Verfspuit.net

Bekijk certificaat

Website: www.solvermedia.nl
Adres: JC Beetslaan 39 2131 AG
Plaats: Hoofddorp

Solver Media is een onderneming, die in eigen beheer websites voert in Nederland, Belgiƫ en Frankrijk. Hierbij staat voor ons duurzaamheid, met betrekking tot klant- en leveranciersrelaties, centraal.

Solver Media BV

Voor 22.00 uur bestellen volgende dag in huis ,ik heb het niet ervaren.
Voor een leek te weinig informatie over het installeren van een Hydrofoorpomp , heb nu een nieuwe pomp, genoeg water alleen de pomp slaat niet af bij het dicht draaien van de kraan.
Rob
Afferden

Gepubliceerd op: 30/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede pomp, snelle levering
Telefonische hulplijn zeer matig en onbehulpzaam.
De Braak
Enschede

Gepubliceerd op: 25/05/2019
Aanbeveling: Nee
Pomp incompleet geleverd in gesealde box van fabrikant. Probleem werd na bijna een week door de fabrikant opgelost. Echte service zou zijn: direct een nieuwe verpakking sturen en eerste retourneren. Helaas voorzag de service procedure daar niet in. Tijd voor een update van de procedure lijkt me
EvW
Nieuwe Tonge

Gepubliceerd op: 14/05/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
snelle levering
website is slecht daardoor onvolledige levering
piet
's-Nertogenbosch

Gepubliceerd op: 07/05/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Jammer dat het niet gemeld word als een deel van de bestelling niet op voorraad is. Daar moet je zelf achter komen.
Een e-mail ter info is toch een kleine moeite
Michel
Veenendaal

Gepubliceerd op: 05/05/2019
Aanbeveling: Ja
Bestelling en levering zijn zeer vlot verlopen. Dankzij de tips op de website is het ook gelukt om de pomp op te starten.
Antwoord Waterpompshop.nl
Beste heer, fijn dat het alsnog gelukt is om de pomp op te starten. Vaak komt het neer op dit soort kleine, makkelijk toepasbare oplossingen.

Vriendelijke groet. Team Waterpompshop.nl
Philippe Reinardts/Alviso
Zandhoven

Gepubliceerd op: 21/03/2019
Aanbeveling: Ja
Bestelling en levering zijn zeer vlot verlopen maar ik slaag er niet in om de pomp te laten aanzuigen. Ik volg de handleiding en tips op jullie website maar het lukt op geen enkele manier. Er komt binnenkort een specialist naar kijken maar als die de pomp ook niet opgestart krijgt vrees ik dat er iets mis mee is.

21/03/2019

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Na vele dagen eindelijk antwoord gekregen en het extra betaalde bedrag retour gekregen. Dank voor het rechtzetten, maar ik raad aan om even na te gaan waar het misging in de communicatie langs jullie kant.
bestelling en betaling ruim voor 22u gedaan, alles stond ook op voorraad en bijbetaald voor levering voor 10u in de ochtend volgende dag, maar hij kwam pas 1 dag later aan. Ook gemailed maar nooit enige reactie ontvange. Slechte ervaring en 10 EUR voor niets weggegooid.
Antwoord Waterpompshop.nl
Beste Jelle, dank voor het bericht. Ik zie dat mijn collega uw mail vanmorgen heeft beantwoord. Ik denk dat deze mail overzien is. Natuurlijk onze oprechte excuses voor de late levering. Het geld voor de extra verzendkosten wordt natuurlijk teruggestort. We zullen uw feedback ook via onze verzendafdeling doorsturen naar PostNL. Nogmaals excuses en ik hoop dat de pomp aan uw verwachtingen voldoet. Is dat niet het geval laat het dan weten per telefoon of mail. Groet, Team Waterpompshop.nl
Jelle

Gepubliceerd op: 04/02/2019