Website: www.smart2have.com
Adres: Nijverheidsstraat 16 6135 KJ
Plaats: Sittard
Telefoon: +31 (0)46 458 66 35

Smart2have.com is een online aanbieder van refurbished smartphones en tablet computers. Smart2have is een concept van Ecowave B.V.; sinds 2006 actief in de telecom markt in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. We zijn een milieubewuste onderneming en de website Smart2have is gestart vanwege de groeiende vraag naar tweedehands kwaliteitsproducten.

Ieder toestel wordt uitvoerig getest en geleverd met originele oplader en datakabel. Alles keurig verpakt in een Smart2have of originele verpakking en 24 maanden garantie.

Smart2have.com

Pluspunten
Snelle reactie op mijn mail.
Doet de dingen waar je naar vraagt.
Ze mailen je wat er aan de hand is.
Geen prima bedrijf
G.A v/d Wal
Drachten

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Wat een snelle service zeg! Late namiddag besteld vanuit België en ‘s anderendaags geleverd! Hopelijk verloopt de service na verkoop even vlot. (Natuurlijk hoop ik dat we die niet nodig zullen hebben)
Tot nu toe alles top
Nathalie
Mechelen

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Heldere communicatie en erg snelle levering. De beschrijving van product (als nieuw) klopt volledig. Tot nu toe ook erg tevreden erover mijn Sony ZX1, al heb ik hem nog maar 2 dagen.
De levering verliep via Post NL en zou alleen door mijzelf aangenomen kunnen worden - mijn buren hebben het pakketje aangenomen omdat ik niet thuis was. Dat is niet netjes, maar kwam voor mij wel goed uit, want ik heb fijne buren :)
Stefan

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Snelle levering van een perfect product.

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Anna

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
not
not
Hieronimus
Hoorn

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten

Het is ongelooflijk dat u een nieuwe telefoon verkoopt die niet nieuw blijkt te zijn. Na 3 maanden was de telefoon kapot. Telefoon opgestuurd, maar het standaard excuus van vochtschade wordt gezegd! Dit kan niet kloppen! Na foto's te hebben opgevraagd als bewijs, worden foto's van een andere telefoon toegestuurd. De andere screenprotector bewijst dat.
Ik raad iedereen aan om niks te kopen bij Smart2have!! Zoals bovenstaande bewijst, word je flink opgelicht!!
Antwoord Smart2have.com
Beste mevrouw de Leeuw,

Zoals al eerder in ons mail contact aangegeven gaat het hier om een geheel nieuw en geseald toestel wat dus nog nooit eerder was geactiveerd. Wij hebben u de foto's afkomstig van Samsung per mail gestuurd waar duidelijk de vochtschade op te zien is. Zoals ook te zien is op de foto's komt het imei nummer overeen met dat wat u destijds van ons heeft ontvangen. Wij gaan ervan uit dat dit voldoende bewijs is dat het daadwerkelijk om uw toestel gaat. Toch willen wij u de tip meegeven om uw verzekering in te schakelen. In de meeste gevallen worden dergelijke zaken vergoedt. Mochten er verder nog vragen zijn, vernemen wij deze graag per mail.

Smart2have
E.

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Kwalitatief goed product, niet van nieuw te onderscheiden en dat voor een lagere prijs dan een nieuw product.
Draagt bij aan hergebruik van apparaten in plaats van dat we allemaal steeds maar nieuwe producten kopen.
Nadine

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Goede service. Mijn telefoon bleek niet goed te zijn. Ik kon hem gratis terugsturen en werd goed geïnformeerd over het verloop. Kon niet meer gemaakt worden en kreeg het aankoopbedrag in korting terug. Had bestelling gelijk de volgende dag binnen.