Website: www.sport2000.nl
Plaats: Leusden

SPORT 2000
8.2

Pluspunten

Goederen terug kunnen brengen naar de winkel wanneer online besteld is za jullie bedrijf zeker goed doen
Hafsa

Gepubliceerd op: 16/10/2019

Pluspunten
Je word alleen goed geholpen met passen etc
Niet zeggen dat je pakketje binnen 2 dagen er is terwijl je het snel nodig heb en dat gezegd word want ja nu heb ik me packetje niet terwijl zij zij dat ik heb voor die tijd zou hebben!!!!!
Goedemiddag,
bedankt voor uw review. Het betreurt ons dat u het gewenste artikel niet op tijd geleverd heeft gekregen. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.
Groetjes, Rachel - SPORT 2000 Klantenservice

Gepubliceerd op: 09/10/2019

Pluspunten
Zeer slechte ervaring .
Spullen worden niet geleverd .
Zeer slecht wil hier nooit meer wat
Antwoord SPORT 2000
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze beoordeling in te vullen. Ik zie dat uw klacht inmiddels al is opgenomen met onze klantenservice.
Zij zullen u verder informeren.
Albert
Steenwijk

Gepubliceerd op: 06/10/2019

Pluspunten
Geen enkel positief punt!
Personeel aanpakken! Driekwart broek besteld, lange trainingsbroek gekregen! Pakket was opengemaakt. Bij het terugbrengen in de winkel in HHW. onbeschoft behandeld door verkoper! Voor mij NOOIT geen Sport 2000 meer!!
Beste José,
naar aanleiding van uw beoordeling gaan wij, als klantenservice, direct contact opnemen met de desbetreffende locatie. Onze welgemeende excuses dat u een negatieve ervaring heeft gehad. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op!
Met vriendelijke groet, Rachel - SPORT 2000 Klantenservice.
José Stoop
Ursem

Gepubliceerd op: 29/09/2019

Pluspunten
Nvt
Geld terug storten als iemand iets terug stuurt, heb een aantal weken geleden iets geretourneerd en nog steeds geen geld terug
Goedemiddag,

wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt een email sturen naar klantenservice@sport2000.nl
Rachel
Hellouw

Gepubliceerd op: 25/09/2019

Pluspunten

3 artikelen besteld. Alle 3 betaald. Thuis erachter gekomen dat er maar 1 artikel geleverd was. 2 andere artikelen zouden na geleverd worden. Sinds 29.augustus geen bericht meer gehad. Ook geen retourbetaling

Gepubliceerd op: 25/09/2019

Pluspunten
X
Stuur het goede product op. Als het niet meer leverbaar is stuur dan een bericht en zet het überhaupt niet op de site. En stuur dan niet zomaar een vergelijkbaar product op, zonder daarover met mij contact op te nemen.
Beste Benthe,
Erg vervelend dat de door u bestelde artikelen uitverkocht blijken te zijn. Wij zullen contact op nemen met de betrokken winkeliers om dit in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze excuses, hopelijk zien wij u toch nog eens terug op onze website voor een herkansing.
Benthe
Hoevelaken

Gepubliceerd op: 24/09/2019

Pluspunten
Volledige bestelling na een aantal dagen geannuleerd...reden er was tóch geen voorraad!
Zorg dat jullie je voorraden op orde hebben.
Antwoord SPORT 2000
Bedankt voor uw review. Erg vervelend dat de door u bestelde artikelen uitverkocht blijken te zijn. Ik zie dat er via onze klantenservice ook contact is geweest. Nogmaals onze excuses, hopelijk zien wij u toch nog eens terug op onze website voor een herkansing.
Kees

Gepubliceerd op: 24/09/2019

Pluspunten
Wat een kut bedrijf
Leer de goede maat te leveren 10 keer de verkeerde maat
Antwoord SPORT 2000
Beste Pieter, helaas kunnen wij geen enkele klacht terug vinden in het systeem van onze klantenservice. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan mag u altijd contact met ons opnemen via klantenservice@sport2000.nl
Wij helpen u graag,

met vriendelijke groet,
SPORT 2000 Klantenservice
Pieter
Hoorn

Gepubliceerd op: 13/09/2019

Pluspunten
Over het algemeen mooie/goede spullen
Retourbeleid! Meeste bedrijven hanteren 30 dagen, hier 14 dagen. Prima, maar een beetje menselijkheid als iemand een dag te laat is mag wel. Schoenen mochten niet meer terug!
Goedemorgen,
hartelijk dank voor uw feedback. In ons retourbeleid wordt inderdaad een retour termijn van 14 dagen gehanteerd. Over het algemeen worden verlate retourzending uit coulance alsnog geaccepteerd. Erg vervelend, dat dit bij uw bestelling niet is gebeurd. Wij zullen dit intern bespreken, en de locatie er op attenderen om in het vervolg coulanter te zijn. Nogmaals onze excuses.
Brenda

Gepubliceerd op: 06/09/2019