Website: www.sousvidekenner.nl
Adres: Zomerhofstraat 71 unit112 3032CK
Plaats: Rotterdam

In de zomer van 2015 ontdekten we sous-vide, en sindsdien zijn we er van bezeten. Diners, feestjes en barbecues zijn sindsdien altijd een doorslaand succes. "Hoe doen jullie dat toch?" En met plezier vertellen en demonstreren we dan hoe eenvoudig het is voor iedereen om met sous-vide steeds weer culinaire perfectie te leveren. Dit gemak en plezier gunnen wij iedereen! Daarom staan we voor u klaar met een ruim aanbod producten van hoge kwaliteit en verstand van zaken zodat we al uw vragen goed kunnen beantwoorden. Met een obsessie voor klanttevredenheid werken we iedere dag keihard om onze klanten blij te maken en onze service verder te verbeteren.

Sousvidekenner.nl

Pluspunten
Super klanvriendelijk.

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Alle artikelen voorradig die je wilt om te beginnen met Sous Vide.
Qua assortiment niet heel uitgebreid, uiteindelijk nog bij andere webshops Sous Vide accesoires besteld welke niet werden aangeboden via deze webshop.
Michiel

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
snelle levering

Annie

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede bereikbaarheid, vriendelijke medewerkers

Simone van Onck
Vlijmen

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Snel accuraat klantvriendelijk

Regine

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Snelle levering van het starterspakket en toen mijn sous vide stick bij het tweede gebruik dienst weigerde, kon ik deze kosteloos opsturen voor reparatie. Er bleek een elektronisch onderdeeltje defect. Daarna kreeg ik de sous vide stick weer toegestuurd. Deze werkt nu weer naar behoren.
Goed geregeld!
Ook het telefonisch contact met sous vidde kenners verliep heel prettig. Zoals het hoort, dus!
Geert
Leusden

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
top! wilde iets retoursturen en ging prima!

Christopher
Delft

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Vriendelijke en uitstekende customer service, na chaotische verzending via DPD zonder aankomst pakket werd dit opgelost door de bestelling nogmaals te verzenden.
Opvolging van verzending na melding van problemen
Christoph
Boortmeerbeek

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
Vriendelijke customer service
Onvoldoende opvolging van bezorging. Pakket is reeds een week onderweg en nog steeds weet ik niet waar het zich bevindt of wanneer het zal bezorgd worden. De SVK customer agents zijn ook niet op de hoogte van klachten die beheerd worden door collega's die met verlof zijn. Herhaalde vragen tot een oplossing blijven onbeantwoord: "we nemen contact met DPD, mijnheer", laten dan iets weten maar zonder verder resultaat.
Deze aankoop heeft mij reeds een aantal euro's gekost aan 1 telefoontje van 25 minuten naar DPD call center, en dagelijkse follow up om aan mijn eigendom te geraken!

Boortmeerbeek
15/01/2019

Pluspunten
snel, klantvriendelijk

Veerle
Gentbrugge

Gepubliceerd op: 21/01/2019

Pluspunten
duidelijke info website

Gepubliceerd op: 21/01/2019