Website: http://www.spacewinner.nl
Adres: Paxtonstraat 4 8013 RP
Plaats: Zwolle

Space Winner self storage verhuurt al ruim 15 jaar opslagruimtes aan bedrijven en particulieren in Enschede en Zwolle. Onze medewerkers staan 7 dagen per week voor u klaar voor een vrijblijvende rondleiding.

Space Winner Self Storage

Pluspunten
Super vriendelijk personeel. Goed bereikbaar. Reageren snel op mails. Gratis gebruik boedelbak.

steven

Gepubliceerd op: 03/08/2017

Pluspunten
goede prijs/kwaliteit. Ik heb bij meerder opslagbedrijven in de omgeving gekeken naar de prijs. Spacewinner heeft voor de prijs die zij vragen meer te bieden dan andere bedrijven. Ook de ruime openingstijden, meerdere liften, meerdere ingangen en fijn personeel zijn positief. Je hoeft geen afspraak te maken om bij je eigen spullen te kunnen! Ook hebben ze mij verwezen naar extra hulp bij het transport van mijn inboedel naar deze opslag toe. Ik ben echt zeer positief.
Opzetranden op de transportwagentjes zou wel handig zijn als je veel klein spul hebt.
Timmerman
Deventer

Gepubliceerd op: 02/08/2017

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk! Denken echt mee over wat ik als klant nodig heb en welke prijs er bij past. Zijn ook niet te beroerd geweest om mee te helpen. Met name Ali en Joost: top!

De ruimte is ideaal, gebouw prettig, alles werkt, wordt snel gereageerd.
Geen tips die ik nu kan bedenken ter verbetering. Daarom alleen de tip om uit te breiden. Niet alleen wat dezelfde formule betreft maar ook wat andere activiteiten betreft.
M.C. Veldman
Harderwijk

Gepubliceerd op: 29/07/2017

Pluspunten
schone unit
ruime openingstijden
gratis gebruik aanhanger
vriendelijk en behulpzaam personeel

jan
zwolle

Gepubliceerd op: 29/07/2017

Pluspunten
Vriendelijk en correct personeel.
Communicatie is duidelijk en helder.
Fijne units op temperatuur
Erik
Dalfsen

Gepubliceerd op: 28/07/2017

Pluspunten
Klantvriendelijkheid.
Servicegericht.
Ton

Gepubliceerd op: 12/07/2017

Gepubliceerd op: 06/07/2017

Pluspunten
goed bereikbaar met eigen vervoer. ov helaas een stuk moeilijker! ruime openingsuren. aanwezigheid van hulpmiddelen en gebruik van aanhanger.
verlichting werkte een aantal keren niet en het kan erg stoffig worden als er in andere ruimtes geveegd wordt. dan is het jammer dat de ruimtes van boven open zijn.
Antwoord Space Winner Self Storage
Dag Annetje, We hebben, nadat we waren overgestapt op LED, wat problemen gehad met de verlichting op de derde verdieping. Dat is als het goed is allemaal verholpen. Inmiddels zijn de gangen ook gecoat. De vloeren in de ruimtes worden ook één voor één gecoat wat het stoffen tot een minimum moet terugbrengen. Nogmaals dank voor de review. Vriendelijke groet, Space Winner Zwolle
Annet

Gepubliceerd op: 04/07/2017

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk!!! Keurige storageoplossing.
Martijn
Zwolle

Gepubliceerd op: 26/05/2017

Pluspunten
Het is gewoon heel fijn wanneer je zelf al heel druk bent met een verhuizing je spullen kunt opslaan en je er eigenlijk niet meer naar om hoeft te kijken. Ze staan hier warm en droog en veilig. En wanneer je bij je spullen wilt kun je er gewoon bij. Personeel is altijd vriendelijk en heeft een kop koffie voor je. Haha en die gaat er natuurlijk gretig in als je druk bent.
Dat wel al het personeel naar de 2.50 vraagt voor het afbetalen van de verzekering. Dit was ons in het begin niet bekend en zodoende hebben wij toch een paar keer gereden met de aanhanger. Gelukkig is er niets gebeurd maar het voelt prettiger als je het weet.
Familie de Haan
Zwolle