Verfspuit.net

Bekijk certificaat

Website: www.solvermedia.nl
Adres: JC Beetslaan 39 2131 AG
Plaats: Hoofddorp

Solver Media is een onderneming, die in eigen beheer websites voert in Nederland, België en Frankrijk. Hierbij staat voor ons duurzaamheid, met betrekking tot klant- en leveranciersrelaties, centraal.

Solver Media BV

Ondanks dat er op de website voor 10 euro extra een spoedbestelling gedaan kan worden werd mijn bestelling niet de volgende ochtend geleverd maar de avond op de dag erna.

Diverse telefoongesprekken met de aftersales afdeling heeft niets opgeleverd. de niet erg vriendelijke klantenservice mensen verschuilden zich achter post nl. Zij konden er niets aan doen etc. etc. Je moet dit niet verkopen op je website als je de afspraken niet kan nakomen.

Ik heb de zending die veel te laat was geweigerd en voor 600 euro teruggestuurd naar waterpompshop. En nu maar hopen dat ik mijn geld snel terug krijg volgens afspraak.

Echt een slechte reclame.
Antwoord Waterpompshop.nl
Beste klant, natuurlijk is het vervelend als je voor een zending betaald die voor 10 uur geleverd moet worden en deze wordt niet geleverd voor het afgesproken tijdstip. Wat ik kan zien van uw bestelling is dat deze op tijd is afgegeven aan PostNL. In dit geval heeft de vervoerder zich niet aan de afspraak gehouden en u kunt ervan verzekerd zijn dat we dit ook meenemen voor de toekomst in onze gesprekken met onze verzendafdeling en de vervoerder. Het klopt dus dat we het op tijd hebben afgegeven aan PostNL maar dat zij in uw geval zich niet aan de afspraak, ook met ons, hebben kunnen houden. Nogmaals vervelend dat het bij u zo gebeurd is, en we gaan ons best doen om de service voor de toekomst te verbeteren. Uw recensie helpt hierbij.
Rens
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 05/07/2019
Aanbeveling: Nee
Heb extra voor het weekend besteld (vrijdag voor 22:00) beloofde levering op de volgende dag is niet gebeurt...
Pas op maandag geleverd, wat voor vertragingen gezorgd heeft....

Heb meteen zaterdag per aangeboden kanaal WhatsApp reageert en krijg hier pas dinsdag een reactie op...
als ik als bedrijf WhatsApp aanbied moet er ook een snelle reactie op komen... anders kan ik ook een e-mail sturen...
Antwoord Waterpompshop.nl
Beste meneer Schmitz, dank voor uw review. Eerlijk is eerlijk, er is het een en ander mis gegaan bij uw bestelling. U heeft uw bestelling op vrijdag 31 mei gemaakt en dan mag u het verwachten u het zaterdag 1 juni. De vertraging is waarschijnlijk opgelopen door een storing in het sorteercentrum van de pakketbezorger, daardoor waren een aantal pakketten vertraagd geraakt. Daarnaast is in het weekend is onze klantenservice in het weekend niet bereikbaar. Vandaar dat dit antwoord ook op zich liet wachten. We zijn ermee bezig om de klantenservice ook verder uit te breiden zodat dit niet meer hoeft te gebeuren. Uw bijdrage door middel van deze review draagt daar zeker aan bij. Bedankt dus nogmaals. Groet, Team Waterpompshop.nl
Holger
Schinnen

Gepubliceerd op: 07/06/2019
Aanbeveling: Ja
Mijn klacht wordt niet serieus genomen. “Gebruikersfout, koop maar een nieuwe slang.” Slang gekocht, pomp doet het nog niet. “Tja, blijven proberen.” Slechtste aftersales-ervaring ooit. Pomp nog geen jaar oud, met twee jaar garantie, maar daar hoor je niemand over.
Antwoord Waterpompshop.nl
Beste meneer, dank voor uw beoordeling. We hebben u geprobeerd te helpen. De problemen die u beschreef bij mijn collega's kwamen overeen met lucht in de aanzuigleiding. Daarnaast hebben we u de procedure tot garantie aanvragen verteld per Whatsapp en aan de telefoon. Mocht het probleem in de pomp zitten krijgt u binnen die twee jaar een kosteloze reparatie of een nieuwe pomp. Ook de verzendkosten die u maakt worden dan vergoed. Ligt het probleem niet bij de pomp dan kan het zijn dat er controle- en/of reparatiekosten worden gerekend, maar u zal de pomp weer werkend retour ontvangen. Dit staat ook beschreven op onze site. Mocht u hier nog gebruik van willen maken, horen we het graag. Groet, Team Waterpompshop.nl
Ludovic
Vreeland

Gepubliceerd op: 27/05/2019
Aanbeveling: Nee
Meer verdiepen over de producten die worden verkocht .
Laats een speedshield gekocht en gevraagd of er een speciale spuit tip in moet antwoord "nee kan gewoon met de 517" niet dus moet een speciale tip 411 513.
Niet echt blij mee!
Antwoord Verfspuit.net
Beste klant, dank voor de opmerking. Volgens mij bent u inderdaad niet volledig geïnformeerd. De tips kunnen er allemaal in, ook de 517. Echter moet u dan de tiphouder van uw verfspuit afhalen en deze op de speedshield schroeven in plaats van de oorspronkelijke houder. U kunt dan de 517 tip gewoon gebruiken. Komt u er niet uit, neem dan even contact op met onze klantenservice om dit op te lossen. Groet, Verfspuit.net
H.M.BOUW
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 01/04/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
snelle levering, goed telefonisch bereikbaar
slechte garantie bedingingen, een waterpomp- drukverhoger welke niet in een vochtige ruimte kan staan, en wat vooraf niet op de installatie specificaties staat vermeld, en vervolgens na 6 maand kapot gaat en niet onder de garantie valt en dan voor de reparatie bijna 300.- moeten betalen. nou dan zijn er wel diverse verbeter punten lijkt mij

Ik ben hier dan zeer ontevreden over.
Antwoord Waterpompshop.nl
Beste klant, dank voor uw beoordeling. De pomp die u heeft besteld kan inderdaad niet in een vochtige ruimte staan. Net als alle drukverhogende, hydrofoor en beregeningspompen. Wat condens kan iedere pomp aan maar de beoordeling van de fabrikant is dat de pomp van binnen helemaal nat was waardoor er kortsluiting ontstond in de printplaat. Verder is de pomp getest met 4 bar druk en blijkt dat deze verder niet lek is. Vandaar dat dit niet onder de garantie valt en er reparatiekosten in rekening worden gebracht. We raden aan om deze drukverhoger in een drogere ruimte te zetten of de drukverhoger in een eigen kast te zetten waar deze droog staat. Groet, Team Waterpompshop.nl
Efde
Borne