Website: www.smart2have.com
Adres: Nijverheidsstraat 16 6135 KJ
Plaats: Sittard
Telefoon: +31 (0)46 458 66 35

Smart2have.com is een online aanbieder van refurbished smartphones en tablet computers. Smart2have is een concept van Ecowave B.V.; sinds 2006 actief in de telecom markt in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. We zijn een milieubewuste onderneming en de website Smart2have is gestart vanwege de groeiende vraag naar tweedehands kwaliteitsproducten.

Ieder toestel wordt uitvoerig getest en geleverd met originele oplader en datakabel. Alles keurig verpakt in een Smart2have of originele verpakking en 24 maanden garantie.

Smart2have.com

Pluspunten
Vlug ontvangen.
Ik had het pakket bij een Postnl (Bruna) laten bezorgen,alleen wisten ze in eerste instantie niet wat ze er mee aan moesten omdat mijn naam en dan het adres van Bruna erop staat,idee is misschien om het volledige adres erop te zetten en dan per adres het afhaalpunt
Bakstenen
Monster

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
zeer correct afgeleverd

Beste,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop en ons zelfs heeft beoordeeld met een 10!

Harry Weed Free Service.
Kollum

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
goede kwaliteit , net als nieuw
werkt perfect, geen zichtbare schade een aanrader om een refurbished aan te kopen

Beste,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop en ons zelfs heeft beoordeeld met een 9!
Al begrijpen wij niet helemaal wat u bedoelt met de geur? Wellicht kunt u ons dit extra toelichten per mail.

Verder wensen wij u veel belplezier met uw toestel.

kathy Art studio Brikat
Staden

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
mooie kleuren , goede kwaliteit
zoals het opgeladen fotomateriaal met weinig of geen verschil
geur is heel penetrant en storend voor dagen !

Staden
15/11/2017

Pluspunten
Gemakkelijke bestelprocedure, overzichtelijke site. Er vanuit gaande dat ik de telefoon nog snel krijg beveel ik dit bedrijf aan vanwege het overzicht en gebruiks-/ bestelgemak. Ik heb de door mij bestelde telefoon echter nog niet... :( Daarom tot nu toe 2,5 ster: matig ervaring.
Levering de volgende dag wordt beloofd; dit is in mijn geval echter niet gelukt. Dit was een van de redenen om voor deze aanbieder te kiezen... Helaas kon ik mijn dochter nu niet de telefoon op haar verjaardag geven, maar pas later.
Beste,

Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. blijkbaar heeft onze logistieke partner enige vertraging opgelopen waardoor uw bestelling niet op tijd is verzonden. Onze oprechte excuses hiervoor.
Uw punten van kritiek zijn daarom ook terecht en zullen wij meenemen in de verbetering van onze processen. Verder gaan we er vanuit dat u meer dan tevreden bent met uw smart2have product.

We wensen u nog vele jaren belplezier !

Erik
Roosendaal

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Pluspunten
Punktueel geleverd; binnen de afgesproken tijd en met de gevraagde toestelkwaliteit.

René
Roosendaal

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Marco
Hardinxveld

Gepubliceerd op: 11/11/2017

Tamara

Beste,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop en ons zelfs heeft beoordeeld met een 8!