Website: https://www.soundadvice.nl
Adres: De Wittstraat 35 5121HP
Plaats: Rijen

Sound Advice
9.8

Pluspunten
Jong bedrijf met een eigenaar vol passie mbt Klipsch. Er wordt volop met je meegedacht en de tijd genomen opties voor in mijn geval een compleet nieuwe setup samen te stellen. Ook ná bestelling netjes op de hoogte gehouden tot alles uiteindelijk zo snel voor Peter mogelijk was thuis staat. Ik ben tevreden! En dit zal dan ook zeker niet het laatste contact zijn:)!

Keep up the good work!

Antwoord Sound Advice
Richard, het was fijn jou en je familie te leren kennen en we hebben leuke gesprekken gehad over de set. We zijn blij dat je met een mooie set bezig bent om deze te installeren en wensen je heel veel plezier ermee in de toekomst. Mochten er vragen zijn, dan weet je ons te vinden ;)
Richard

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten
Deze dealer heeft fantastische geluids producten van het merk Klipsch met een zeer verrassende prijs-kwaliteit verhouding. Het contact is laagdrempelig, persoonlijk op maat ook met hulp, deskundig met passie in een zeer vriendelijke sfeer. Men heeft ruim de tijd voor de klant. Ga kopen bij Sound Advice voor een werkelijk fantastisch en zeer betaalbare geluidssystemen van Klipsch, Deze dealer verdient de hoofdprijs!
geen ! zie de zeer hoge (en terechte) cijfers
Antwoord Sound Advice
Beste Theo, het is mij een genoegen om u te helpen bij uw intrede in het nieuwe digitale tijdperk met de stapsgewijze vervanging van uw huidige stereo systeem naar een volledig 7.1 Surround systeem. Bedankt voor uw mooie review en lovende woorden.
Theo
Udenhout

Gepubliceerd op: 21/02/2019
55 jr of ouder
Pluspunten
Na fijn mailcontact met duidelijke antwoorden en afspraken heb ik 2 Klipsch RP-8000F luidsprekers gekocht. Als vervanging van mij R-24F’s. Levertijd klopte precies en bij afhalen heel fijn ontvangen door Peter en ik kreeg meteen fijne tips en een demo. Gastvrij, klantvriendelijk, professioneel en service gericht zijn kernwoorden voor dit prachtige bedrijf. De volgende speakers die ik aan zal schaffen zullen zeker van soundadvice komen. Peter bedankt!

Antwoord Sound Advice
Beste Heer Peeters, het was mij een genoegen om samen met u de juiste speakerset te bepalen en te mogen leveren. De demo - bij het afhalen - was inderdaad erg leuk en een goed gesprek gehad over techniek. Fijn om een klant tegen te komen die weet wat essentieel is bij de juiste weergaven.

Veel plezier met uw set en graag tot ziens !
Bart Peeters, Peeters AV

Gepubliceerd op: 24/09/2018
Pluspunten
nee, misschien in de toekomst een mobiel geschikte website

24/09/2018

1-5 medewerkers
Pluspunten
Levering is top.
Hele aardige meneer die echt weet wat audio inhoud betekent.
Prijzen zijn top als je kijkt wat andere bedrijven ervoor vragen.
Ik kom hier altijd graag terug.
Top bedrijf!
Zijn er niet, als je weet hoe je moet communiceren.
Antwoord Sound Advice
Beste Augustin, bedankt voor de mooie review, het was een genoegen om u de Klipsch speakers te mogen leveren. We hopen dat u er lang en veel plezier van heeft. Vergeet niet om uw opgebouwde Spikes punten te gebruiken voor uw volgende bestelling !
Augustin

Gepubliceerd op: 11/09/2018
Stel 35-55 jr

Antwoord Sound Advice
Geachte heer Bruijn, dank u voor uw mooie review, veel plezier met uw subwoofer....en denk aan de buren ;)
F

Gepubliceerd op: 11/09/2018
55 jr of ouder
Pluspunten
totaal aan dacht voor jou als klant+ aandacht voor het geen wat jij wild kopen professioneel advies .
ik heb bij deze zaak een mooi stel boxen gekocht ,en wel de klipsch RP 280F + een mooie sub en wel de klipsch RP 112 ze hebben het ook bij mij thuis gebracht + aangesloten en afgesteld .

IK raad echt iedereen deze zaak aan voor zijn geduld en professionele kijk op het geen wat de klant wil .Herman
geen gewoon TOP.
Antwoord Sound Advice
Dank u wel voor uw vriendelijke woorden, het was ons een genoegen om u te helpen bij het vinden van de juiste speakers passend bij uw wensen en geluidsset. We hopen dat u er nog lang plezier van mag hebben.
thuis
Uithoorn

Gepubliceerd op: 06/09/2018
1-5 medewerkers
Pluspunten
Goed bedrijf. Prima informatief gesprek met de eigenaar gehad. En een top setje van klipsch in huis staan. Bedankt!

Antwoord Sound Advice
Beste Tim, fijn om te horen dat de speaker set van Klipsch zo goed aansluit bij uw wensen. Hopelijk heeft u de speakers op de juiste posities kunnen plaatsen na ons overleg. Mocht u nog additionele vragen hebben horen wij graag van u.
Tim
Zwolle

Gepubliceerd op: 02/09/2018

Pluspunten
Meedenkend, ervaren, verstand van zaken en ze houden rekening met jouw budget. Oh en aansluiten doen ze ook voor je, als je dat wilt.

Antwoord Sound Advice
Dank u voor de mooie review, wij wensen u veel plezier van uw aankoop.
Gilze

Gepubliceerd op: 29/07/2018