Website: http://www.smulderstextiel.nl
Adres: Kloosterweg 18 4421PV
Plaats: Kapelle

Smulderstextiel.nl

Pluspunten
Zeer snelle service en berichtgeving!

Antwoord Smulderstextiel.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn te lezen dat u tevreden bent . Graag tot een volgende keer!
Marjolein
Gouda

Gepubliceerd op: 22/08/2017

Pluspunten
Snelle levering, leuke aanbieding
Marian
Maasland

Gepubliceerd op: 22/08/2017

Pluspunten
Prima kwaliteit beddengoed
Via mail wat beter op de hoogte houden van de levering als er staat 9 juli en er word pas 21 juli geleverd dan graag tussendoor nog een mail dat vind ik een groot nadeel .
Antwoord Smulderstextiel.nl
Onze excuses voor dit voorval. Er moest iets mis gegaan zijn want normaal krijgt u van ons regelmatig een update als er veranderingen zijn mbt de levering. Hopelijk tot een volgende keer.
Anne Janssen
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Pluspunten
Goed internet voorlichting over de te leveren materialen. Snelle levering.
Helaas voor ons was het item niet wat wij erven verwacht hedden qua kleurstelling.
Antwoord Smulderstextiel.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn te horen dat u tevreden bent over de service. Jammer dat het item u tegen is gevallen. Hopelijk kunnen wij u een volgend keer beter van dienst zijn. Graag tot een volgende keer!
Ben
Leidschendam

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
snelle service. keurig verpakt.
wat meer info over stof bv strijkvrij
Antwoord Smulderstextiel.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn te horen dat u tevreden bent. De meeste informatie is op onze site terug te vinden. Indien u een meer gespecificeerd antwoord wenst, kunt u uiteraard ook contact met onze klantenservice opnemen van maandag tm vrijdag tussen 9.00 en 21.00 uur. Graag tot een volgende keer!
marianne
zevenhoven

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
Klantvriendelijk, meedenkend en attent.
Kan ik zo niet bedenken.
Antwoord Smulderstextiel.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn te horen dat u tevreden bent over de service. Graag tot een volgende keer!
Birgit

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
snelle levering

Gepubliceerd op: 11/08/2017

Pluspunten
Snel, duidelijk en na een fout van mij, netjes opgelost.
Vol lof!

Ineke
Rozenburg

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Pluspunten
N.a.v. mijn opmerking van het doorlopen heb ik direct een mailtje van het bedrijf ontvangen. Daarna is er telefonisch contact geweest. Ik kon het artikel terugsturen, maar ja het lag al op bed, dus heb daarvoor niet gekozen. Het bedrijf heeft nu 10% korting op mijn rekening teruggestort. Prima en hopelijk is het dekbedovertrek na het wassen nog even mooi en is het doorlopen verdwenen.
Ik vind het wel jammer dat op het dekbedovertrek het rood een beetje doorloopt op sommige plekken.
Beste mevrouw Eleveld,

Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad. Retourneren is altijd mogelijk, maar in uw geval hebben wij u een korting gegeven van 10% op het artikel. Het kortingsbedrag storten wij terug op uw rekening.

Wij wensen u veel en lang plezier van uw aankoop.

Klantenservice
Smulderstextiel.nl
Diny

Gepubliceerd op: 09/08/2017

26/07/2017

Pluspunten
Snelle service, mooie aanbieding.
Ik wilde telefonisch nog een vraag stellen over het product, en heb meer dan 20 minuten, met 1 wachtende voor mijj in de wacht gehangen.
Antwoord Smulderstextiel.nl
Wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten. Soms komt het voor dat een gesprek langer duurt dan verwacht. Uiteraard kunt u ons ook altijd mailen. Wij streven er naar om u binnen 24 uur antwoord te geven. Onze excuses voor het ongemak.
Patricia

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ