Website: www.sousvidekenner.nl
Adres: Zomerhofstraat 71 unit112 3032CK
Plaats: Rotterdam

In de zomer van 2015 ontdekten we sous-vide, en sindsdien zijn we er van bezeten. Diners, feestjes en barbecues zijn sindsdien altijd een doorslaand succes. "Hoe doen jullie dat toch?" En met plezier vertellen en demonstreren we dan hoe eenvoudig het is voor iedereen om met sous-vide steeds weer culinaire perfectie te leveren. Dit gemak en plezier gunnen wij iedereen! Daarom staan we voor u klaar met een ruim aanbod producten van hoge kwaliteit en verstand van zaken zodat we al uw vragen goed kunnen beantwoorden. Met een obsessie voor klanttevredenheid werken we iedere dag keihard om onze klanten blij te maken en onze service verder te verbeteren.

Sousvidekenner.nl

Pluspunten
Snell persoonlijke reactie aan de telefoon.
Rini

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
supersnelle service. netjes geholpen!

Saskia

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Gewoon snel en goed geleverd.

Groesbeker
Groesbeek

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Pluspunten
Zeer Klantvriendelijk
Niet altijd goed bereikbaar (telefonisch)
Antwoord Sousvidekenner.nl
Hallo,

Bedankt voor uw reactie en commentaar. We zijn ons er van bewust dat we in tijden van grote drukte soms helaas niet voldoende capaciteit hebben om alle telefoontjes direct te beantwoorden. Echter, we bellen gemiste oproepen en voicemails altijd zo snel mogelijk terug.

In dit kader wordt onze telefooncentrale momenteel verbeterd en uitgebreid met meer lijnen en efficientere doorschakeling. Hiermee zijn we weer klaar voor de toekomst na een periode van sterke groei.

Sous-vide wordt snel populairder (daar doen wij ook ons best voor) en we staan graag iedereen die vragen of opmerkingen heeft persoonlijk te woorden. Binnenkort kunnen we dat weer optimaal!

Met vriendelijke groeten,

Het SousvideKenner Team

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Pluspunten
Levering snel en goed opgelost, omdat de DHL koerier de eerste dag geen zin had om het te pakketje af te leveren. Heeft Sousvidekenner DHL gebeld en het pakketje de volgende dag af te laten bij een bezorgpunt van DHL
Maar jullie waren er al meebezig dat jezelf je eigen transporteur kan aanvinken in het leveringsprogramma. Want DHL in mijn wijk is prut..
Wilbert/ chocolade Atelier le Chat
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Pluspunten
Uitstekende service.
De vervangende Hendi blijft helaas ook nog op onverwachte momenten zichzelf uitschakelen.
Antwoord Sousvidekenner.nl
Beste Folkert,

we hebben na uw klacht dat de machine onverwacht uit viel zo snel mogelijk een nieuwe, vervangend exemplaar gestuurd en het ingenomen apparaat uitvoerig getest. Wij konden echter geen mankementen ontdekken en de Hendi sous-vide machine werkte 100% naar behoren.

De vervangende machine viel aanvankelijk ook uit maar u gaf aan dat de machine probleemloos functioneerde nadat u een ander stopcontact ging gebruiken.

Uiteindelijk zijn we alleen maar blij dat het probleem voor u is opgelost, en we wensen u nog heel veel sous-vide plezier!

Als u nog vragen of opmerkingen hebt dan horen we het graag en hopelijk zien we u weer terug in onze webshop.

Het SousvideKenner Team
Folkert
Soest

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
Snel en meest goedkoop
Nvt

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
kwaliteitsvolle artikelen.
vlotte communicatie.
Perfecte levering.

Jo
Nieuwpoort

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
snelle service, duidelijke website, zijn erg klantgericht en denken heel goed mee als er zich problemen voordoen
Veel meer 'tops' dan 'tips' hoor! in mijn geval voldeed het vacumeerapparaat niet aan de verwachting (dit is heeeel goed opgelost), wat meer info vooraf bij het produkt zou misschien kunnen helpen.
Regine

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Pluspunten
Snelle levering top!!!

Merel

Gepubliceerd op: 17/09/2018