Website: www.smart2have.com
Adres: Nijverheidsstraat 16 6135 KJ
Plaats: Sittard
Telefoon: +31 (0)46 458 66 35

Smart2have.com is een online aanbieder van refurbished smartphones en tablet computers. Smart2have is een concept van Ecowave B.V.; sinds 2006 actief in de telecom markt in Nederland, Belgiƫ, Duitsland en Frankrijk. We zijn een milieubewuste onderneming en de website Smart2have is gestart vanwege de groeiende vraag naar tweedehands kwaliteitsproducten.

Ieder toestel wordt uitvoerig getest en geleverd met originele oplader en datakabel. Alles keurig verpakt in een Smart2have of originele verpakking en 24 maanden garantie.

Smart2have.com

Pluspunten
Rond 11 uur besteld, de volgende morgen in huis. Top!

Beste,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop en ons zelfs heeft beoordeeld met een 8!

Gert

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Pluspunten
Duidelijke omschrijving van de producten en huidige staat. Inmiddels mijn 3e telefoon aangeschaft via Smart2have en naar volle tevredenheid

Beste,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw 3e aankoop en ons zelfs heeft beoordeeld met een 10!

Katwijk

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
Snelle levering. Overzichtelijk site goede prijs
Ik heb moeten wachten op deze telefoon. Grotere voorraad dus
Beste,

Echter vervelend om te lezen dat u heeft moeten wachten op nieuwe voorraad. onze excuses hiervoor. Wij zullen dit zeer zeker meenemen in de verbetering van onze processen.
Verder gaan we er vanuit dat u meer dan tevreden bent met uw smart2have product. We wensen u nog vele jaren belplezier !

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Pluspunten
Prima, Alles als beloofd en verwacht en snelle levering.

Beste,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop en ons zelfs heeft beoordeeld met een 10!

AvV
Hardinxveld

Gepubliceerd op: 10/09/2017

Pluspunten
Bestelling en levering prima verlopen, en erg snel.
Twee dagen na bestelling iPhone 5S voor 249 euro bij Smart2have.com aanbod van 182,95 euro. Dat is 65 euro lager dan bij Smart2have! Ben ik nu toch niet iets te snel geweest met bestellen?
Beste,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop. Vervelend dat u het toestel ergens goedkoper bent tegengekomen. Wij controleren dagelijks de prijzen van onze concurrenten. Wellicht hebben wij er een over het hoofd gezien? Daarom wil ik u verzoeken ons een mailtje te sturen naar info@smart2have.com en wellicht kunnen wij nog iets voor u betekenen.

Cees Merk

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Pluspunten
Ze bezorgen heel snel.
De telefoons zijn van goede kwaliteit.
Ze hebben een groot assortiment telefoons
Misschien de wat minder goede telefoons wat goedkoper maken want ong 430 is best duur voor de soort telefoon.
Beste,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop en ons zelfs heeft beoordeeld met een 9!

Gepubliceerd op: 07/09/2017

Pluspunten
Heldere informatie, snelle levering.

Beste,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop!

Sikko
Sneek

Gepubliceerd op: 01/09/2017

Pluspunten
stipte levering, goede kwaliteit
De levering was niet volledig. Bij de iphone 6s die ik zojuist gekocht heb ontbraken de oortjes.
Beste,

Allereerst bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u in de veronderstelling was dat u bij uw bestelling, ook een headset geleverd zou krijgen.
Zoals ook op onze website vermeldt staat, leveren wij helaas geen headset bij onze toestellen, alleen een originele kabel en oplader.
Wel bent u bij uw toestel in de mogelijkheid elke willekeurige headset te gebruiken. Dit hoeft niet origineel van Apple te zijn.

Jan van Eijck

Gepubliceerd op: 30/08/2017

Pluspunten
Goed, snelle levering.

Stijn
Enschede