenservice.
Hennie Visser HumanCapitalCare

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten

Er wordt een optie aangeboden voor snelle verwerking, dit hadden wij ook aangeklikt, dan zou het ook prettig zijn als je je bestelde artikel binnen 2 dagen in huis hebt en Niet pas na 1 week als je er zelf achter aan gebeld hebt, dus doe hier wat aan
Beste J,
hartelijk dank voor uw feedback.
De optie 'snel bestellen' betekent dat u kan bestellen zonder een account aan te maken. U hoeft dan alleen de nodige gegevens in te voeren en de bestelling wordt geplaatst. Onze excuses voor de verwarring.
Vriendelijke Groet, de SPORT 2000 Klantenservice
J
Goor

Gepubliceerd op: 30/04/2019

Gepubliceerd op: 23/04/2019

Pluspunten
Een keer goede spullen op sturen
Mijn voetbalschoenen zijn na 1 keer dragen stuk dus komen ze alweer jullie kant op
Beste S.,
Bedankt voor uw reactie. Wij zien dat u ons als cijfer een 4 heeft gegeven. In onze gegevens kan ik niets vinden op uw gegevens. Mocht het zo zijn dat u op of aanmerkingen heeft dan kan u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Rachel - SPORT 2000 Klantenservice
S
Veen

Gepubliceerd op: 23/04/2019

Pluspunten
Ik had een heel andere kleur besteld dan dat geleverd werd. Een wit blauwe UEFA voetbal maar kreeg een geel blauwe. Zonder enige melding kreeg ik deze geleverd. Heel jammer want je betaald genoeg geld voor een voetbal en de verzendkosten.
Beste meneer / mevrouw,
wat vervelend dat de levering van uw bestelling niet naar wens is verlopen. Ik kan helaas niet terugvinden dat er al eerder contact is geweest met onze klantenservice. Naar aanleiding van dit bericht heb ik uiteraard direct contact opgenomen met de desbetreffende winkel. Wij zullen contact met u opnemen via de email.
Voor nu, onze welgemeende excuses voor het ongemak.

SPORT 2000 Klantenservice.
Fabie