Website: http://www.snowcountry.nl
Adres: Stoutenburgerlaan 17B 3836 PC
Plaats: Amersfoort

Snowcountry opgericht in 2008, is toonaangevend in online verkoop van wintersport- en outdoorproducten. Gevestigd in een klein land denken wij groot, sinds de oprichting leveren wij al jaren de mooiste gear aan skiërs & snowboarders in heel Europa en zelfs daarbuiten. Wij kiezen ervoor enkel de meest innovatieve en hoogwaardige merken in ons portfolio op te nemen, welke over de hele wereld ontdekt worden en selectief onder de expertise van onze "Snowcountry Pros" worden verwerkt. Met ruim 200 topmerken en meer dan 15000 producten in het assortiment is Snowcountry hopelijk ook voor jou de ideale partner voor je complete wintersport en outdoor uitrusting.

Snowcountry
9.5
20679 keer bekeken

Pluspunten
The team is very familiar with the latest state of affairs regarding all materials. A very friendly way of interaction by mail or telephone. Very professional help with fitting ski boots in the shop with the latest state of the art equipment!
Keep up the good work guys!
Sander Kan
Neubiberg

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
Goede service.
Prijs - service uitstekend.

Paul

Gepubliceerd op: 22/12/2018

Pluspunten
Overzichtelijk bestelproces en snelle levering.
Prima web shop met de betere winter sport producten.
Nog geen.
Maurits
Huissen

Gepubliceerd op: 21/12/2018

Pluspunten
Heel goed advies
Materiaal correct en snel geleverd
Hele goede prijs
Op dit moment geen
Jos
Valkenburg LB

Gepubliceerd op: 21/12/2018

Pluspunten
Super service. Er waren wat problemen met mijn levering maar ze deden alles om dit inorde te krijgen. Super snelle reacties en volgden het nauw op

Sophie
Edsåsdalen

Gepubliceerd op: 20/12/2018

Pluspunten
Het bestelde snowboard werd al de volgende dag geleverd terwijl ik uit ging van 2 à 3 dagen. En dat zo vlak voor de feestdagen!

Edwin
Alkmaar

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Vakmensen!

Malouel

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Klopt met de omschrijving
Pakket was mega aanbieding en dan zie je dat hetzelfde pakket op foto’s soms meer spullen bevat. Is de aanbieding nu echt een aanbiedinggeweest of verpakte aanbieding doordat spullen eruit zijn gehaald? Dat voelt toch wat raar
Antwoord Snowcountry
Hoi Jaquelina,
Bedankt voor je review, het mag nooit zo zijn dat je minder hebt gekregen dan staat vermeld bij de set. Dit zijn standaard sets, dus moet goed zijn. Als je iets mist laat het aub weten via helpdeski@snowcountry.nl

Sportieve groet,

//Dennis
Jaquelina zandbergen
Ureterp

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Vlugge levering, heldere communicatie hierover.
Product voldoet niet volledig aan de verwachting; kleur product in werkelijkheid een stuk donkerder dan online wordt gepresenteerd. Ritssluiting niet perfect.
Bart
Zwolle

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Een bezoek gebracht n.a.v positieve recensies en wat een topservice was het zeg. De medewerker heeft bijna twee uur met me afgestemd om tot de juiste keuze van snowboard en bindingen te komen. Geen gladde verkooppraatjes maar puur gericht op een passende set bij mijn stijl van snowboarden. Daarnaast ook eerlijk over prijs/kwaliteitverhouding. Ik liep blij de zaak uit met een gemonteerde set. Aanrader!

Matthijs