Website: http://www.spacewinner.nl
Adres: Paxtonstraat 4 8013 RP
Plaats: Zwolle

SPACEWINNER self storage verhuurt al ruim 15 jaar opslagruimtes aan bedrijven en particulieren in Enschede en Zwolle. Onze medewerkers staan 7 dagen per week voor u klaar voor een vrijblijvende rondleiding.

Space Winner Self Storage
9.6

Pluspunten
Zeer professioneel bedrijf. Je wordt altijd met een glimlach geholpen. Spacewinner bied een goede service die net iets verder gaat dan de gemiddelde concurrent. Ik ben zeer tevreden over Spacewinner en mocht ik ooit weer een ruimte nodig hebben dan hoef ik niet ver te zoeken.
Jorian Bouw

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
Wat mij meteen opviel aan spacewinners is de accommodatie. Het gebouw is modern en de beveiliging is goed geregeld. De hekken en diverse deuren die je doormoet door middel van een druppel vind ik goed geregeld.

De lift die je naar de verdieping brengt is groot genoeg om. Met je hele hebben en houden te verplaatsen. Alles is netjes en schoon en de keuze uit diverse m3 boxen is ruim.

Het personeel is vriendelijk en er staat altijd een bakje koffie klaar als je dat nodig hebt.

Daarbij indien nodig is het mogelijk om hun busje voor een aantal uurtjes mee te nemen mocht dat nodig zijn daar zit alleen borg kosten aan vast. Dat vind ik nou service. Toen ik in alkmaar mijn spullen moest halen was het geen probleem. Om de bus de gehele dag mee te nemen.

Al met al. Prijs / kwaliteit is super
Ramon Kuperus

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten
Dit bedrijf levert al jaren top kwaliteit. Ze doen alles voor je. Ik huur er al sinds ze open zijn. Ga er niet meer weg
Verbeterpunt was kofffie. Dit is ondertussen opgelost. Heerlijke koffie nu
Antwoord Space Winner Self Storage
Hi Bruce, Wat mooi om te horen dat je zo tevreden bent. Als er een keer iets is, dan weet je ons te vinden!
Bruce Selcraig

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
De mensen van Space Winner zijn zeer helder in communicatie, en zullen altijd hun best doen om de beste uitkomst te leveren. Ook is er in overleg veel mogelijk, wat uitkomst biedt voor speciale situaties. Daarnaast zijn de prijzen zeer schappelijk, en krijg je hier voor ook de beste voorzieningen. De kleine dingen als een kopje koffie of thee, schone wc's, steekwagentjes of een goed broodje tijdens je bezig bent, is niet meer dan normaal!
Onderlinge samenwerking van het team. Goede teamsfeer kan de kleine onduidelijkheden voorkomen en zo dus in mijn ogen laatste kleine minpuntje wegwerken. Misschien tijd voor een leuk en leerzaam team-uitje? ;)
Antwoord Space Winner Self Storage
Dankjewel voor je positieve feedback Justin. Een uitje om het team te versterken is altijd een goed plan! Binnenkort weer ;-)
Justin

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Klantvriendelijk,behulpzaam,meedenkend

Rob

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
De klant centraal stellen. Gebeurd nog zelden maar Spacewinner begrijpt dit als de beste
Verbeteren, voor mij voldoen ze aan alles wat ik verwacht. Een beter koffiezetapparaat als luxe toevoeging.
Robert

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Bruin autos
Lemmer

Gepubliceerd op: 01/01/2019

Pluspunten
Locatie Deventer tav Joost.
Hartelijk dank voor zeer snelle, goede en betrouwbare service met een prima oplossing voor ons acute huisvestingsprobleem. We zijn jullie heel dankbaar. daar we tijdelijk goederen bij jullie mogen opslaan.
Namens Kennis Centrum Oncologie Deventer,
Henny Heesen en Johan Schintz
niet van toepassing
KennisCentrum Oncologie
Deventer

Gepubliceerd op: 29/12/2018

Pluspunten
Super vriendelijke en behulpzame mensen. Netjes en schoon. En als klap op de vuurpijl ook nog heerlijke broodjes. Zeer aan te bevelen!

Roel

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Gepubliceerd op: 24/08/2018