Website: www.smart2have.com
Adres: Nijverheidsstraat 16 6135 KJ
Plaats: Sittard
Telefoon: +31 (0)46 458 66 35

Smart2have.com is een online aanbieder van refurbished smartphones en tablet computers. Smart2have is een concept van Ecowave B.V.; sinds 2006 actief in de telecom markt in Nederland, Belgiƫ, Duitsland en Frankrijk. We zijn een milieubewuste onderneming en de website Smart2have is gestart vanwege de groeiende vraag naar tweedehands kwaliteitsproducten.

Ieder toestel wordt uitvoerig getest en geleverd met originele oplader en datakabel. Alles keurig verpakt in een Smart2have of originele verpakking en 24 maanden garantie.

Smart2have.com
19671 keer bekeken

Pluspunten
Ik bestelde een iPhone op zondagavond, en deze was maandagmiddag al geleverd. Zeer snelle levering dus. Toestel in perfecte staat. Er ontbrak 1 klein accessoire, ik stuurde hiervoor een e-mail en in minder dan een uur kreeg ik antwoord dat het stukje meteen opgestuurd zou worden. Top service!

Elise Hellin

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
tot nu toe nog geen
communicatie tijdens terug sturen van producten/reperatie
Beste Tom,

Vervelend om te vernemen dat u nog geen goede ervaring heeft met ons. Zo te zien heeft u een toestel ontvangen die geblokkeerd was met een code. Uiteraard is dit niet de bedoeling en had dit toestel nooit op deze manier verzonden mogen worden. Verder is het retour sturen van uw toestel erg slordig verlopen en is er onvoldoende gecommuniceerd richting u. Tevens is de eerste retour poging ook nog mislukt. Wij bieden u onze welgemeende excuses aan en we hopen dat u in de toekomst ons een tweede kans geeft, zodat wij de kwaliteit waar wij voor staan, kunnen bewijzen.

Tom
Westervoort

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Goede prijs, snelle service en een mooi apparaat afgeleverd.

Beste,

Bedankt voor de feedback en Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Haarlem

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Snelle levering/ruil , nette prijs, snel respons op vragen, nakomen van afspraken top

Alex
Amstelveen

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten
zeer snel en correct !!

Anja
Heusden (Limburg)

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
snelle service en afhandeling

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Perfecte omschrijving. Op tijd geleverd. Telefoon naar verwachting.

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Pluspunten
Ondanks dat ik de laagste kwaliteit gekozen had, was de telefoon in goede staat & zag er uit als nieuw.
Snelle levering, zondagavond besteld, maandagochtend in huis.

Deborah
Gent

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Pluspunten
stipte levering en in prima staat!

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Goed product. Hele snelle levering van de bestelling.

Kevin
Spijkenisse