Adres: Botter 04 8243KE
Plaats: Lelystad

Softshop

Pluspunten
Mooie website
WEL BETAALD, NIETS ONTVANGEN!
Graag zou ik een review schrijven over ‘Silent Hunter V’ (Battle of the Atlantic Gold Edition PC), alleen ik heb deze download nooit mogen ontvangen. In december 2016 besteld en betaald (referentie IHEWOUKRV), maar niets ontvangen. Diverse malen gereclameerd via , maar geen reactie. Kan dit zomaar? Denkt u zo een betrouwbare indruk te maken? Gaarne reactie!
Sjon

26/04/2017

Pluspunten
Totaal niet duur! goeie kwaliteit.
helemaal niks
Harm
Achthuizen

22/04/2017

Pluspunten
Top bedrijf, altijd bereikbaar en je krijgt het gelijk per mail.

Maria
Ijmuiden

22/04/2017

Pluspunten
zeer klantvriendelijk en overleggen goed met de klanten.

Robin

22/04/2017

Pluspunten
super snelle levering

lotte
Alkmaar

22/04/2017

Pluspunten
Zojuist Windows 10 Pro besteld , zoals beloof binnen 1 seconden geleverd , Windows was al geinstalleerd , na het invoeren van de code is deze direct geactiveerd en alles werkt naar behoren!

Daan

08/04/2017

Pluspunten
Vrijdag een laptop besteld , volgende dag geleverd , opgestart en het beeld dee erg vreemd , hierop heb ik contact gezocht met Softshop , de Drivers van de laptop zijn ze vergeten te installeren , na het overhandigen van een Teamviewer ding , hebben ze alles weer werkend gekregen! , De levering was snel , Alleen het product was in eerste instantie niet bruikbaar , tevens zijn de aftersales prima in orde!

Nienke
Den Bosch

08/04/2017

Pluspunten
ik had hulp nodig met het kiezen van een artikel , dat heb ik uiteraard gelukkig ook gekregen , de dienst verlening was erg vriendelijk en daardoor was het voor mij makkelijker zodat ik kon bestellen.

Levering was snel zoals ze aangeven voor 17:00 besteld is morgen in huis.

Aftersales - vind ik best oke , al hoewel ik zelf voor een nieuwsbrief heb aangemeld , is dat erg vervelend , alleen zitten er soms een paar leuke aanbiedingen tussen waar ik al gebruik van heb gemaakt!

Voor mij is Softshop een ideale webwinkel m.b.t Computers

S Bensel
Amersfoort

21/03/2017

Pluspunten
Prima webwinkel , uiterst tevreden met de diensten die ze leveren die impact hebben op mijn bedrijf , ik ben wellicht vaste klant maar na vorig weekend , nadat ons netwerk plat was , heb ik nog een aantal Server pakketen overgenomen , dat moest dus allemaal nog geinstalleerd worden , wij werken in emmeloord en dus vlakbij lelystad , ging er een van hun mee met ons om een dienst te verlenen , erg prettig en zeker geliefd bij klanten die zelfs in moeilijke tijden kunnen rekenen op hun leverancier.
tot nu toe geen enkel probleem gehad met softshop en dat zal ook zo blijven , als er iets is bellen we , hebben we hulp nodig bellen we , hebben zij onze hulp ooit ook nodig zullen wij ze bij staan , fijne samenwerking!
Niks!!!
Alexander
Emmeloord

07/01/2017

Pluspunten
Goedkoop en snelle levering van een windows 10 versie waarvan de activatiecode reeds in gebruik is door iemand anders!
Na aankoop per mail en telefoon onbereikbaar om proleem met windows 10 versie, die niet geactiveerd kan worden omdat de code reeds in gebruik is, op te lossen!!!
Frank
Kerkrade