Website: http://www.spirituelewinkel.nl

Spirituele kado winkel

jacqueline

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Wat jammer dat ik nu al voor de 2e keer deze week door deze spirituele winkel om bevestiging, erkenning en een beoordeling wordt gevraagd.
Want hoewel ik ontzettend blij ben met het aanbod op de website en de producten die ik kocht wordt ik heel erg moe van al die mailtjes met 'om onze organisatie te optimaliseren... we horen graag je mening... onze dienstverlening verbeteren... uw beoordeling kan ons helpen....

Ik dacht dat 'niet-oordelen, onthecht zijn van wat anderen van je denken, niet blijven hangen in het verleden, vraag niet om bevestiging van anderen, onvoorwaardelijk geven en ontvangen' belangrijke waarden in spiritualiteit zijn.
Sstop met dit soort reviews en onderzoeken. vertrouw er maar op dat je als webwinkel goed genoeg bent en dat je heus wel gezien wordt. Ook al klinkt dat een beetje naief
Antwoord Spirituele kado winkel
Hartelijk dank voor uw bericht.
Het is niet uit onzekerheid dat we onze klanten hun mening vragen. Wij willen oprecht weten wat onze verbeterpunten zijn. Maar wij vinden het vooral ook fijn dat andere mensen die nog niet bekend zijn met ons bedrijf onze plus en eventueel minpunten kunnen zien. Een soort mond op mondreclame dus van mensen die geen belangen hebben in ons bedrijf. Verder vindt Google reviews ook erg belangrijk en zij tellen dit mee in hun beoordeling hoe betrouwbaar een webwinkel is. U mag natuurlijk altijd bij “uw bericht aan ons” vermelden dat u geen uitnodiging voor een beoordeling wenst te ontvangen, dan houden wij daar zeker rekening mee.
Hartelijke groet, Karin Koch
l.e.
w.

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten
snele en goede afhandeling

rf.cars
boxtel

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Michael
Marke

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Gewoon heel goed snelle levering een leuk bedankje erin Top

Maria
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
De Spirituele Kado Winkel heeft een uitgebreide collectie van prachtige kado artikelen.

Henk
NIJMEGEN

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Altijd heel vriendelijk, heel behulpzaam, foutjes worden onmiddellijk recht gezet, zeer goede communicatie, zeer kwaliteitsvolle producten, altijd een heel leuk geschenk, heel snelle levering, top shop!
Ik heb geen enkel negatief puntje over dit bedrijf.
helena
hoboken

Gepubliceerd op: 08/09/2018

Pluspunten
Uitstekende service. Op de site werd aangegeven dat als je meer dan 100 gelukspoppetjes sleutelhanger koopt dat de prijs verlaagt werd. In eerste instantie werd het volledige bedrag afgeschreven. Na mail contact is hier direct door Spirituele kado winkel actie op ondernomen. Ze hebben de site aangepast en ons een zeer vriendelijke mail terug gestuurd waarbij ik het teveel betaalde bedrag direct terug gestort kreeg op mijn rekening. Ik heb mijn aantal poppetjes binnen 24 uur ontvangen en het was keurig verpakt in een doosje. Kortom uitstekende service:)

Mary Visser
Leidschendam