Website: www.smart2have.com
Adres: Nijverheidsstraat 16 6135 KJ
Plaats: Sittard
Telefoon: +31 (0)46 458 66 35

Smart2have.com is een online aanbieder van refurbished smartphones en tablet computers. Smart2have is een concept van Ecowave B.V.; sinds 2006 actief in de telecom markt in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. We zijn een milieubewuste onderneming en de website Smart2have is gestart vanwege de groeiende vraag naar tweedehands kwaliteitsproducten.

Ieder toestel wordt uitvoerig getest en geleverd met originele oplader en datakabel. Alles keurig verpakt in een Smart2have of originele verpakking en 24 maanden garantie.

Smart2have.com

Pluspunten
snelle hoewel onverwachte levering, goeie prijs
ik krijg de beloofde email niet met track and trace code, wou 3 sterretjes geven maar het invulsysteem werkt niet, vandaar nul :( Correctie: nadat ik op versturen druk werkt het wel
jonny
belgie

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Snelle service. Duidelijke website.
?
Beste,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop en ons zelfs heeft beoordeeld met een 8! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Arnita
Uden

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Mooie telefoon en snelle levering

Xaffie
Antwerpen

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
Refurbished smartphone besteld. Telefoon zag er als nieuw uit, zoals besteld. Dag na bestelling al gekregen.

Beste,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop en ons zelfs heeft beoordeeld met een 10! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke info omtrend bestelling, betaling en levering.

Patrick
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 10/04/2018

SensatioNails
Lokeren

Gepubliceerd op: 08/04/2018

Pluspunten
Telefoon Iphone 7 Plus 128gb black “Als nieuw” is zoals aangegeven op de site inderdaad zonder enig krasje of deukje. Echt als nieuw dus. Batterijstatus is 97%, ook zo goed als nieuw, prima.
Telefonisch een vraag gesteld of ze de claim “voor 23:59 besteld, volgende dag in huis” konden waarmaken. Vriendelijke medewerker antwoordde hierop bevestigend en inderdaad: donderdagmiddag besteld, vrijdagochtend in huis, binnen 24 uur(!).
De claim van apple mbt stof- en spatwaterdicht kan bij refurbished telefoons niet meer gemaakt worden, omdat het kan zijn dat de telefoon open is geweest om onderdelen te vervangen. Niet meer dan logisch, daarvoor is het dan ook een refurbished model.
Al met al een prettige koopervaring en prima service. Voor mij de volgende keer weer een refurbished iphone van Smart2Have!
Beste,

Bedankt voor de zeer uitgebreide review.
Dit is een beoordeling waar ons gehele team super trots op is! Een resultaat waar wij u hartelijk voor willen bedanken!

Floris
Eibergen

Gepubliceerd op: 31/03/2018

Pluspunten
Snelle levering. Volgend dag in huis. Telefoon ziet er ook piekfijn uit.
Datum op Europese tijd zetten. Nu heb ik twee tijden erop staan. Oa de tijd van Vancouver en mijn ingestelde tijd van Nederland.
Beste,

Wat betreft de datum en tijd van Vancouver, Dit is iets wat wij niet van te voren kunnen instellen, maar een instelling van het toestel zelf. Uiteraard is dit makkelijk om te zetten zodat u alleen de Nederlandse tijd zult zien. Om dit aan te passen wil ik u vragen even contact met ons op te nemen.
Verder wensen wij u veel plezier met uw aankoop.

Heiloo

Gepubliceerd op: 29/03/2018

Pluspunten
Fijne samenwerking en duidelijke omschrijvingen en prima levering!

Beste,

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop en ons zelfs heeft beoordeeld met een 9! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Gepubliceerd op: 27/03/2018