Website: www.sport2000.nl
Adres: Plesmanstraat 1 3833LA
Plaats: Leusden

SPORT 2000
8.2

Pluspunten
De levering van de meeste artikelen was prima.
Ik heb 1 artikel nog steeds niet ontvangen!
Beste Jaqueline,

Wat vervelend dat u 1 artikel nog niet ontvangen heeft. Ik zie dat u contact heeft gehad met onze klantenservice naar aanleiding van uw beoordeling en dat dit inmiddels is opgelost.

Onze excuses voor de vertraging!
Jaqueline
Smakt

Gepubliceerd op: 29/07/2019

Pluspunten
Correcte en snelle terugbetaling van de bestelde artikelen.
Helaas nooit onze bestelling ontvangen. Kan gebeuren maar we kregen ook geen antwoord op onze email naar de klantendienst over wat er fout liep en die is er normaal toch om te communiceren als er wat misloopt.
Beste Liesbeth,

Bedankt voor het invullen van onze beoordeling.
U heeft gelijk dat dit niet is hoe het hoort, onze excuses. De reactie van onze klantenservice had niet uit mogen blijven!
De winkeliers zijn met hun kassasystemen gekoppeld aan het voorraadsysteem op Sport2000.nl.
Ze zijn verplicht deze elke uur te uploaden, zodat er een juiste weergave van de voorraad op onze website wordt getoond.
Helaas kan er een enkele keer een kruising voorkomen tussen de werkelijke voorraad en de voorraad op Sport2000.nl, op het moment dat er een paar verkocht wordt in de fysieke winkel van de winkelier.

Onze excuses voor dit ongemak!

Gepubliceerd op: 16/07/2019

Pluspunten

Producten die op voorraad worden aangegeven ook daadwerkelijk aanleveren binnen de aangegeven termijn
Antwoord SPORT 2000
Bedankt voor het invullen van onze beoordeling.

Onze excuses voor dit ongemak!
Braidy v oort
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 10/07/2019

Pluspunten
Snelheid bestellen
Leveren op juiste adres en niet in een andere stad?
Goedendag,

bedankt voor uw review.
Ik kan helaas geen enkele meldingen vinden over de afhandeling van uw bestelling. Graag verneem ik of u de bestelling inmiddels in goede orde heeft ontvangen. Ik zie uw gegevens graag tegemoet via Klantenservice@sport2000.nl

Wij zullen proberen uw klacht naar alle tevredenheid op te lossen.

SPORT 2000 Klantenservice.
Ezzaki
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 02/07/2019

Pluspunten

Ik was in de winkel en ben zeer onprofessioneel bediend. De verkoopster wist niet hoe je % korting moest uitrekenen.En ze wist weinig tot niets van de sportschoenen waar ik om vroeg.Ik zei zelf dat de zolen ruw moesten zijn, toen ging ze de zolen voelen.
Antwoord SPORT 2000
Hartelijk dank voor uw bericht. Graag vernemen wij in welk filiaal u bent geweest. Wij zullen dit direct intern bespreken. U mag de informatie doorsturen naar klantenservice@sport2000.nl. Wij zullen onze uiterste best doen, om dit naar tevredenheid voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, SPORT 2000 Klantenservice.
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Niet
Sneller leveren. Een week wachten op schoenen deden we 10 jaar geleden. Als hier niet je kracht ligt, ontwikkel het of biedt het aub niet aan.
Antwoord SPORT 2000
Beste heer/mevrouw, wat vervelend om te lezen dat het door uw bestelde artikel te laat geleverd is. Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? U mag ons altijd benaderen via klantenservice@SPORT2000.nl

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Gepubliceerd op: 19/06/2019

Pluspunten
Geen interesse in de klant.dit gebeurde in Drieberge
Je mag best een kant vriendelijk aansreken
Beste Hans,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze beoordeling in te vullen.
Wat vervelend dat u een negatieve ervaring met ons heeft gehad. Wij zullen direct contact opnemen met de desbetreffende winkelier.

Nogmaals bedankt voor uw melding.
Hans
Wijk bij duurstede

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten

Meer verantwoordelijkheid nemen en eerlijk zijn.
Geen dingen zeggen die niet kloppen. Zowel bij de winkels als de klantenservice.
Antwoord SPORT 2000
Beste miszz, bedankt voor uw feedback.
Ik begrijp dat uw klacht inmiddels is opgelost door onze klantenservice.
Nogmaals onze excuses, hopelijk zien wij u toch nog eens terug op onze website voor een herkansing.
Adeleh
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten

Doet geen moeite wanneer er een pakket zoek is via retourneren.
Beste Megan,

wat vervelend dat de verwerking van uw retourzending enige dagen was vertraagd. Na melding hebben wij direct PostNL verzocht om te achterhalen waar de zending zich bevond. Ik zie dat dit inmiddels is opgelost en de retour is verwerkt.
Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. Wij hopen u, ondanks alles, toch nog een keer terug te zien op onze website.

Rachud

Gepubliceerd op: 04/06/2019

Pluspunten

Geen aanrader om iets te bestellen via de site! Twee maal over is de verkeerde maat geleverd.. Daarna waren ze niet meer leverbaar in deze maat en konden ze verder niks meer doen.. Twee maal contact opgenomen maar er wordt weinig mee gedaan..
Beste Lisa,
bij uw bestelling is inderdaad veel misgegaan. Wij zullen onze uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen.
Nogmaals onze welgemeende excuses.

Lisa

Gepubliceerd op: 29/05/2019