Website: www.sousvidekenner.nl
Adres: Zomerhofstraat 71 unit112 3032CK
Plaats: Rotterdam

In de zomer van 2015 ontdekten we sous-vide, en sindsdien zijn we er van bezeten. Diners, feestjes en barbecues zijn sindsdien altijd een doorslaand succes. "Hoe doen jullie dat toch?" En met plezier vertellen en demonstreren we dan hoe eenvoudig het is voor iedereen om met sous-vide steeds weer culinaire perfectie te leveren. Dit gemak en plezier gunnen wij iedereen! Daarom staan we voor u klaar met een ruim aanbod producten van hoge kwaliteit en verstand van zaken zodat we al uw vragen goed kunnen beantwoorden. Met een obsessie voor klanttevredenheid werken we iedere dag keihard om onze klanten blij te maken en onze service verder te verbeteren.

Sousvidekenner.nl

Pluspunten
Goede prijs voor een vacuum verpakker
Geen gasbranders, de geplastificeerde gaartijden kaart slaat nergens op en heb je niet veel aan. De range is veel te groot en onduidelijk hoe lang je wat waarop moet koken voor het gewenste resultaat. Heb de kaart zelfs weggegooid. Het aanbod van sous-vide circulators is ook niet erg groot. Zo kan je bijvoorbeeld de twee meest populaire hier niet kopen, de Anova en de Joule
Sousvide enthusiast

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Hele snelle service

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Gepubliceerd op: 04/08/2018

Pluspunten
Goede en snelle levering. Prijs is ook netjes.

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Prettig telefonisch contact en duidelijke uitleg/informatie.
Het telefonisch contact was op vrijdagochtend, gevraagd of ik het product op zaterdag geleverd kon krijgen. Dit was geen probleem volgens de medewerker. Uiteindelijk niet het product op zaterdag maar op maandag geleverd gekregen. Reden dat het te laat geleverd werd kwam door de vervoerder(DPD) welke niet op zaterdag bezorgd en het heeft laten liggen tot de maandag. Heel jammer gelet op de afspraken die wij gemaakt hadden.
Paul
Drachten

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten

De communicatie tussen leverancier en klant verdiend meer aandacht in het geval van terugkoppeling klachtafhandeling. Problemen zijn uiteindelijk wel opgelost.
Marcel

Gepubliceerd op: 22/07/2018

Pluspunten
Top service

Vincent
Genk

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Haarlem

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Snelle levering en prima klantenservice.

Vincent
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Behulpzaam, goede informatie, meedenkend!

Rowan

Gepubliceerd op: 01/07/2018