Verfspuit.net

Bekijk certificaat

Website: www.solvermedia.nl
Adres: JC Beetslaan 39 2131 AG
Plaats: Hoofddorp

Solver Media is een onderneming, die in eigen beheer websites voert in Nederland, Belgiƫ en Frankrijk. Hierbij staat voor ons duurzaamheid, met betrekking tot klant- en leveranciersrelaties, centraal.

Solver Media BV

Ondanks dat er op de website voor 10 euro extra een spoedbestelling gedaan kan worden werd mijn bestelling niet de volgende ochtend geleverd maar de avond op de dag erna.

Diverse telefoongesprekken met de aftersales afdeling heeft niets opgeleverd. de niet erg vriendelijke klantenservice mensen verschuilden zich achter post nl. Zij konden er niets aan doen etc. etc. Je moet dit niet verkopen op je website als je de afspraken niet kan nakomen.

Ik heb de zending die veel te laat was geweigerd en voor 600 euro teruggestuurd naar waterpompshop. En nu maar hopen dat ik mijn geld snel terug krijg volgens afspraak.

Echt een slechte reclame.
Antwoord Waterpompshop.nl
Beste klant, natuurlijk is het vervelend als je voor een zending betaald die voor 10 uur geleverd moet worden en deze wordt niet geleverd voor het afgesproken tijdstip. Wat ik kan zien van uw bestelling is dat deze op tijd is afgegeven aan PostNL. In dit geval heeft de vervoerder zich niet aan de afspraak gehouden en u kunt ervan verzekerd zijn dat we dit ook meenemen voor de toekomst in onze gesprekken met onze verzendafdeling en de vervoerder. Het klopt dus dat we het op tijd hebben afgegeven aan PostNL maar dat zij in uw geval zich niet aan de afspraak, ook met ons, hebben kunnen houden. Nogmaals vervelend dat het bij u zo gebeurd is, en we gaan ons best doen om de service voor de toekomst te verbeteren. Uw recensie helpt hierbij.
Rens
Bergen op Zoom

Gepubliceerd op: 05/07/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Snelle en adequate levering. Zoals beloofd op de website. Het gekochte product voldeed aan de verwachtingen.
Jerry
Haaksbergen

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede service. Snelle levering.
Ook op app wordt gereageerd.
Nederlandse beschrijving van de pomp.
Aanbieden van afvoeraansluiting bij pakketten.
Theo
Vriezenveen

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Watervlugge service!
Blij met onze nieuwe domplelpomp.
Anne
De Bilt

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Lekker makkelijk, lekker snel en lekker duidelijk.
Prijzen zeer correct, product zeer compleet.
Nanno
Koog aan de Zaan

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goed advies, snelle levering!
PodiumWorks
Naarden

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Het bedrijf doet wat het beloofd. Het levert binnen de gestelde periode een goed functionerend product dat aan alle omschrijvingen voldoet.
Dennis
Epe

Gepubliceerd op: 30/06/2019
Aanbeveling: Ja
Voor 22.00 uur bestellen volgende dag in huis ,ik heb het niet ervaren.
Voor een leek te weinig informatie over het installeren van een Hydrofoorpomp , heb nu een nieuwe pomp, genoeg water alleen de pomp slaat niet af bij het dicht draaien van de kraan.
Rob
Afferden

Gepubliceerd op: 30/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snel en prettig in communicatie
Misschien leuk om instructievideo's van de handleiding op de website te plaatsen. De papieren handleiding was vrij lastig.
Yvonne

Gepubliceerd op: 27/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle levering.
Harderwijk

Gepubliceerd op: 26/06/2019