Website: http://www.smulderstextiel.nl
Adres: Kloosterweg 18 4421PV
Plaats: Kapelle

Smulderstextiel.nl

Pluspunten
Snelle levering, goede kwaliteit!

Antwoord Smulderstextiel.nl
Bedankt voor uw feedback. Heel graag tot een volgende keer!
Maaike
Voorburg

Gepubliceerd op: 21/05/2017

Pluspunten
Smulders textiel hanteert een beleid om de complete verzending in één keer te versturen, dit had ik niet verwacht. Nadat ik contact heb gehad, werd mijn bestelling netjes de volgende dag bezorgd.

Het annuleren van het tweede gedeelte van de bestelling werd netjes afgehandeld.
Tijdens het bestellen wist ik dat een gedeelte van mijn bestelling 6 dagen later pas weer op voorraad zou zijn. Helaas kreeg ik op de dag dat ik de bestelling eigenlijk binnen zou krijgen een mailtje dat ik nog eens 9 dagen mocht wachten. Dat vind ik voor 2 hoeslakens behoorlijk lang. Op het moment dat je leverancier niet tijdig kan leveren, licht dan je klanten in zodat ze de keuze kunnen maken om ergens anders te kijken. Dezelfde hoeslaken had ik 24 uur na jullie mailtje al binnen via een andere winkel.
Antwoord Smulderstextiel.nl
Beste klant. Hartelijk dank voor uw feedback. Het is inderdaad jammer dat de zending niet bij u kon worden afgeleverd. Helaas zijn wij in deze afhankelijk van de leverancier. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst beter van dienst zijn.
Dennis
Helmond

Gepubliceerd op: 21/05/2017

Pluspunten
Prachtig dekbed overtrek , past precies bij het behang.

Antwoord Smulderstextiel.nl
Wat leuk te lezen dat het dekbedovertrek zo in de smaak valt. Veel plezier met uw aankoop en graag tot de volgende keer.

Gepubliceerd op: 17/05/2017

Pluspunten
snelle levering en groot aanbod
kleuren van de foto's komen niet overeen met geleverd product!
Beste,

Jammer dat de kleur niet naar wens was. Uiteraard mag u producten gratis retourneren, en ruilen. Indien u uw geld terug wenst is dat ook mogelijk. Hopelijk kunnen wij u een volgende keer beter van dienst zijn.
Ans

Gepubliceerd op: 11/05/2017

Pluspunten
Snelle levering.
Snelle reactie op vraggen.
Overzichtelijke site.
Reactie op vragen per mail werden snel beantwoord, maar was meer beschrijvend over de producten dan een advies waar ik om gevraagd had.
Ook alle vragen beantwoorden die gesteld worden.
Antwoord Smulderstextiel.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard hechten wij hier waarde aan en verbeteren wij onze service op basis hiervan. Hopelijk zijn de artikelen naar wens. Heeft u nog vragen, dan kunt u uiteraard contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Fred

Gepubliceerd op: 11/05/2017

Pluspunten
Ruime keuze

Antwoord Smulderstextiel.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en feedback. Graag tot een volgende keer.
Natas
Amersfoort

Gepubliceerd op: 08/05/2017

Pluspunten

ik moest het terugsturen en moest 12.50euro betalen aan b post voor het terug te sturen
Antwoord Smulderstextiel.nl
Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb uw gegevens bekeken. U heeft via onze Nederlandse website besteld. Daar zijn andere voorwaarden aan verbonden. Mogelijk is dit u ontgaan. Ik zal de gemaakte kosten terugstorten op uw rekeningnummer. Indien u in de toekomst een order wenst te plaatsen kunt u dat doen via www.smulderstextiel.be
van campenhout
vilvoorde

Gepubliceerd op: 05/05/2017

Pluspunten
goede prijs/kwaliteit verhouding
Antwoord Smulderstextiel.nl
Hartelijk dank voor uw review. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Gepubliceerd op: 03/05/2017

Pluspunten
Prima dekbedovertrek, snelle levering.
Net.
Antwoord Smulderstextiel.nl
Hartelijk dank voor uw reactie, wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop.
Mieke

Gepubliceerd op: 03/05/2017

Pluspunten
Snelle correcte levering.
Kwaliteit van bestelde artikelen zeer goed.
Ga zo door!
Antwoord Smulderstextiel.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en feedback. Wij zien u graag een volgende keer!
Marion

Gepubliceerd op: 02/05/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ