Website: http://www.smartphonerepairs.nl
Adres: Neerloopweg 17 4814 RS
Plaats: Breda

Smartphonerepairs heeft al een jarenlange ervaring in het repareren van mobiele apparatuur zoals smartphones, laptops, en tablets. daardoor hebben wij de juiste kennis en expertise opgebouwd. Inmiddels is Smartphonerepairs uitgegroeid tot een toonaangevend reparatiebedrijf in de gehele Benelux.wij stellen uw review zeer op prijs!

Smartphonerepairs

Pluspunten

2 maanden geleden Scherm van mijn Iphone laten vervangen, helaas nu alweer kapot, toen een leuke actie, nu wordt er nergens in tegemoet gekomen. ondanks dat ik het idee heb dat dit aftermarket scherm toch van mindere kwaliteit is. ( gezien ook de lichte krasjes al op het scherm en delamineren in de breuk )
Gevraagd of er dan misschien een hoesje bij kon, was niet mogelijk.
Kijk ik net op de site, zie ik dat je een coupon kan uitprinten voor een gratis hoesje of schermprotectie....
Antwoord Smartphonerepairs
Beste Ferrie,

Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Zoals reeds met u besproken in de winkel, hadden wij 2 maanden geleden een actie, waarbij deze schermreparatie tegen een scherpere prijs aangeboden kon worden.
Vandaag had u echter weer een kapot scherm, die wij uiteraard voor u kunnen vervangen, echter wel voor de prijs die momenteel geldt.

Op onze site staat inderdaad dat u aanspraak kunt maken op een hoesje OF een screenprotector, echter is dit wel in combinatie met een reparatie en u dient de coupon in te leveren aan de balie.
U kunt nog steeds van de huidige actie gebruikmaken, d.w.z. een schermreparatie tegen de nu geldende prijs en u krijgt een gratis hoesje & screenprotector, indien u de coupon inlevert
Ferrie

Gepubliceerd op: 14/07/2017

Pluspunten
Duidelijk, afspraken nakomen.
Niet kunnen ontdekken
Art Bruinstroop

Gepubliceerd op: 04/05/2017

Pluspunten
Sneheid
Nvt
Ton Kouters
Oosterhout

Gepubliceerd op: 14/04/2017

Pluspunten
Vervanging glas van IPhone 6S binnen 30 min!!
Prima service!

Cees
Prinsenbeek

Gepubliceerd op: 05/04/2017

Pluspunten
Fijn contact, altijd een oplossing en prima service.

Miriam
Prinsenbeek

Gepubliceerd op: 04/03/2017

Helena
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 17/02/2017

Pluspunten
Service is top!!
Als men het glas vernieuwd van een iPhone dan is het handig om te vertellen dat het niet meer Zo mooi zl zijn en dat het iets erop ligt dan het origineel
Chebelle Ruitersport
Breda/Chaam

Gepubliceerd op: 01/02/2017

Pluspunten
vakkundig en klaar terwijl je wacht

Ellen

Gepubliceerd op: 20/01/2017

Pluspunten
Snel en vriendelijk. Telefoons 2 stuks werken na reparatie goed
Ik zou niet meer terug gaan naar PDA en met als enige reden dat mijn verzekering dit bedrijf niet accepteerd als reperateur en dit mij nu eerst 250 euro eigen risico kost en dat niet heb als ik het door AEGON aangewezen bedrijf had laten repareren.
Leo van der Hoeven
Drimmelen

Gepubliceerd op: 16/01/2017

Pluspunten
Goede service, direct geholpen en goede kwaliteit.

Iefke
Bleskensgraaf