Verfspuit.net

Bekijk certificaat

Website: www.solvermedia.nl
Adres: JC Beetslaan 39 2131 AG
Plaats: Hoofddorp

Solver Media is een onderneming, die in eigen beheer websites voert in Nederland, België en Frankrijk. Hierbij staat voor ons duurzaamheid, met betrekking tot klant- en leveranciersrelaties, centraal.

Solver Media BV

Pluspunten
Vragen vooraf werden snel en duidelijk beantwoord, en ik kreeg nog een goede tip. Levering was tiptop in orde.

Gepubliceerd op: 20/06/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goed advies gehad, snelle service en de volgende dag in huis
Jac
Mierlo

Gepubliceerd op: 19/06/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Laat besteld, en netjes de volgende dag binnen. Top
Innoveya bv
Numansdorp

Gepubliceerd op: 17/06/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Zending was goed. Zag er prima uit.
Dit is niet voor dit bedrijf. Het was voor de bezorging. Ik had aangekruist dat ik het pakket wilde ontvangen tussen 08:00 en 10:00 uur. Dit ivm mijn nachtdienst. Moet makkelijk kunnen, dacht ik. Komen ze pas om 15:30 uur met het pakket. "Sorry" was het enigste wat hij zei. En ik maar wachten en wakker blijven. Maar ik ben blij dat ik het heb.
Antwoord Waterpompshop.nl
Beste John, allereerst bedankt voor uw positieve beoordeling.

We betreuren het ten zeerste dat uw pakket niet tussen het afgesproken tijdstip is afgeleverd, daar u hier ook nog extra voor heeft betaald. Deze extra verzendkosten (€ 9,95) hebben we zojuist teruggestort op uw rekening.

Wij gaan deze zending aangeven bij onze vervoerder zodat er uitgezocht kan worden waarom het afgesproken tijdstip niet is nagekomen.

Onze excuses voor het ongemak. Mochten wij u verder kunnen helpen of assisteren, dan horen we graag van u.

Waterpompshop.nl
John

Gepubliceerd op: 16/06/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Positieve ondersteuning in bestelling onderdelen voor beregeningspomp. Afspraken worden nagekomen. En prima prijs/kwaliteit verhouding. Kortom de moeite waard.

Gepubliceerd op: 10/06/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle levering. Prima uitleg over vragen.
Menno
Zwaag

Gepubliceerd op: 08/06/2018
Reinier
Bodegraven

Gepubliceerd op: 05/06/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
per creditcard betalen is mogelijk
Dennis
Raamsdonksveer

Gepubliceerd op: 04/06/2018
Pluspunten
Controleer email. Ik heb niets besteld en blijf de mail ontvangen. Heel onprofessioneel en geen reactie op eerdere mail. Met als klapper een tevredenheidsonderzoek. Prutsers!!
Antwoord Waterpompshop.nl
Beste Jeroen,

Bedankt voor uw beoordeling en onze excuses voor het ongemak, echter de klant die bij ons besteld heeft, heeft uw emailadres opgegeven bij het plaatsen van zijn bestelling.

Derhalve zijn er enkele geautomatiseerde emails uw kant op gekomen (orderbevestiging, verzendbevestiging en inderdaad het tevredenheidsonderzoek).

We vinden het erg vervelend dat u hier hinder door heeft ondervonden, echter hadden wij dit voor u niet kunnen voorkomen.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Team Waterpompshop.nl
Jeroen
Zwolle

Gepubliceerd op: 03/06/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Goede informatie over de pompen op de website, voor mij was vooral van belang tot hoeveel mm niveau het water gepompt wordt. De levering was volgens afspraak.
Arjan
Alphen aan den Rijn