Verfspuit.net

Bekijk certificaat

Website: www.solvermedia.nl
Adres: JC Beetslaan 39 2131 AG
Plaats: Hoofddorp

Solver Media is een onderneming, die in eigen beheer websites voert in Nederland, België en Frankrijk. Hierbij staat voor ons duurzaamheid, met betrekking tot klant- en leveranciersrelaties, centraal.

Solver Media BV

Pluspunten
Nee
Vanuit bedrijf eerst verkeerde t&t ontvangen waardoor niet traceerbaar. Vervolgens werkt de pomp niet naar behoren, van een krachtige pomp zoals omschreven bleek het precies andersom. Telefonisch slecht bereikbaar en vervolgens weinig animo om te helpen anders dan stuur maar terug naar de fabrikant onder garantie maar als hun niks vinden krijg je hier wel de kosten voor. Wij bestellen hier nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!! Inmiddels pomp vervangen voor ander merk welke wel werkt zoals beloofd.
Antwoord Waterpompshop.nl
Gelukkig is het u uiteindelijk toch gelukt om ons vrijdagochtend én -middag aan de lijn te krijgen.
Uw pomp bleek niet haar maximale druk op te kunnen bouwen. Dit ligt altijd óf aan de aanzuiging en installatie, óf aan een defect aan de pomp.
We hebben u stappenplannen toegestuurd en u geprobeerd telefonisch hulp te verlenen. Ondanks u niet onze accessoires gebruikt, geeft u toch aan dat de installatie volgens u 100% correct is.
Om die reden hebben we aangeboden de pomp retour te nemen voor de garantie. We hebben hierbij gewaarschuwd dat wanneer de fabrikant de pomp controleert en géén defect kan vinden, zij genoodzaakt zijn controlekosten in rekening te brengen.
We helpen u graag verder met de installatie of de garantie.
Een teleurgestelde koper
Noord Brabant

Gepubliceerd op: 13/08/2018
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
heb nog nooit met een spuit gewerkt was de eerste keer
de wanden en de plafond is nog nooit zo mooi geweest
moest wel snel werken maar dat kwam door de warmte
een dikke 10
hans godschalk
rotterdam

Gepubliceerd op: 13/08/2018
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Niets op aan te merkrn
Beste heer/mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw positieve review!
Indien u nog opmerkingen of verbeterpunten heeft voor ons, horen we dat natuurlijk graag.

Beste heer/mevrouw,

Beste heer Posthumus,

Gerard
IJsselmuiden

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Keurige service, correcte hulp, concurrerende prijzen
Beste heer Postema,

Jan
Grolloo

Dennis
Sas van Gent

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Bart en Floris waren ZEER behulpzaam van A tot Z. Alles opgestuurd wat ik miste en binnen 1 dag binnen. Bravo
Fons
Amstelveen

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle levering, helaas dan wel niet compleet in 1x verzonden
Contact opnemen met klant indien zij contact met jullie opnemen, zeker met een klacht!!
Beste Linda,

Onze excuses dat we de afgelopen tijd zo slecht bereikbaar zijn geweest.

In verband met de aanhoudende droogte is het de afgelopen weken ontzettend druk bij ons geweest. Hierdoor hebt u, en veel mensen met u, wat langer op een reactie moeten wachten dan we zelf zouden willen.

Nogmaals onze welgemeende excuses hiervoor. Ik hoop dat u desondanks met plezier gebruik maakt van uw nieuwe waterpomp.

Meulendijks
Bakel